Waarschijnlijk zijn ze allemaal nog steeds te lui om uit hun doppen te kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef Steve het volgende:
Hoe zou het eigenlijk zijn met de familie Tokkie?![]()
Och verrek, hebben jullie hier een eigen hokje?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iK VIND MAAR EEN PAAR NUMMERS LEUK EIGENLIJK
oeps caps lock
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forumquote:Op maandag 26 juli 2010 16:57 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Och verrek, hebben jullie hier een eigen hokje?
Heb je z'n fobo gezienquote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forum![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in het geilste Fok-Hok van het forum![]()
![]()
Nu wel ja... damnquote:
Stiekem ben je gewoon nieuwsgierigquote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Nou ik zal me hier maar niet al te vaak vertonen dan! Moet in singles al af en toe de billen toeknijpen vanwege Ang3l
Hardnekkig ding
Maar die is ook wel wanhopigquote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
[..]Nou ik zal me hier maar niet al te vaak vertonen dan! Moet in singles al af en toe de billen toeknijpen vanwege Ang3l
Hardnekkig ding
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar die is ook wel wanhopig. De jaren tikken weg, en het verval is al ingezet.
Hij ziet er wel bischierig uitquote:
gewoon zwoel uit je ogen kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef HeulMacho het volgende:
[..]is daar een bepaalde look voor dan?
Hoezo niet... er zijn genoeg vrijgezellen hierquote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Daar heb ik hier alleen niet zoveel aan
De een nog wanhopiger dan de ander. Behalve Yuri, die is niet wanhopig.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo niet... er zijn genoeg vrijgezellen hier
*kijkt angstig rond, slikt vork in*quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef TheVulture het volgende:
HeulMacho zit eigenlijk op een steenworp afstand van me vandaan met zijn opleiding...
Ik ben heel lief hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
*kijkt angstig rond, slikt vork in*
Ik zou maar snel wegwezen. Eindhoven zit vol met dit soort gespuis. Gelukkig ben ik een Utrechtenaarquote:Op maandag 26 juli 2010 17:15 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
*kijkt angstig rond, slikt vork in*
ik hartje jouw avatar... ADVENTURE TIME!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:59 schreef HeulMacho het volgende:
Hardnekkig ding
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Dosadi het volgende:
[..]
ik hartje jouw avatar... ADVENTURE TIME!
MATHEMATICAL!
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou maar snel wegwezen. Eindhoven zit vol met dit soort gespuis. Gelukkig ben ik een Utrechtenaar.
Zoiets. Of onderweg van werk naar huis.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!Stratums Eind
Maar waar is die krullenkut als je'm op komt zoeken? is ie z'n middagdutje aan het doen?
Ang3l spaart zijn energie voor hete nachten.... dus je weet wat je te wachten staatquote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik woon niet in E, maar ik ben er geregeld te vinden. Vind 't wel leuk!Stratums Eind
Maar waar is die krullenkut als je'm op komt zoeken? is ie z'n middagdutje aan het doen?
waarom is de serie zo slecht te vinden! mijn lokale torrentboer heeft ze maar sporaisch en heul soms is het bij m'n niet zo lokale torrentboer het geval dat de files niet kloppen...quote:
Ik had 'm 1 date beloofdquote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ang3l spaart zijn energie voor hete nachten.... dus je weet wat je te wachten staat
Ik werd net wakker geschud!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Yo baby! Miste je me of zo?quote:Dick [5:23 PM]:
je wordt gezocht op Fok, door een Veldhoven's lekker ding
Heb ik al 2x gedaan, dus dat durf ik best.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik had 'm 1 date beloofdIk denk dat we gaan paintballen of zo
ik heb hem al opgeroepen voor jequote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
LIES!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:24 schreef Vlarp het volgende:
Goh, er liep net hele knappe jongen langs me op het station
Jij gaat bezwijken... ik voel hetquote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ik had 'm 1 date beloofdIk denk dat we gaan paintballen of zo
Ah, Freudian slip.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je weetz!
To know your enemy you have top see where he sleeps
Precies, die denkt nu al na over de rol in bedquote:
Ik sleeps daarzo in Eindhoven, maar dat zie je na het paintballen welquote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Je weetz!
To know your enemy you have top see where he sleeps
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:35 schreef Vlarp het volgende:
Is Ang3l alweer een hetero aan het versieren? Dat lukt hem alleen in het echt toch met een boel alcohol?
Pimp hier met je scharrels?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoor
Ik zal de krant bellen!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 2 van zaterdag waren ook niet zat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |