Neuh, nog niet m'n vriendin. Ze heeft die stakker gedumpt en komend weekend hoop ik wat meer info te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?
Edit: niet dus.
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft alleen dit weekend al slapen..
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is?
je moet je kansen pas inzien als zij hem dumpt en jij er toevallig!! voor haar bent om een goed gesprek te hebben of als huilschouder te functioneren..quote:Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef doppawoppa het volgende:
Beste FOKKKERS,
Over dit onderwerp is al het een en ander geschreven, toch is mijn situatie net eventjes wat anders dan die van andere TS'ers.
Ik ken een meisje al een jaar of 3. Sinds een paar maanden is het contact tussen ons enkel maar versterkt.
We kunnen geweldig met elkaar lachen en hebben het hartstikke gezellig. Niets mis mee, zou je zo denken.
De laatste tijd heb ik alleen het idee dat ik haar écht leuk begin te vinden. Ze is vaak hier, praten we uren over vanalles en nogwat. Sindskort kijken we af en toe eens een filmpje(niets mis mee).
Ik heb het idee dat ze mij op een bepaalde manier ook wel ziet zitten. Uren aan de telefoon hangen, honderden smsjes per maand heen en weer.
Er is alleen een probleem. Ze heeft een vriend. Een vriend waarmee ze, naar eigen zeggen, na lange tijd niet goed meer mee kan omgaan. Ze zien elkaar niet erg vaak, maar ze vind het 'zielig' als ze hem dumpt.
Hoe moet ik m'n kansen zien?
Wacht tot ze zelf initiatief neemt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen?
misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk!
Gewoon meteen vol erop, toon initiatief!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Weet je hoeveel tekst je dan door moet wurmenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Waarom leest niemand de updates en alleen de OP?
Omdat de helft van je kut updates zijn geedit in onzin of JA....quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Waarom leest niemand de updates en alleen de OP?
Maar dan moet hij wel zeker zijn dat zij hem leuk vind. Hoe zou jij het vinden als een vriend van jou je opeens gaat zoenen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapenone way to find out anyway, ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk! maar wacht niet te lang, imo
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
Inmiddels ongeveer een weekje samen, gaat écht super.
Allen, hartelijk dank!
hosselaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
Inmiddels ongeveer een weekje samen, gaat écht super.
Allen, hartelijk dank!
TS ... en ? heb je haar bemachtigt ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |