Verklaar nader.quote:
Misschien ben ik wel een onzeker pubertje, hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
We hebben ons deel onzekere pubertjes ook wel hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Moet zeggen dat het hier best gezellig is. Dat het een homo-topic is, schrikt tenminste de onzekere pubertjes af
Ik heb een zwak voor koosnaampjesquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Pour votre plaisirquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, z'n vocabulaire is wel aandoenlijk hè.
Al die nieuwe mensen hierquote:
Aw, koetsjie koetsjie.quote:
Was dat maar waarquote:Op maandag 26 juli 2010 20:46 schreef Lotusss het volgende:
Tu es très gentil.quote:
Hmmm... damn.quote:
Je moet alle hetero's gewoon negeren.quote:
quote:
Merci, monsieur, je fais de mon mieuxquote:
Die zijn morgen weer vertrokken.quote:
Ben, je suis impressionné.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci, monsieur, je fais de mon mieux
Heb je al een broek aanquote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was me een eer hier gepost te mogen hebben en kennis gemaakt te hebben, maar ik ga er vandoor. Naar buiten en zo.
Heartbreaker.quote:
Ondertussen wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |