Wie ben jij.quote:
#68quote:
Huppeltjequote:
En dan herman met zijn "like a virgin" roerend in tombo. Nou...fijn.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan herman met zijn "like a virgin" roerend in tombo. Nou...fijn.
Nope is niet zijn smaakquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat Tombo dat mens is dat meedeed aan Fans
quote:
Hmmquote:
Je moet nog veel leren, mijn kleine padawan.quote:
Jij en je mental imagesquote:
Ja ik kan er ook niks aan doen hoorquote:
quote:
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zienquote:
Het is een last waar ik mee moet levenquote:
Ik zal, als ik bij de meet kan zijn, mezelf wel ineen hoekje neerzetten met mijn laptopje of zo. En dan reageer ik wel in het meettopic.quote:
Soms wil je ze wel zienquote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zien
Daarom post ik ook geen pics van mezelf.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gezegend zijn met metal images is niet leuk, je ziet dingen die je niet wilt zien
Hoezo denk je dat ik je steeds als pinguin zie anders?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal, als ik bij de meet kan zijn, mezelf wel ineen hoekje neerzetten met mijn laptopje of zo. En dan reageer ik wel in het meettopic.
Ik wil wel een foto van jou zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom post ik ook geen pics van mezelf.
Vals alarm, er hing een kind onderste boven omdat het een bal wilde pakken van een schuurtje.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:26 schreef Pheno het volgende:
Hmm, even kijken of er een kind van de buren in mijn berenval is getrapt, het loopt buiten zo te krijsen.
Dat doet iedereen die ik meet.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik je steeds als pinguin zie anders?
Heb ik ook.quote:
Ik weet niet hoe de 3 Js eruit zienquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Liever sex met Jamai en dan op het strand zodat je heul veul zand in je gaten krijgt.
Of gerimd worden door die lelijke van de 3Js terwijl je in een bak met palingen ligt?
Je moet kiezen.
Jamai. Maar zand.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Liever sex met Jamai en dan op het strand zodat je heul veul zand in je gaten krijgt.
Of gerimd worden door die lelijke van de 3Js terwijl je in een bak met palingen ligt?
Je moet kiezen.
Ik vind palingen wel lekker.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Oh zekerquote:
Kijk naar Nederland 3 dan zie je hem misschien.quote:
En als ze het net zo grondig doen als dat Japanse toilet, niets mis mee.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Palingsex, lekker glibberig enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Ik weet het alquote:Op zondag 25 juli 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk naar Nederland 3 dan zie je hem misschien.
Watquote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga voor Jamai die krijgt hem toch niet omhoog
Hoe kom je dr toch opquote:Op zondag 25 juli 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ok jullie moeten kiezen.
Je moet kiezen.
Dirty mind.quote:
Het is een gavequote:
Op jamai? Nou ja, hij gaat onder liggen en dan klimt bella d'r opquote:
A joy foreverquote:
Om Jeroen af te schieten?quote:
En dan dat ''woooo'''alsof ie Afrika wilt nabootsen ofzo.quote:
Dat ook.quote:
quote:
Dat is gospel!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan dat ''woooo'''alsof ie Afrika wilt nabootsen ofzo.
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is gospel!
Diep in hem zit een neger!
En nu mag Kally dit quoten met haar dirty mind!
Heb je iets tegen negers?quote:
Schatjequote:
Ik ben ook zwart en ik ga denk ik een klacht indienen.quote:
Bamisaus met broccoliquote:
Oke nu heb ik wel een mental image, en nee die is nietquote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij gaat zingen, denkt men dat hij met z'n mond vol praat.
En Bubba weer blij.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij gaat zingen, denkt men dat hij met z'n mond vol praat.
Neequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Brit steekt zoon dood om ''verkeerde maaltijd''
geheel terecht, natuurlijk.
Echt waar -->quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ligt eraan, als er geen mayo bij zat.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niks gedaanquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
Zie je Kally, dat het (je) wel lukt
Ik had een weddenschap meoten afsluiten
Het is friet, dus logisch dat ie hem neersteekt. Een beetje een maaltijd met daarop geschreven "patat" meenemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ligt eraan, als er geen mayo bij zat.
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke nu heb ik wel een mental image, en nee die is niet![]()
Die man had echt trek in een chineesquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Pheno het volgende:
Even de huig kietelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |