quote:
Daarom moet je ook binnen blijvenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Het is best fris buiten
pauzeren... ik mag een half uur per dag losquote:Op maandag 26 juli 2010 13:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom moet je ook binnen blijvenwat moest je daar in de grote boze buitenwereld doen?
boven of beneden?quote:
Mijn haar is nu ook weer te lang... maar ik ga zaterdag pas naar de kapper.... ik ben meer geschikt voor een kort kapselquote:Op maandag 26 juli 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had ooit krullen, vrij lang zelfs. En nee, ik heb het niet over daar beneden.
Ik heb 's ochtends gewoon nooit zin om bezig te zijn met m'n haar, dus dan is een kort kapsel wel geschikter. Ik ga het laten millimeteren ergens deze week.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook weer te lang... maar ik ga zaterdag pas naar de kapper.... ik ben meer geschikt voor een kort kapsel
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf nietquote:Op maandag 26 juli 2010 14:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends gewoon nooit zin om bezig te zijn met m'n haar, dus dan is een kort kapsel wel geschikter. Ik ga het laten millimeteren ergens deze week.
Het groeit vanzelf terug, dat weet je hè.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf nietHeb er laatst wel heel kort bijgezeten maar toen kreeg ik commentaar van iedereen dat stekels me beter staan
Ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer overwogen om me te laten millimeteren maar durf niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |