* Cee veegt latte macchiato van het schermquote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Hij zou het anders te veel op inteelt vinden lijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
Misschien omdat er al 316 Jaap Schilders rondliepen daar, werd te verwarrend?
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Nee, dat is jouw taak.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
Ik wilde ze niet delen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stemquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Maar okay dan maar. Die 3de is wel van mij.
Rene Frogger, hij zou het eens moeten spelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Rene Froger een leuke man.Maar komt vooral door dat accent.
Ze hebben alledrie orenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
God only knowsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Beach Boys. Supermakkelijke muziek, en toch zo mooi.
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezigquote:
Ik kan wel wat japans, ook goed?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.En frans moeten praten.
Ja die stem is niks mis meequote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezig
Maar die stem maakt alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |