Zit je in de twijfelfase vanwege je ober?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou van genius-playlists in iTunes.
Dat je dan in een bepaalde bui bent, 1 nr aanklikt en dan daarop... en dat ie dan een hele playlist samenstelt met dezelfde feel en mood
*wegdroom*
Die heeft de ziekte van Rupke... meer haar op zijn zak dan op zijn kupkequote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Die jelle brandt corstius wordt al voreg kaal, hij is pas 32
[ afbeelding ]
Grijs en wit haar is mooi.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:08 schreef Xiance het volgende:
tsja, persoonlijk zou ik het erger vinden om op mn 32ste spierwit te zijn.. en die mensen zijn er ook
jawel hoor dat kan ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijs en wit haar is mooi.
En als je er niet van houdt zo weg te werken (verf).
kaalheid niet
Ja nee daar moet je blij mee zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel hoor dat kan ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je zult het zelf wel verkloot hebbenquote:
Zo heel raar is dat toch niet, kalende op je 32e? Genoeg mensen die eerder kaal zijn... Ik zal de 32 ook niet halen, verre van zelfs...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Die jelle brandt corstius wordt al voreg kaal, hij is pas 32
[ afbeelding ]
grecian van schwartzkopfquote:Op maandag 26 juli 2010 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijs en wit haar is mooi.
En als je er niet van houdt zo weg te werken (verf).
kaalheid niet
Je hebt teveel afgetrokken?quote:
il vind dat vroeg voor vervalquote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo heel raar is dat toch niet, kalende op je 32e? Genoeg mensen die eerder kaal zijn... Ik zal de 32 ook niet halen, verre van zelfs...
Alsof kaal niet aantrekkelijk kan zijnquote:
dat heb ik op geen enkel moment beweerdquote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof kaal niet aantrekkelijk kan zijn
Verval? Heeft gewoon te maken met hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor een bepaalde vorm van testosteron.quote:
Ik vind verval een beetje een naar woord... Alsof ik als ik op mijn 24e kaal ben al oud en vervallen ben...quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Verval? Heeft gewoon te maken met hoe gevoelig je haarzakjes zijn voor een bepaalde vorm van testosteron.
Het woord 'verval' is nou niet een woord wat ik met iets positiefs associeerquote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat heb ik op geen enkel moment beweerd
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die woordkeuze was heel bewust prikkelend bedoeld
Ja die zijn smerig hequote:
de sporen van de tijd kunnen ook iets melancholisch moois hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het woord 'verval' is nou niet een woord wat ik met iets positiefs associeer
Aaaah jochie toch... Das ook nie zo hoor...quote:Op maandag 26 juli 2010 00:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind verval een beetje een naar woord... Alsof ik als ik op mijn 24e kaal ben al oud en vervallen ben...
quote:
Meisje met de parel... Maar die is er tegenwoordig alleen met speciale aangelegenheden.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
Hej je hebt je oude UI terug... al kan ik me niet meer zo goed herinneren wat je nou had hiervoor
Ow okequote:Op maandag 26 juli 2010 01:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Meisje met de parel... Maar die is er tegenwoordig alleen met speciale aangelegenheden.
Origineel:quote:Op maandag 26 juli 2010 01:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke![]()
En welke speciale gelegenheden zijn dat dan?
Oh leukquote:Op maandag 26 juli 2010 01:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Origineel:
[ afbeelding ]
Speciale aangelegenheden:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 07:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |