Laat het hem maar proberen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:06 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn eigen ramen ingooien door haar interesse te peilen en zijn interesse (subtiel!) te laten merken? Een relatie is niet heilig ofzo.
Ik moet gedraaid blijven? Leg dat eens uit? Of heb je nog een paar LOI cursussen Engels nodig, net als 95% van de Nederlanders...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Dat wordt prettig leesvoer! Stay turned!
Ja, dat was al duidelijk...quote:
Komt goedquote:Op maandag 26 juli 2010 14:29 schreef formerjellybean het volgende:
Dammit altijd weer die opverwijderaars![]()
Ik eis dat de op weer teruggezet word![]()
![]()
Bij iemand blijven uit medelijden is nooit een goed plan.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het zielig vinden, is geen reden om iemand niet te dumpen?
des te meer reden om iemand te dumpen, als een meisje iets met mij heeft omdat ze me zielig vind, dan is er van haar kant uit al geen relatie meer mogelijk lijkt mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:52 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Het zielig vinden, is geen reden om iemand niet te dumpen?
Prachtige redenatiequote:Op maandag 26 juli 2010 18:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
des te meer reden om iemand te dumpen, als een meisje iets met mij heeft omdat ze me zielig vind, dan is er van haar kant uit al geen relatie meer mogelijk lijkt mij.
En van een jonge uit, als die iets met een meisje heeft uit medelijden danwel zielig vind, dan is het toch meer misbruik, ik bedoel maar.... je blijft sex houden ^^
krijgen we nog een uitgebreider verhaal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef doppawoppa het volgende:
Bienen wied, raggen moar.![]()
Ben gewoon doorgegaan hoe het ging. Beetje spanning opgebouwd en daar was rond 03:30 het verlossende telefoontje!
Er zijn wat dingen die ik bij nader inzien toch, ondanks schuilnaam, niet op het internet plaats..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef G-NiLES het volgende:
waarom edit die TS zo vaak zn berichten, er is niks meer van te lezen zo.
:/
Er is niks zo veranderlijk als een vrouw ! Dus nog niet te vroeg juichen TSquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef doppawoppa het volgende:
[..]
Er zijn wat dingen die ik bij nader inzien toch, ondanks schuilnaam, niet op het internet plaats..
Verhaal volgt! We zijn er nog niet helemaal uit, maar ´t is zo goed als zeker gelukt.
Precies..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 05:00 schreef heroftw het volgende:
Kansen? Welke vrouw, die helemaal gaat voor een jongen, geeft zoveel aandacht aan een andere jongen? Batsen, stafen, palen etc..
jouw kansen??? zo ongeveerquote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef doppawoppa het volgende:
Ik ken een meisje al een jaar of 3. Sinds een paar maanden is het contact tussen ons enkel maar versterkt.
We kunnen geweldig met elkaar lachen en hebben het hartstikke gezellig. Niets mis mee, zou je zo denken.
De laatste tijd heb ik alleen het idee dat ik haar écht leuk begin te vinden.
Hoe moet ik m'n kansen zien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |