Die heeft strafquote:
Hahahahaaa, de hele wetenschap is het nooit gelukt maar Purdey weet morgen de missing link al te vinden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die heeft strafZit nu mobiel, first thing tomorrow!
Dat is natuurlijk ook geen kritische fout. Kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Empathologica het volgende:
Met je moeder gaat het dus een heel stuk beter, wat gek
En wegrijden met handrem ook ooit gedaan 'waarom brand dat kutlampje nou?' ... 'oh hij kan nog verder omlaag'
Met m'n examen ook in z'n 3 weggereden terwijl ik aan het uitrollen was. Sprong ineens op groen en die auto wou niet vooruit, examinator zei er niks van gelukkig
Nou, ik vind dat je al vergevorderd bent hoor popquote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O ja, strakke actie gister. Auto geparkeerd, afsluiten, lampen uit, pak m'n tas, stap uit, gooi deur dicht... oja, sleutelsDat zit nog niet in m'n afsluitprocedure (al is het pas de eerste keer in ruim een maand dat ik het vergeet
).
Auto stoppen, alles uitzetten en uitstappen wordt vanzelf een vaste procedure.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O ja, strakke actie gister. Auto geparkeerd, afsluiten, lampen uit, pak m'n tas, stap uit, gooi deur dicht... oja, sleutelsDat zit nog niet in m'n afsluitprocedure (al is het pas de eerste keer in ruim een maand dat ik het vergeet
).
Dat heb ik met de voordeur ook nog steeds. Ik loop nog regelmatig even terug om te kijken of ik die toch echt wel zeker op slot heb gedraaidquote:Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto stoppen, alles uitzetten en uitstappen wordt vanzelf een vaste procedure.
Alleen je moet niet gauw iets tussendoor gedaan hebben, dan kan je nog wel eens gaan twijfelen of je wel alles hebt afgesloten.
Ik kan nog geen paraplu buiten laten staan hierquote:Op maandag 26 juli 2010 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de voordeur ook nog steeds. Ik loop nog regelmatig even terug om te kijken of ik die toch echt wel zeker op slot heb gedraaid. Dan zit ik ergens anders met m'n gedachten. Of dat de garagedeur nog openstaat enzo
Het is nog maar één keer gebeurd (en ik was het niet eens) dat iemand de garagedeur had opengelaten. Gelukkig is dit een fatsoenlijke buurt met lieve buren
maar jij woont ook in Rotterdam toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan nog geen paraplu buiten laten staan hier
Wij halen 's nachts zelfs de deurmat die buiten ligt naar binnen nadat ie al drie keer is gejat
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
maar jij woont ook in Rotterdam toch?
Ik kan rustig alles open laten staan hier.. Er zou nog een buurman aanbellen om te vertellen dat de schuurdeur nog open staat ofzo
Dat kan ja, ook zonder de koppeling ingetrapt te hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef Empathologica het volgende:
Misschien een domme vraag; maar als je hem in een versnelling hebt staan met de handrem er af. Iemand tikt een ruitje in, dan kan ie hem toch alsnog in z'n vrij trekken? Of ruitje in tikken, knopje omhoog doen, deur open, koppeling in, vrij zetten. Ofzoiets
Ja, dat maakt inderdaad niet uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Empathologica het volgende:
Dan maakt het toch eigenlijk niet uit of je hem in z'n 1 zonder handrem zet of vrij met handrem? Want dan kunnen ze hem toch wel wegrollen.
Dan heb je hem gewoon goed aangetrokken.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Dubish het volgende:
Hoe kunnen jullie eigenlijk met de handrem erop gaan weg rijden? Als ik dat bij mijn auto probeer wilt ie niet eens bewegen![]()
Explain plz
Had ik al gezegd dat je goed bezig bent?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:49 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle, hij staat erbij hoor 'De missing link'
Nee! Je vond me een expert, en mijn opmerkingen geniaal. Maar dit nog nietquote:Op maandag 26 juli 2010 16:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je goed bezig bent?
Of ze verglazen en dan heb je de volgende keer dat je je rem intrapt geen kracht op je achterremmen, omdat je remblokken verrot zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
Op de handrem wegrijden is prima te doen hoor. Met alle auto's waar ik in rijd lukt me dat.
En de kabel zou niet zo snel breken. Wel worden je achterremmen errug warm in in het meest extreme geval kunnen ze in de fik vliegen. En ze slijten ook best snel, en het gaat stinken.
Dan werkt die errug goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
Ik krijg mijn auto écht niet van z'n plek af met de handrem erop.
Verglazen of faden heb ik ook wel eens last van, maar dat komt omdat ik vaak achter elkaar er hard rem.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Of ze verglazen en dan heb je de volgende keer dat je je rem intrapt geen kracht op je achterremmen, omdat je remblokken verrot zijn.
Wel zo fijn een handrem die goed werkt natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan werkt die errug goed.
[..]
Verglazen of faden heb ik ook wel eens last van, maar dat komt omdat ik vaak achter elkaar er hard rem.
Ligt eraan hoe goed die is afgesteld en hoe hard die is aangetrokken lijkt me.. Tenzij je fwd rijdt, dan trek je 2 stilstaande wielen achter je aan. Bij stilstaande wielen blijven de remmen in ieder geval heel.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
Op de handrem wegrijden is prima te doen hoor. Met alle auto's waar ik in rijd lukt me dat.![]()
Maar die vierkante wielen moet je dan wel voor lief nemenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:51 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed die is afgesteld en hoe hard die is aangetrokken lijkt me.. Tenzij je fwd rijdt, dan trek je 2 stilstaande wielen achter je aan. Bij stilstaande wielen blijven de remmen in ieder geval heel.![]()
Alleen de vito is fwd. Van mijn 940 weet ik dat de handrem het niet meer helemaal goed werkt, maar bij de Benz E220cdi, automaat, trekt ie hem er gewoon doorheen hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar die vierkante wielen moet je dan wel voor lief nemen
Was het ook niet zo dat je 'm in de winter beter in een versnelling dan op de handrem kan zetten in verband met vastvriezen ergens van? Of andersom, zoiets heb ik in ieder geval ergens gehoord...quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat maakt inderdaad niet uit.
Een reden om hem wel in de 1 (of achteruit) te zetten, naast de handrem, is voor het geval je handremkabel breekt, niet echt voor/tegen diefstal.
Klopt, kans op vastvriezen van handremkabel. Kost je flinke moeite om los te krijgen, normale remmen gaat stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:
Was het ook niet zo dat je 'm in de winter beter in een versnelling dan op de handrem kan zetten in verband met vastvriezen ergens van? Of andersom, zoiets heb ik in ieder geval ergens gehoord...
Dat wist ik ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, kans op vastvriezen van handremkabel. Kost je flinke moeite om los te krijgen, normale remmen gaat stuk makkelijker.
Als je weet dat het gaat vriezen kun je hem inderdaad beter niet op de handrem zetten, aangezien het vocht wat bij de handremkabel kan zitten/komen de boel kan laten vastvriezen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:25 schreef jacobras het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat je 'm in de winter beter in een versnelling dan op de handrem kan zetten in verband met vastvriezen ergens van? Of andersom, zoiets heb ik in ieder geval ergens gehoord...
Dus je zet 'm altijd in de versnelling? En dan in z'n 1?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je weet dat het gaat vriezen kun je hem inderdaad beter niet op de handrem zetten, aangezien het vocht wat bij de handremkabel kan zitten/komen de boel kan laten vastvriezen.
Ik gebruik overigens zelf eigenlijk nooit de handrem.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef jacobras het volgende:
[..]
Dus je zet 'm altijd in de versnelling? En dan in z'n 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |