Die heeft strafquote:
Hahahahaaa, de hele wetenschap is het nooit gelukt maar Purdey weet morgen de missing link al te vinden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die heeft strafZit nu mobiel, first thing tomorrow!
Dat is natuurlijk ook geen kritische fout. Kan iedereen gebeuren.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef Empathologica het volgende:
Met je moeder gaat het dus een heel stuk beter, wat gek
En wegrijden met handrem ook ooit gedaan 'waarom brand dat kutlampje nou?' ... 'oh hij kan nog verder omlaag'
Met m'n examen ook in z'n 3 weggereden terwijl ik aan het uitrollen was. Sprong ineens op groen en die auto wou niet vooruit, examinator zei er niks van gelukkig
Nou, ik vind dat je al vergevorderd bent hoor popquote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O ja, strakke actie gister. Auto geparkeerd, afsluiten, lampen uit, pak m'n tas, stap uit, gooi deur dicht... oja, sleutelsDat zit nog niet in m'n afsluitprocedure (al is het pas de eerste keer in ruim een maand dat ik het vergeet
).
Auto stoppen, alles uitzetten en uitstappen wordt vanzelf een vaste procedure.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef CherryLips het volgende:
O ja, strakke actie gister. Auto geparkeerd, afsluiten, lampen uit, pak m'n tas, stap uit, gooi deur dicht... oja, sleutelsDat zit nog niet in m'n afsluitprocedure (al is het pas de eerste keer in ruim een maand dat ik het vergeet
).
Dat heb ik met de voordeur ook nog steeds. Ik loop nog regelmatig even terug om te kijken of ik die toch echt wel zeker op slot heb gedraaidquote:Op maandag 26 juli 2010 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Auto stoppen, alles uitzetten en uitstappen wordt vanzelf een vaste procedure.
Alleen je moet niet gauw iets tussendoor gedaan hebben, dan kan je nog wel eens gaan twijfelen of je wel alles hebt afgesloten.
Ik kan nog geen paraplu buiten laten staan hierquote:Op maandag 26 juli 2010 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met de voordeur ook nog steeds. Ik loop nog regelmatig even terug om te kijken of ik die toch echt wel zeker op slot heb gedraaid. Dan zit ik ergens anders met m'n gedachten. Of dat de garagedeur nog openstaat enzo
Het is nog maar één keer gebeurd (en ik was het niet eens) dat iemand de garagedeur had opengelaten. Gelukkig is dit een fatsoenlijke buurt met lieve buren
maar jij woont ook in Rotterdam toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik kan nog geen paraplu buiten laten staan hier
Wij halen 's nachts zelfs de deurmat die buiten ligt naar binnen nadat ie al drie keer is gejat
Jaquote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
maar jij woont ook in Rotterdam toch?
Ik kan rustig alles open laten staan hier.. Er zou nog een buurman aanbellen om te vertellen dat de schuurdeur nog open staat ofzo
Dat kan ja, ook zonder de koppeling ingetrapt te hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:19 schreef Empathologica het volgende:
Misschien een domme vraag; maar als je hem in een versnelling hebt staan met de handrem er af. Iemand tikt een ruitje in, dan kan ie hem toch alsnog in z'n vrij trekken? Of ruitje in tikken, knopje omhoog doen, deur open, koppeling in, vrij zetten. Ofzoiets
Ja, dat maakt inderdaad niet uit.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Empathologica het volgende:
Dan maakt het toch eigenlijk niet uit of je hem in z'n 1 zonder handrem zet of vrij met handrem? Want dan kunnen ze hem toch wel wegrollen.
Dan heb je hem gewoon goed aangetrokken.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef Dubish het volgende:
Hoe kunnen jullie eigenlijk met de handrem erop gaan weg rijden? Als ik dat bij mijn auto probeer wilt ie niet eens bewegen![]()
Explain plz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |