abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85430956
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef goofy_goober het volgende:
We zijn nu bijna een maand verder: is het al je vriendin TS, en heeft ze die stakker al gedumpt?

Edit: niet dus. :')
Neuh, nog niet m'n vriendin. Ze heeft die stakker gedumpt en komend weekend hoop ik wat meer info te hebben.
pi_85436002
Als ik jou was zou ik niets met haar beginnen(althans nog niet) Ga een beetje flikflooien, je mag immers nu alles met haar doen :s) , maar ga er verder niet dieper op in. TS wordt anders een rebound :Y
pi_85436468
Ze blijft alleen ooit slapen.. :9~

[ Bericht 5% gewijzigd door doppawoppa op 18-08-2010 15:41:40 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:02:31 #129
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85437203
Veel plezier met je blauwe ballen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85437646
Hard 2 get spelen knaap
“Take care of life, before life takes care of you!”
pi_85438038
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:43 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft alleen dit weekend al slapen.. :9~
Kom je hier ook eventjes vermelden of ze geschoren is? :9~
pi_85439514
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:

[..]

;(
“Take care of life, before life takes care of you!”
pi_85445781
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef BattleCow het volgende:

[..]

:')
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_85447299
Ik ken het idee. Alhoewel mijn situatie iets anders is. Het meisje dat ik leuk vind heeft ook een vriendje gehad, maar sinds vorige week donderdag uit ( _O_ ). Ik ken haar nu een jaar. Ik begon haar ook leuk te vinden, en probeerde wat meer vuur in het spel te brengen. }) Maar ik wist toen niet dat ze een vriendje had. Echter, ze flirtte wel terug.

Ik voelde aan dat het niet ging werken zo, dat ze wat ik ook zou doen bij haar vriendje zou blijven. Dus ik koos om te wachten... toch het betere idee geweest (oke ik wist op een gegeven moment dat haar vriendje in een andere stad ging studeren, en ik wist dat dat niet ging werken). Dat deed wel even pijn en ik moest haar serieus ff vergeten. Ze zit ook in m'n vriendengroep, dus het was ff afstand houden van de groep zeg maar.

Anyhow, wat ik deed is gewoon grappig en aardig blijven. Maar wordt geen emotionele tampon! Ik heb het idee dat ze me nog steeds leuk vind.

Ik spendeer niet vele uren met haar aan de telefoon of alleen filmpje kijken. Persoonlijk vind ik dat ongepast en ik zou me gebruikt voelen. Het is te intiem voor mij als er nog niks gebeurd is. Vrouwen hebben die emotionele steun nodig. Maar niet als ik niet haar vriendje ben!

Op dit moment gebruikt ze je waarschijnlijk.... ik zou niet weten waarover je in godsnaam uren kan praten op de telefoon tenzij het uiteindelijk uitdraait op gevoelens. Een beetje daarvan is oke, als je zelf ook nog er iets over kan zeggen. Maar laat haar er niet over doorratelen, want sommigen doen dat.

Ik denk dat ik behoorlijk geluk heb gehad wat betreft m'n meisje (:P). Tevens heb ik morgen een feest waar zij ook is... godsgeschenk?

Anyhow, wat ik jou aanraad is het contact zeker te verminderen, vooral dat emotionele gedoe (de intieme momenten). Want dat soort momenten hoort ze alleen met jou te delen, en niet met iemand anders! En dat is niet het geval.

Introduceer wat speelsheid in het contact. Aanraken, dansen, sexueel getinte opmerkingen (maar geen platte troep, want dan vindt ze je een klojo).

Ik hoop dat het lukt! Het feit dat ze met jou die intieme dingen deelt zegt 3 dingen: 1) ze is niet helemaal happy met haar huidige vriendje, 2) ze vindt jouw dus ook interessant (to say the least) en 3) ze weet donders goed dat ze nu van 2 walletjes eet (en nu moet je haar verslaafd laten raken aan die momenten met jou door ermee te stoppen en vervolgens meer flirten te introduceren).
pi_85576097
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen? :P
pi_85577583
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:09 schreef doppawoppa het volgende:
Beste FOKKKERS,

Over dit onderwerp is al het een en ander geschreven, toch is mijn situatie net eventjes wat anders dan die van andere TS'ers.

Ik ken een meisje al een jaar of 3. Sinds een paar maanden is het contact tussen ons enkel maar versterkt.
We kunnen geweldig met elkaar lachen en hebben het hartstikke gezellig. Niets mis mee, zou je zo denken.
De laatste tijd heb ik alleen het idee dat ik haar écht leuk begin te vinden. Ze is vaak hier, praten we uren over vanalles en nogwat. Sindskort kijken we af en toe eens een filmpje(niets mis mee).
Ik heb het idee dat ze mij op een bepaalde manier ook wel ziet zitten. Uren aan de telefoon hangen, honderden smsjes per maand heen en weer.

Er is alleen een probleem. Ze heeft een vriend. Een vriend waarmee ze, naar eigen zeggen, na lange tijd niet goed meer mee kan omgaan. Ze zien elkaar niet erg vaak, maar ze vind het 'zielig' als ze hem dumpt.

Hoe moet ik m'n kansen zien?
je moet je kansen pas inzien als zij hem dumpt en jij er toevallig!! voor haar bent om een goed gesprek te hebben of als huilschouder te functioneren..
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85579838
Waarom leest niemand de updates en alleen de OP? :{w
pi_85580252
Edit: Oeps had niet gelezen dat t al opgelost was. :@

Succes TS!

[ Bericht 81% gewijzigd door Snowcold op 22-08-2010 20:18:47 ]
pi_85592979
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef doppawoppa het volgende:
Ze blijft volgend weekend slapen...Ik heb nog niet met dr gezoend. Is het verstandig om daarmee te wachten totdat ze daadwerkelijk komt slapen? :P
Wacht tot ze zelf initiatief neemt. :{
signatuurloos
pi_85594619
quote:
misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapen :P one way to find out anyway, ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk! maar wacht niet te lang, imo
pi_85594652
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk!
:Y ^O^
Innocent Bystander.
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:55:01 #142
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85594780
Zet de GHB maar vast klaar, voor het geval dat. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:02:28 #143
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_85597759
quote:
Gewoon meteen vol erop, toon initiatief! ^O^
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_85598082
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Weet je hoeveel tekst je dan door moet wurmen :P ?
pi_85598282
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef doppawoppa het volgende:
Omdat de helft van je kut updates zijn geedit in onzin of JA....
Er zit totaal geen verhaal in dit topic.
Je hebt haar naar jou idee gescoord, gefeliciteerd.
Nu hoop ik voor je dat ze het weekend niet in tranen uitbarst en "er nog niet klaar voor is" "meer tijd nodig heeft" en als die tijd er is weer een ander heeft.
Voices tell me I'm the shit.
pi_85604797
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

misschien, misschien ook niet. kans dat je gefriendzoned wordt, neemt toe des te langer je wacht. then again, misschien ben je al gefriendzoned, en is dat ook de reden dat ze überhaupt blijft slapen :P one way to find out anyway, ik zou haar proberen te zoenen. wel een beetje een goed moment afwachten natuurlijk! maar wacht niet te lang, imo
Maar dan moet hij wel zeker zijn dat zij hem leuk vind. Hoe zou jij het vinden als een vriend van jou je opeens gaat zoenen. :{
signatuurloos
pi_85769417
Inmiddels ongeveer een weekje samen, gaat écht super.
Allen, hartelijk dank! *;
pi_85770586
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
^O^ _O_
Innocent Bystander.
pi_85770779
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:35 schreef doppawoppa het volgende:
hosselaar.
goed gedaan!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:37:27 #150
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_85774192
quote:
TS ... en ? heb je haar bemachtigt ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')