abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:08:00 #101
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423210
Afwachten en lijden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_85423228
vertellen dat je haar leuk vindt :P als ze je terug leuk vindt zeggen dat je niks met haar wil doen totdat ze het uitmaakt met haar vriend. :P
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:12:27 #103
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423247
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:10 schreef gnilrednoz het volgende:
vertellen dat je haar leuk vindt :P als ze je terug leuk vindt zeggen dat je niks met haar wil doen totdat ze het uitmaakt met haar vriend. :P
ja joh, manipuleren helpt. :')
pi_85423305
Obvious, Friendzone is obvious. :')

Nee maar effe serieus. ;)

Ik zou gewoon vrienden blijven. Als ik die vriend van haar was en ik hoorde via via dat jij haar probeert te fixen, had ik je de grond in gestampt. :P Ookal loopt die relatie slecht, het is nog steeds een relatie. ;)

Laat haar maar de eerste move maken. ;)
pi_85423365
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:12 schreef ondeugend het volgende:

[..]

ja joh, manipuleren helpt. :')
doe eens niet zo dom.. dat heeft echt niks met manipulatie te maken.. dat is haar voor een keuze stellen.. als ze bij haar vriend blijft vindt ze TS blijkbaar toch niet leuk, of iig niet leuk genoeg. heel simpel. totaal niks manipulatiefs aan. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:31:41 #106
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423381
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:28 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

doe eens niet zo dom.. dat heeft echt niks met manipulatie te maken.. dat is haar voor een keuze stellen.. als ze bij haar vriend blijft vindt ze TS blijkbaar toch niet leuk, of iig niet leuk genoeg. heel simpel. totaal niks manipulatiefs aan. :)
Ze zal hem ongetwijfeld leuk vinden anders kijkt ze geen film met TS.
maar met je poten van mensen met een relatie afblijven.. laat ze zelf beslissen en probeer het besluit niet af te dwingen.

Geef ze zelf even credit en ga niet van de stupiditeit van anderen uit.
wie doet hier nou dom? :)
pi_85423413
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ze zal hem ongetwijfeld leuk vinden anders kijkt ze geen film met TS.
maar met je poten van mensen met een relatie afblijven.. laat ze zelf beslissen en probeer het besluit niet af te dwingen.

Geef ze zelf even credit en ga niet van de stupiditeit van anderen uit.
wie doet hier nou dom? :)
"maar met je poten van mensen met een relatie afblijven" vind ik om te beginnen al complete onzin.. zeker als ze dan bij hem komt klagen dat t niet goed meer gaat de laatste tijd.. het is altijd nog haar verantwoordelijkheid, niet die van hem.. als hij haar zegt dat hij haar leuk vindt, kan ze toch nog steeds zelf beslissen, of niet soms? een besluit afdwingen? helemaal niet. hij mag haar toch zeggen dat hij haar leuk vindt? als ze dan zegt dat ze hem ook leuk vindt en hem dan probeert te zoenen ofzo, is het toch juist fair dat hij haar dan zou zeggen niks te willen doen totdat ze single is? serieus, denk voordat je hierop reageert wel eerst even na :P

[ Bericht 0% gewijzigd door gnilrednoz op 18-08-2010 03:38:06 (typo) ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:42:54 #108
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423456
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:37 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

"maar met je poten van mensen met een relatie afblijven" vind ik om te beginnen al complete onzin.. zeker als ze dan bij hem komt klagen dat t niet goed meer gaat de laatste tijd.. het is altijd nog haar verantwoordelijkheid, niet die van hem.. als hij haar zegt dat hij haar leuk vindt, kan ze toch nog steeds zelf beslissen, of niet soms? een besluit afdwingen? helemaal niet. hij mag haar toch zeggen dat hij haar leuk vindt? als ze dan zegt dat ze hem ook leuk vindt en hem dan probeert te zoenen ofzo, is het toch juist fair dat hij haar dan zou zeggen niks te willen doen totdat ze single is? serieus, denk voordat je hierop reageert wel eerst even na :P
Misschien wil ze gewoon aandacht of een luisterend oor. Als zij in een relatie zit die haar op dat moment niet bevalt zal ze daar aan moeten werken of het af moeten sluiten. In ieder geval is ze kwetsbaar en het siert je niet als man om daar geen misbruik van te maken.

Afwachten en lijden dus.
Ze heeft al sores genoeg kennelijk.
pi_85423488
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Misschien wil ze gewoon aandacht of een luisterend oor. Als zij in een relatie zit die haar op dat moment niet bevalt zal ze daar aan moeten werken of het af moeten sluiten. In ieder geval is ze kwetsbaar en het siert je niet als man om daar geen misbruik van te maken.

Afwachten en lijden dus.
Ze heeft al sores genoeg kennelijk.
Ja is goed, we gaan onszelf allemaal lekker laten friendzonen. Lekker in de friendzone zitten :') Jaaaaa

Kom op zeg, dat kind is niet labiel (mag ik hopen althans). Ik vind dat gelul over kwetsbaar echt fucking bullshit. Wat nou kwetsbaar? Het gaat kut in haar relatie, nou, kwetsbaar hoor, echt, boe fucking hoe. Give me a break :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:49:07 #110
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423494
Dus je raadt hem een labiel miesje aan? :o
Aan jou heeft ie echt wat. _O-

Edit herstel.. ze is labiel dus en zoekt eerst troost bij een potentieel kandidaat volgens jou?
Ja het kan natuurlijk maar of je daar nou blij mee moet zijn ?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:52:06 #111
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423507
Als het kut gaat in haar relatie zal ze er wel last van hebben neem ik aan... anders was ze niet meer in de relatie.
Toch?
pi_85423508
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:49 schreef ondeugend het volgende:
Nee, mn punt is: als ze al niet eens zo'n situatie kan handlen, dan is ze imo vrij labiel. Wat ze dus denk ik niet is, dus vind ik het bullshit dat hij haar niet zou moeten zeggen dat hij haar leuk vindt.
pi_85423511
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:49 schreef ondeugend het volgende:

Edit herstel.. ze is labiel dus en zoekt eerst troost bij een potentieel kandidaat volgens jou?
Ja het kan natuurlijk maar of je daar nou blij mee moet zijn ?
Nee bedoel ik allebei niet @ dat laatste :P
pi_85423519
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:52 schreef ondeugend het volgende:
Als het kut gaat in haar relatie zal ze er wel last van hebben neem ik aan... anders was ze niet meer in de relatie.
Toch?
Ja nouja, als ze wat jij zei gewoon een luisterend oor nodig heeft, dan kan ze dat ook aan hem vertellen wanneer hij zegt dat hij haar leuk vindt, toch? :P Als ze niet labiel is, moet ze zo'n situatie gewoon kunnen handlen. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 03:57:44 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423526
Ik editte al ! :+
Ow je gaat er van uit dat ze vrijwillig in een relatie zit die kut is en daarom iemand anders kans geeft al.

Ik vind het wel zo netjes om eerst af te ronden... voor het meisje en voor TS
Als dat aan de orde zou zijn tenminste. :)

Ik begrijp ook best "het niet geschoten is altijd mis" maar ik zou er voorzichtig mee omgaan in ieder geval.
pi_85423545
Je reageert nu op dingen die ik niet heb gezegd, ofzo :P Maargoed

quote:
Ow je gaat er van uit dat ze vrijwillig in een relatie zit die kut is en daarom iemand anders kans geeft al.
?? Err, ja? Natuurlijk :s ? Ze kan het uitmaken maar vindt het zielig voor vriend. Of ze iemand anders de kans geeft weet ik niet, dat weten we pas als TS haar vertelt dat hij haar leuk vindt. Als ze hem terug leuk vindt dan dus wel ja.

quote:
Ik vind het wel zo netjes om eerst af te ronden... voor het meisje en voor TS
Als dat aan de orde zou zijn tenminste.
Ze kan toch af ronden als TS zegt haar leuk te vinden maar niets met haar te willen doen totdat ze single is? Ook eerlijk tov huidige vriend; ze gaat dan namelijk niet vreemd.

Het verhaal klinkt ook een beetje zo, alsof ze het uit wil maken met haar vriend, maar niet single wil zijn, dus er op wacht tot TS haar vertelt dat hij haar leuk vindt. Dit is een gok, maar gezien het feit dat veel vrouwen zo zijn, acht ik de kans reeel dat ik gelijk heb.

quote:
Ik begrijp ook best "het niet geschoten is altijd mis" maar ik zou er voorzichtig mee omgaan in ieder geval.
Waarom? Wat ik al zei, niet de verantwoordelijkheid van TS wat dat meisje doet. En als hij haar niet vertelt dat hij haar leuk vindt heeft hij later misschien spijt. Dus

GO FOR IT, TS! :P

[ Bericht 0% gewijzigd door gnilrednoz op 18-08-2010 04:06:31 (+heid) ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:11:41 #117
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423580
Ik zal wel raar zijn . :)
Wel fijn dat je zelf ook gokt! :P
pi_85423605
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 04:11 schreef ondeugend het volgende:
Ik zal wel raar zijn . :)
Wel fijn dat je zelf ook gokt! :P
Ik vind het heel nobel van je hoor, je standpunt. "Afblijven van iemand met een relatie"

Maar ik heb zoiets van je leeft maar 1 keer, en je leeft voor jezelf, voor je eigen geluk. Tot op een bepaalde hoogte is wat egoisme wel geoorloofd, vind ik. Als de vriend van het meisje nou een vriend van TS was, dan zou ik zeggen nee niet doen. Maar dat is niet het geval. Je hoeft niet altijd maar rekening te houden met iedereen, wat mij betreft.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 04:20:16 #119
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_85423615
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 04:17 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Ik vind het heel nobel van je hoor, je standpunt. "Afblijven van iemand met een relatie"

Maar ik heb zoiets van je leeft maar 1 keer, en je leeft voor jezelf, voor je eigen geluk. Tot op een bepaalde hoogte is wat egoisme wel geoorloofd, vind ik. Als de vriend van het meisje nou een vriend van TS was, dan zou ik zeggen nee niet doen. Maar dat is niet het geval. Je hoeft niet altijd maar rekening te houden met iedereen, wat mij betreft.
Nee een stukje egoisme kan zeker goed uitpakken.. soms
Ik vind alleen dat je in dit geval beter op kunt passen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 08:33:58 #120
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85424813
TS is een prutser.
Heeft gewoon een goede vriendin, niks aan de hand (al een jaar of drie) en nu moet plots de pik erin.
TIP voor TS: Zoek een ander en blijf bevriend met deze.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85425716
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 03:07 schreef BattleCow het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen alle wanhopige fokkers die afgewezen zijn.
Die worden gewoon afgewezen omdat dat meisje ze niet leuk vindt. Kan je wel een kutsmoesje gaan verzinnen, maar die friendzone is gewoon onzin.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 09:37:16 #122
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85425903
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Die worden gewoon afgewezen omdat dat meisje ze niet leuk vindt. Kan je wel een kutsmoesje gaan verzinnen, maar die friendzone is gewoon onzin.
Laat ze toch lekker denken dat het niet aan hun karpatenkoppen en horkerige gesprekstechnieken lag.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85426503
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Laat ze toch lekker denken dat het niet aan hun karpatenkoppen en horkerige gesprekstechnieken lag.
Okee, okee, ik heb niet gezegd O-)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 10:19:31 #124
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85426954
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?

Edit: niet dus. :')

[ Bericht 39% gewijzigd door goofy_goober op 18-08-2010 10:31:16 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85427175
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?
Anders lees je eerst even..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')