Je mag wel wat meer gaan betalen dan!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daar heb ik personeel voor tegenwoordig.
Ik moest wel lachenquote:
Door in zijn nek te bijten?quote:
Waxiepaxiequote:
quote:
Ja, maar je zei "Love me" en niet "Hyperballad me"quote:Op maandag 26 juli 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Dank je!
En ja, Bjork!
Maar ik vind Hyperballad het mooiste nummer
Heyquote:
Hoiquote:
Waarom denk je anders dat ik nu opeens terug ben?quote:
+1 je snapt me. en het regent.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omdat je vrij bent en niks te doen hebt?
Ja... net als pimpampettenquote:
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?quote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?
Sorry, mag IK een foto zien van je vriend?quote:
Je mag wel een foto van de mijne?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef MisterO het volgende:
Zeg, mogen wij een foto zien van je vriend?
Ik heb geen foto's van hemquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sorry, mag IK een foto zien van je vriend?
Je ziet er de laatste tijd wel heel witjes uit!quote:
Dat krijg je als je niet kakkerig genoeg geacht wordt door schattige krullebollerige jongetjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je ziet er de laatste tijd wel heel witjes uit!
Laat je haar groeien en koop een overhemdquote:Op maandag 26 juli 2010 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet kakkerig genoeg geacht wordt door schattige krullebollerige jongetjes.
Straks ga ik op Dennis lijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat je haar groeien en koop een overhemd![]()
Gelukt! Dank jequote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Via Profiel -> Naar Usericon Manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |