Duidelijk!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef kwiwi het volgende:
Niet tussen twee mensen in proberen te komenAls ze het uitmaakt kun je uiteraard gewoon doen wat je wil en even peilen hoe het zit tussen jou en haar
Das nog geen probleem, zolang je je hoofd koel houdt en geen liefdesverklaring gaat doen. Houdt het luchtig. Mocht ze zelf gaan vissen of je open staat voor een relatie met haar, dan kan je best hinten dat je interesse hebt, maar dat je niet zo gek bent om achter haar aan te gaan lopen als ze nog een relatie heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:32 schreef doppawoppa het volgende:
Probleem is, ze komt vanavond langs om een filmpje te kijken.. terwijl ze weet dat ik hier deze week alleen zit..Ik ken me niet inhouden, bleh!
Als je haar echt leuk vind wat betreft "een relatie" hou je dan in, aangezien ze nog een vriend heeft.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:32 schreef doppawoppa het volgende:
Probleem is, ze komt vanavond langs om een filmpje te kijken.. terwijl ze weet dat ik hier deze week alleen zit..Ik ken me niet inhouden, bleh!
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef goofy_goober het volgende:
Wat zegt die vriend er eigenlijk van dat ze de helft van haar tijd bij jou zit?
Geef hem anders een snoepje, dan blijft ie vast wel lief...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:03 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.
Zoals ik inderdaad eerder ook al aangaf...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Urquhart het volgende:
TS is een klankbord. Waarschijnlijk gaat ze haar vriend binnenkort dumpen, en gaat ze nieuwe 'kandidaten' met jou bespreken. Succes TS
Dan moet ie toch echt bij zn vriendin zijn, niet bij TS. Zijn altijd van die tokkies die de andere vent de schuld geven maar niet hun eigen vriendin (degene die fout zit).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:23 schreef Nerdmans het volgende:
Die vriend van haar is gewoon een slappe heaumeau.
Als het echt was had hij jou allang een keer de waarheid komen zeggen.
Welke gast pikt dat nou?
Weet ie het niet dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:03 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Ben bang dat ik m'n leven niet zeker ben als hij het weet.
Moraalridderquote:Op maandag 26 juli 2010 10:13 schreef Socios het volgende:
Niet tussen beiden komen. Laat die relatie in stand.
Gewoon gaan TS, je zult zien dat je in ieder geval je eigen ramen ingooit...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Moraalridder![]()
Als je uit principe niks probeert bij een vrouw die een vriend heeft zul je altijd afgetroefd worden door degenen die dat wel doen.
Waarom zou hij zijn eigen ramen ingooien door haar interesse te peilen en zijn interesse (subtiel!) te laten merken? Een relatie is niet heilig ofzo.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gewoon gaan TS, je zult zien dat je in ieder geval je eigen ramen ingooit...Die kans is in ieder geval groter dan dat jij het nieuwe vriendje wordt van de vrouw in questie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |