Dat dus, en niet omdat ik dat lullig zou vinden ofzo, maar gewoon omdat dat je kansen verkleint. Waarom zou ze hem dumpen als ze jullie alle 2 heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:11 schreef error_404 het volgende:
Je kansen liggen op zich goed, mits ze die gast dumpt.
Daarvoor ga jij natuurlijk niets proberen.
hou je bek, waarom moet je alles verpestenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
Niet tussen beiden komen. Laat die relatie in stand.
Juist niet!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Red---One het volgende:
[..]
hou je bek, waarom moet je alles verpesten
En dus zo veel mogelijk mijden?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
Gedraag je.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Red---One het volgende:
[..]
hou je bek, waarom moet je alles verpesten
1: Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 10:14 schreef Triggershot het volgende:
Zijn de gesprekken / smsjes uitdagend getint?
Is er veel subtiel lichaamscontact?
He bah, zou best kunnen kloppen. Let me get out.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zit je dan niet gewoon in de friendszone?
Beste lijkt me dan een move, weet je meteen hoe laat het is. Als je dieper in een friendszone terechtkomt, maak je geen kans meer, ook als ze geen vriend meer heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:22 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
He bah, zou best kunnen kloppen. Let me get out.
Het is geen Sims 3 hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:23 schreef Red---One het volgende:
zet een keer een leuk muziekje aan, en ga lekker dansen en pak haar ff beet en kijk wat ze dan gaat doen![]()
![]()
![]()
Ik moest ontzettend hard lachen :pquote:
Duidelijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef kwiwi het volgende:
Niet tussen twee mensen in proberen te komenAls ze het uitmaakt kun je uiteraard gewoon doen wat je wil en even peilen hoe het zit tussen jou en haar
Das nog geen probleem, zolang je je hoofd koel houdt en geen liefdesverklaring gaat doen. Houdt het luchtig. Mocht ze zelf gaan vissen of je open staat voor een relatie met haar, dan kan je best hinten dat je interesse hebt, maar dat je niet zo gek bent om achter haar aan te gaan lopen als ze nog een relatie heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:32 schreef doppawoppa het volgende:
Probleem is, ze komt vanavond langs om een filmpje te kijken.. terwijl ze weet dat ik hier deze week alleen zit..Ik ken me niet inhouden, bleh!
Als je haar echt leuk vind wat betreft "een relatie" hou je dan in, aangezien ze nog een vriend heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:32 schreef doppawoppa het volgende:
Probleem is, ze komt vanavond langs om een filmpje te kijken.. terwijl ze weet dat ik hier deze week alleen zit..Ik ken me niet inhouden, bleh!
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef goofy_goober het volgende:
Wat zegt die vriend er eigenlijk van dat ze de helft van haar tijd bij jou zit?
Geef hem anders een snoepje, dan blijft ie vast wel lief...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:03 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.
Zoals ik inderdaad eerder ook al aangaf...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
TS is een klankbord. Waarschijnlijk gaat ze haar vriend binnenkort dumpen, en gaat ze nieuwe 'kandidaten' met jou bespreken. Succes TS
Dan moet ie toch echt bij zn vriendin zijn, niet bij TS. Zijn altijd van die tokkies die de andere vent de schuld geven maar niet hun eigen vriendin (degene die fout zit).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:23 schreef Nerdmans het volgende:
Die vriend van haar is gewoon een slappe heaumeau.
Als het echt was had hij jou allang een keer de waarheid komen zeggen.
Welke gast pikt dat nou?
Weet ie het niet dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:03 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.
Moraalridderquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
Gewoon gaan TS, je zult zien dat je in ieder geval je eigen ramen ingooit...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Moraalridder![]()
Als je uit principe niks probeert bij een vrouw die een vriend heeft zul je altijd afgetroefd worden door degenen die dat wel doen.
Waarom zou hij zijn eigen ramen ingooien door haar interesse te peilen en zijn interesse (subtiel!) te laten merken? Een relatie is niet heilig ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gewoon gaan TS, je zult zien dat je in ieder geval je eigen ramen ingooit...Die kans is in ieder geval groter dan dat jij het nieuwe vriendje wordt van de vrouw in questie...
Laat het hem maar proberen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn eigen ramen ingooien door haar interesse te peilen en zijn interesse (subtiel!) te laten merken? Een relatie is niet heilig ofzo.
Ik moet gedraaid blijven? Leg dat eens uit? Of heb je nog een paar LOI cursussen Engels nodig, net als 95% van de Nederlanders...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Dat wordt prettig leesvoer! Stay turned!
Ja, dat was al duidelijk...quote:
Komt goedquote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dammit altijd weer die opverwijderaars![]()
Ik eis dat de op weer teruggezet word![]()
![]()
Bij iemand blijven uit medelijden is nooit een goed plan.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het zielig vinden, is geen reden om iemand niet te dumpen?
des te meer reden om iemand te dumpen, als een meisje iets met mij heeft omdat ze me zielig vind, dan is er van haar kant uit al geen relatie meer mogelijk lijkt mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het zielig vinden, is geen reden om iemand niet te dumpen?
Prachtige redenatiequote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
des te meer reden om iemand te dumpen, als een meisje iets met mij heeft omdat ze me zielig vind, dan is er van haar kant uit al geen relatie meer mogelijk lijkt mij.
En van een jonge uit, als die iets met een meisje heeft uit medelijden danwel zielig vind, dan is het toch meer misbruik, ik bedoel maar.... je blijft sex houden ^^
krijgen we nog een uitgebreider verhaal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef doppawoppa het volgende:
Bienen wied, raggen moar.![]()
Ben gewoon doorgegaan hoe het ging. Beetje spanning opgebouwd en daar was rond 03:30 het verlossende telefoontje!
Er zijn wat dingen die ik bij nader inzien toch, ondanks schuilnaam, niet op het internet plaats..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef G-NiLES het volgende:
waarom edit die TS zo vaak zn berichten, er is niks meer van te lezen zo.
:/
Er is niks zo veranderlijk als een vrouw ! Dus nog niet te vroeg juichen TSquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen die ik bij nader inzien toch, ondanks schuilnaam, niet op het internet plaats..
Verhaal volgt! We zijn er nog niet helemaal uit, maar ´t is zo goed als zeker gelukt.
Precies..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 05:00 schreef heroftw het volgende:
Kansen? Welke vrouw, die helemaal gaat voor een jongen, geeft zoveel aandacht aan een andere jongen? Batsen, stafen, palen etc..
jouw kansen??? zo ongeveerquote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef doppawoppa het volgende:
Ik ken een meisje al een jaar of 3. Sinds een paar maanden is het contact tussen ons enkel maar versterkt.
We kunnen geweldig met elkaar lachen en hebben het hartstikke gezellig. Niets mis mee, zou je zo denken.
De laatste tijd heb ik alleen het idee dat ik haar écht leuk begin te vinden.
Hoe moet ik m'n kansen zien?
ja joh, manipuleren helpt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:10 schreef gnilrednoz het volgende:
vertellen dat je haar leuk vindtals ze je terug leuk vindt zeggen dat je niks met haar wil doen totdat ze het uitmaakt met haar vriend.
doe eens niet zo dom.. dat heeft echt niks met manipulatie te maken.. dat is haar voor een keuze stellen.. als ze bij haar vriend blijft vindt ze TS blijkbaar toch niet leuk, of iig niet leuk genoeg. heel simpel. totaal niks manipulatiefs aan.quote:
Ze zal hem ongetwijfeld leuk vinden anders kijkt ze geen film met TS.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:28 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
doe eens niet zo dom.. dat heeft echt niks met manipulatie te maken.. dat is haar voor een keuze stellen.. als ze bij haar vriend blijft vindt ze TS blijkbaar toch niet leuk, of iig niet leuk genoeg. heel simpel. totaal niks manipulatiefs aan.![]()
"maar met je poten van mensen met een relatie afblijven" vind ik om te beginnen al complete onzin.. zeker als ze dan bij hem komt klagen dat t niet goed meer gaat de laatste tijd.. het is altijd nog haar verantwoordelijkheid, niet die van hem.. als hij haar zegt dat hij haar leuk vindt, kan ze toch nog steeds zelf beslissen, of niet soms? een besluit afdwingen? helemaal niet. hij mag haar toch zeggen dat hij haar leuk vindt? als ze dan zegt dat ze hem ook leuk vindt en hem dan probeert te zoenen ofzo, is het toch juist fair dat hij haar dan zou zeggen niks te willen doen totdat ze single is? serieus, denk voordat je hierop reageert wel eerst even naquote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze zal hem ongetwijfeld leuk vinden anders kijkt ze geen film met TS.
maar met je poten van mensen met een relatie afblijven.. laat ze zelf beslissen en probeer het besluit niet af te dwingen.
Geef ze zelf even credit en ga niet van de stupiditeit van anderen uit.
wie doet hier nou dom?
Misschien wil ze gewoon aandacht of een luisterend oor. Als zij in een relatie zit die haar op dat moment niet bevalt zal ze daar aan moeten werken of het af moeten sluiten. In ieder geval is ze kwetsbaar en het siert je niet als man om daar geen misbruik van te maken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:37 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
"maar met je poten van mensen met een relatie afblijven" vind ik om te beginnen al complete onzin.. zeker als ze dan bij hem komt klagen dat t niet goed meer gaat de laatste tijd.. het is altijd nog haar verantwoordelijkheid, niet die van hem.. als hij haar zegt dat hij haar leuk vindt, kan ze toch nog steeds zelf beslissen, of niet soms? een besluit afdwingen? helemaal niet. hij mag haar toch zeggen dat hij haar leuk vindt? als ze dan zegt dat ze hem ook leuk vindt en hem dan probeert te zoenen ofzo, is het toch juist fair dat hij haar dan zou zeggen niks te willen doen totdat ze single is? serieus, denk voordat je hierop reageert wel eerst even na
Ja is goed, we gaan onszelf allemaal lekker laten friendzonen. Lekker in de friendzone zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien wil ze gewoon aandacht of een luisterend oor. Als zij in een relatie zit die haar op dat moment niet bevalt zal ze daar aan moeten werken of het af moeten sluiten. In ieder geval is ze kwetsbaar en het siert je niet als man om daar geen misbruik van te maken.
Afwachten en lijden dus.
Ze heeft al sores genoeg kennelijk.
Nee, mn punt is: als ze al niet eens zo'n situatie kan handlen, dan is ze imo vrij labiel. Wat ze dus denk ik niet is, dus vind ik het bullshit dat hij haar niet zou moeten zeggen dat hij haar leuk vindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:49 schreef ondeugend het volgende:
Dus je raadt hem een labiel miesje aan?![]()
Aan jou heeft ie echt wat.
Nee bedoel ik allebei niet @ dat laatstequote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:49 schreef ondeugend het volgende:
Dus je raadt hem een labiel miesje aan?![]()
Aan jou heeft ie echt wat.
Edit herstel.. ze is labiel dus en zoekt eerst troost bij een potentieel kandidaat volgens jou?
Ja het kan natuurlijk maar of je daar nou blij mee moet zijn ?
Ja nouja, als ze wat jij zei gewoon een luisterend oor nodig heeft, dan kan ze dat ook aan hem vertellen wanneer hij zegt dat hij haar leuk vindt, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:52 schreef ondeugend het volgende:
Als het kut gaat in haar relatie zal ze er wel last van hebben neem ik aan... anders was ze niet meer in de relatie.
Toch?
?? Err, ja? Natuurlijk :s ? Ze kan het uitmaken maar vindt het zielig voor vriend. Of ze iemand anders de kans geeft weet ik niet, dat weten we pas als TS haar vertelt dat hij haar leuk vindt. Als ze hem terug leuk vindt dan dus wel ja.quote:Ow je gaat er van uit dat ze vrijwillig in een relatie zit die kut is en daarom iemand anders kans geeft al.
Ze kan toch af ronden als TS zegt haar leuk te vinden maar niets met haar te willen doen totdat ze single is? Ook eerlijk tov huidige vriend; ze gaat dan namelijk niet vreemd.quote:Ik vind het wel zo netjes om eerst af te ronden... voor het meisje en voor TS
Als dat aan de orde zou zijn tenminste.
Waarom? Wat ik al zei, niet de verantwoordelijkheid van TS wat dat meisje doet. En als hij haar niet vertelt dat hij haar leuk vindt heeft hij later misschien spijt. Dusquote:Ik begrijp ook best "het niet geschoten is altijd mis" maar ik zou er voorzichtig mee omgaan in ieder geval.
Ik vind het heel nobel van je hoor, je standpunt. "Afblijven van iemand met een relatie"quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik zal wel raar zijn .
Wel fijn dat je zelf ook gokt!
Nee een stukje egoisme kan zeker goed uitpakken.. somsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:17 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind het heel nobel van je hoor, je standpunt. "Afblijven van iemand met een relatie"
Maar ik heb zoiets van je leeft maar 1 keer, en je leeft voor jezelf, voor je eigen geluk. Tot op een bepaalde hoogte is wat egoisme wel geoorloofd, vind ik. Als de vriend van het meisje nou een vriend van TS was, dan zou ik zeggen nee niet doen. Maar dat is niet het geval. Je hoeft niet altijd maar rekening te houden met iedereen, wat mij betreft.
Die worden gewoon afgewezen omdat dat meisje ze niet leuk vindt. Kan je wel een kutsmoesje gaan verzinnen, maar die friendzone is gewoon onzin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:07 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen alle wanhopige fokkers die afgewezen zijn.
Laat ze toch lekker denken dat het niet aan hun karpatenkoppen en horkerige gesprekstechnieken lag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die worden gewoon afgewezen omdat dat meisje ze niet leuk vindt. Kan je wel een kutsmoesje gaan verzinnen, maar die friendzone is gewoon onzin.
Okee, okee, ik heb niet gezegdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker denken dat het niet aan hun karpatenkoppen en horkerige gesprekstechnieken lag.
Anders lees je eerst even..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?
Neuh, nog niet m'n vriendin. Ze heeft die stakker gedumpt en komend weekend hoop ik wat meer info te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?
Edit: niet dus.
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft alleen dit weekend al slapen..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?
je moet je kansen pas inzien als zij hem dumpt en jij er toevallig!! voor haar bent om een goed gesprek te hebben of als huilschouder te functioneren..quote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef doppawoppa het volgende:
Beste FOKKKERS,
Over dit onderwerp is al het een en ander geschreven, toch is mijn situatie net eventjes wat anders dan die van andere TS'ers.
Ik ken een meisje al een jaar of 3. Sinds een paar maanden is het contact tussen ons enkel maar versterkt.
We kunnen geweldig met elkaar lachen en hebben het hartstikke gezellig. Niets mis mee, zou je zo denken.
De laatste tijd heb ik alleen het idee dat ik haar écht leuk begin te vinden. Ze is vaak hier, praten we uren over vanalles en nogwat. Sindskort kijken we af en toe eens een filmpje(niets mis mee).
Ik heb het idee dat ze mij op een bepaalde manier ook wel ziet zitten. Uren aan de telefoon hangen, honderden smsjes per maand heen en weer.
Er is alleen een probleem. Ze heeft een vriend. Een vriend waarmee ze, naar eigen zeggen, na lange tijd niet goed meer mee kan omgaan. Ze zien elkaar niet erg vaak, maar ze vind het 'zielig' als ze hem dumpt.
Hoe moet ik m'n kansen zien?
Wacht tot ze zelf initiatief neemt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen?
misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk!
Gewoon meteen vol erop, toon initiatief!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Weet je hoeveel tekst je dan door moet wurmenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Waarom leest niemand de updates en alleen de OP?
Omdat de helft van je kut updates zijn geedit in onzin of JA....quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Waarom leest niemand de updates en alleen de OP?
Maar dan moet hij wel zeker zijn dat zij hem leuk vind. Hoe zou jij het vinden als een vriend van jou je opeens gaat zoenen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapenone way to find out anyway, ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk! maar wacht niet te lang, imo
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
Inmiddels ongeveer een weekje samen, gaat écht super.
Allen, hartelijk dank!
hosselaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
Allen, hartelijk dank!
TS ... en ? heb je haar bemachtigt ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
Allen, hartelijk dank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |