Die begreep niks, die heeft huppel en mij ook meteen gedumptquote:
Jij.quote:
Heb je een paar limoenen op?quote:
Whut, dat heb ik gemistquote:Op zondag 25 juli 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die begreep niks, die heeft huppel en mij ook meteen gedumpt
Whut?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
123![]()
Zie jij, wat ik zie... in de wereld van K3
Dit topicquote:
je kijkt zuur.quote:
Dat zou ze willen, ik bef als de beste.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic![]()
Pheno bij Kally onder haar rokje![]()
Bloemen![]()
Tafels![]()
Rick Brandsteder
Er gaat niemand onder mijn rokjequote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit topic![]()
Pheno bij Kally onder haar rokje![]()
Bloemen![]()
Tafels![]()
Rick Brandsteder
Oh, dit kan nietquote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ze willen, ik bef als de beste.
Mannen die zeggen dat ze goed beffenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lassiequote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
123 zie jij wat ik ziequote:Op zondag 25 juli 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
123![]()
Zie jij, wat ik zie... in de wereld van K3
Vrouw die het kan beamenquote:
Beffenquote:
Het is nu toch K4 - 1quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
123 zie jij wat ik zie
Je gelooft je ogen haast niet
123 zie jij wat ik zie
alle kinderen dansen hand in hand
in de wereld van K3
Ja maar niet iedere vrouw houdt van hetzelfdequote:
quote:
iddquote:
Lippen balsemen klinkt weer viesssssssssquote:
Ik heb geen ex.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar niet iedere vrouw houdt van hetzelfde
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
![]()
mannen die niks zeggen maar het gewoon goed doen
Tombo snapt hetquote:Op zondag 25 juli 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
123 zie jij wat ik zie
Je gelooft je ogen haast niet
123 zie jij wat ik zie
alle kinderen dansen hand in hand
in de wereld van K3
Ik welquote:
Maar er kwam niemand onder je rokje.quote:
Oké, men kijkt nu even raar mijn kant op omdat ik keihard moest lachenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar er kwam niemand onder je rokje.
Hihi, ik zei kwam.
Jawel maar ik hoef hier toch niet alles te vertellenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar er kwam niemand onder je rokje.
Hihi, ik zei kwam.
Dus Pheno is gekomen onder je rokje?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik hoef hier toch niet alles te vertellen
Welke flim?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
'Ik ben geboren met een penis als neus'
WTF is dat voor film?
Een film met een neus die er als penis uitzietquote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
'Ik ben geboren met een penis als neus'
WTF is dat voor film?
Dat is het ook, alleen meer attractiesquote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny, ik ben nu RCT2 aan het spelen en is eigenlijk gewoon hetzelfde als 1
Ohw...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny, ik ben nu RCT2 aan het spelen en is eigenlijk gewoon hetzelfde als 1
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik hoef hier toch niet alles te vertellen
* Zuchtquote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus Pheno is gekomen onder je rokje?
Precies.quote:
Hoiquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet.
In het echt ben ik een neger en geen pinguïn.
Geniaal.quote:
Wat een anticlimaxquote:
ja deel 2quote:
Jaquote:
Pubersquote:Op zondag 25 juli 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
hihi, Pheno is een puber die lacht als hij een kut ziet
Voe.quote:
Ik ga niet vreemd, met niemand. En ik stel me ook niet voor.quote:
Wie heb ik aan de lijn !!!quote:
Die hihi doenquote:
Ik moet wel, kinderen.quote:
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd, met niemand. En ik stel me ook niet voor.
Ik wilde de 3e K wordenquote:
Het is een kind.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, ze is zeker niet lelijk ofzo
Maar sommige draaien wel heel erg door
Sexuele innuendo's.quote:
Maar je heet tombo dus kon niet.quote:
quote:
Ik rol meestal uit bed, zo de douche in. Mijn vrouw vraagt wel eens waarom ik in de badkamer slaap.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Ik heet in het echt andersquote:
K3quote:
Lassie is een serie met een hondquote:
Ik ben zo blij dat mijn zoon zichzelf al jaren te oud vindt voor K3quote:
Dus je zit tussen Herman en Jamai in.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heet in het echt anders![]()
Maar ik was niet goed genoeg
Maar ook niet slecht genoeg om op tv te komen
Ik rol uit bed eerst naar de senseo. Mijn man vraagt wel eens waarom ik geen senseo op de slaapkamer neerzet.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik rol meestal uit bed, zo de douche in. Mijn vrouw vraagt wel eens waarom ik in de badkamer slaap.
Rammstein komt vanzelf wel.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn zoon zichzelf al jaren te oud vindt voor K3
eh... ja...quote:
Fijne sandwichquote:
k3 is gaafquote:
Ahwwwquote:
Wie ben jij.quote:
#68quote:
Huppeltjequote:
En dan herman met zijn "like a virgin" roerend in tombo. Nou...fijn.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan herman met zijn "like a virgin" roerend in tombo. Nou...fijn.
Nope is niet zijn smaakquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Tombo dat mens is dat meedeed aan Fans
quote:
Hmmquote:
Je moet nog veel leren, mijn kleine padawan.quote:
Jij en je mental imagesquote:
Ja ik kan er ook niks aan doen hoorquote:
quote:
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zienquote:
Het is een last waar ik mee moet levenquote:
Ik zal, als ik bij de meet kan zijn, mezelf wel ineen hoekje neerzetten met mijn laptopje of zo. En dan reageer ik wel in het meettopic.quote:
Soms wil je ze wel zienquote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zien
Daarom post ik ook geen pics van mezelf.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zien
Hoezo denk je dat ik je steeds als pinguin zie anders?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal, als ik bij de meet kan zijn, mezelf wel ineen hoekje neerzetten met mijn laptopje of zo. En dan reageer ik wel in het meettopic.
Ik wil wel een foto van jou zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom post ik ook geen pics van mezelf.
Vals alarm, er hing een kind onderste boven omdat het een bal wilde pakken van een schuurtje.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
Hmm, even kijken of er een kind van de buren in mijn berenval is getrapt, het loopt buiten zo te krijsen.
Dat doet iedereen die ik meet.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik je steeds als pinguin zie anders?
Heb ik ook.quote:
Ik weet niet hoe de 3 Js eruit zienquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Liever sex met Jamai en dan op het strand zodat je heul veul zand in je gaten krijgt.
Of gerimd worden door die lelijke van de 3Js terwijl je in een bak met palingen ligt?
Je moet kiezen.
Jamai. Maar zand.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Liever sex met Jamai en dan op het strand zodat je heul veul zand in je gaten krijgt.
Of gerimd worden door die lelijke van de 3Js terwijl je in een bak met palingen ligt?
Je moet kiezen.
Ik vind palingen wel lekker.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Oh zekerquote:
Kijk naar Nederland 3 dan zie je hem misschien.quote:
En als ze het net zo grondig doen als dat Japanse toilet, niets mis mee.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Palingsex, lekker glibberig enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Ik weet het alquote:Op zondag 25 juli 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk naar Nederland 3 dan zie je hem misschien.
Watquote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga voor Jamai die krijgt hem toch niet omhoog
Hoe kom je dr toch opquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Dirty mind.quote:
Het is een gavequote:
Op jamai? Nou ja, hij gaat onder liggen en dan klimt bella d'r opquote:
A joy foreverquote:
Om Jeroen af te schieten?quote:
En dan dat ''woooo'''alsof ie Afrika wilt nabootsen ofzo.quote:
Dat ook.quote:
quote:
Dat is gospel!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan dat ''woooo'''alsof ie Afrika wilt nabootsen ofzo.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is gospel!
Diep in hem zit een neger!
En nu mag Kally dit quoten met haar dirty mind!
Heb je iets tegen negers?quote:
Schatjequote:
Ik ben ook zwart en ik ga denk ik een klacht indienen.quote:
Bamisaus met broccoliquote:
Oke nu heb ik wel een mental image, en nee die is nietquote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij gaat zingen, denkt men dat hij met z'n mond vol praat.
En Bubba weer blij.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij gaat zingen, denkt men dat hij met z'n mond vol praat.
Neequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Brit steekt zoon dood om ''verkeerde maaltijd''
geheel terecht, natuurlijk.
Echt waar -->quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ligt eraan, als er geen mayo bij zat.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niks gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zie je Kally, dat het (je) wel lukt
Ik had een weddenschap meoten afsluiten
Het is friet, dus logisch dat ie hem neersteekt. Een beetje een maaltijd met daarop geschreven "patat" meenemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, als er geen mayo bij zat.
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke nu heb ik wel een mental image, en nee die is niet![]()
Die man had echt trek in een chineesquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Even de huig kietelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelen
valt mee toch ?quote:
Gatver en ik heb toch al een pleuris hekel aan die Jeroenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelen
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is friet, dus logisch dat ie hem neersteekt. Een beetje een maaltijd met daarop geschreven "patat" meenemen.
Je wilt hem.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver en ik heb toch al een pleuris hekel aan die Jeroen
Te moeiljk, niet haten op Fred.quote:
Drie keer achter elkaar, ondersteboven.quote:
Mjah inderdaad, ga maar niet meer naar de afsluitingquote:Op zondag 25 juli 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu niet meer!
Oh wacht nu weer wel!
Labiel baggerweer vandaag.
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
FREDDIE IS TERUG GEKEERD OP AARDE? VIEZE VUILE HOND, NEE, DIE KUTFRIES IS NIET FREDDIE MERCURY, NOG NIET EENS, HETZELRDE ALS XZEGGEN DAT MARY POPPINS TERUG IS ALS DIE DOOIE TRUUS HAAR SPEELT NEE.
Ja sorry, moest er even uit.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.
Zo, dat lucht op zekerquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
FREDDIE IS TERUG GEKEERD OP AARDE? VIEZE VUILE HOND, NEE, DIE KUTFRIES IS NIET FREDDIE MERCURY, NOG NIET EENS, HETZELRDE ALS XZEGGEN DAT MARY POPPINS TERUG IS ALS DIE DOOIE TRUUS HAAR SPEELT NEE.
Hoi, eenschquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Eensquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt bij een kijkoperatie zonder roes. Dank u.quote:
mjah zit hier ook alleen maar omdat er veel WK SCers zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
De meeste mensen komen me al bekend voor, dat zegt genoeg
Ik bij jou, of jij bij mij?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik dacht net hey laten we eens wat nieuws uitproberen vanavond
Omdat kutincestlullen bazen zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
En nu gaat een kut incestlul George Michael verkrachten.
Waarom kijk ik dit?
G Mquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
En nu gaat een kut incestlul George Michael verkrachten.
Waarom kijk ik dit?
Ik bedoelde de mental imagequote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het voelt bij een kijkoperatie zonder roes. Dank u.
Lekker woord hea?quote:
Ja ik ook, zo'n beetje..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah zit hier ook alleen maar omdat er veel WK SCers zitten
Ik wil met een kaasschaaf zijn slechte huid eraf schrapen en op een boterham doen.quote:
Ja Ceequote:
Ik kijk dan gewoon naast me en ik zie een totoro en weg is de mental image.quote:
Ja je kopt ze nu zelf in.quote:
quote:
Pizza van marioquote:Op zondag 25 juli 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja je kopt ze nu zelf in.![]()
Kop, kopkaas.
Ze voelden zich te goed?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het gewoon jammer dat Nick en Simon niet meer meedoen met de Beste Zangers
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niks bij mijBen aardig open, maar niet van daar
Ik ken de spelregels nietquote:
Edsiel ligt op ontploffen volgens mij, binnenkort toch uitgerekend? *rent naar het Beroemd & Zwanger topic*quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ey pipo!
Whutwhutwhut, doet Edsiel dit niet meer presenteren?
Ohja je hebt gelijk!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Edsiel ligt op ontploffen volgens mij, binnenkort toch uitgerekend? *rent naar het Beroemd & Zwanger topic*
Pipo?!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ey pipo!
Whutwhutwhut, doet Edsiel dit niet meer presenteren?
En toen heb je die jas gepakt en gewassen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zag Victor Reinier een paar jaar geleden met een vieze jas in A'dam Centraal liggen.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Wikipedia: Jan Dulles, pseudoniem van Jan Keuken.![]()
Die andere dan, die Jaapquote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Wikipedia: Jan Dulles, pseudoniem van Jan Keuken.![]()
Mag ik bij je komen snuffelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een brood uit de machine halen, het huis ruikt nu geheel naar vers brood
Lekker is dat, ik heb ooit eens in een bakker gewerkt heel kort, vrat altijd van de verse warme brodenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een brood uit de machine halen, het huis ruikt nu geheel naar vers brood
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die andere dan, die Jaap
Die heeft ook zijn naam veranderd. Een hele onlogische zet, ff opzoeken, wacht...
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen heb je die jas gepakt en gewassen?
Heetie ook Schilder?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.Waarom onvolendamiseert hij zijn naam?
Ja preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.Waarom onvolendamiseert hij zijn naam?
* Cee veegt latte macchiato van het schermquote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Hij zou het anders te veel op inteelt vinden lijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
Misschien omdat er al 316 Jaap Schilders rondliepen daar, werd te verwarrend?
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Nee, dat is jouw taak.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
Ik wilde ze niet delen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stemquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Maar okay dan maar. Die 3de is wel van mij.
Rene Frogger, hij zou het eens moeten spelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Rene Froger een leuke man.Maar komt vooral door dat accent.
Ze hebben alledrie orenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
God only knowsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Beach Boys. Supermakkelijke muziek, en toch zo mooi.
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezigquote:
Ik kan wel wat japans, ook goed?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.En frans moeten praten.
Ja die stem is niks mis meequote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezig
Maar die stem maakt alles goed
Diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |