valt mee toch ?quote:
Gatver en ik heb toch al een pleuris hekel aan die Jeroenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zo Meneer, u heeft wel erg grote amandelen
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is friet, dus logisch dat ie hem neersteekt. Een beetje een maaltijd met daarop geschreven "patat" meenemen.
Je wilt hem.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver en ik heb toch al een pleuris hekel aan die Jeroen
Te moeiljk, niet haten op Fred.quote:
Drie keer achter elkaar, ondersteboven.quote:
Mjah inderdaad, ga maar niet meer naar de afsluitingquote:Op zondag 25 juli 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu niet meer!
Oh wacht nu weer wel!
Labiel baggerweer vandaag.
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
FREDDIE IS TERUG GEKEERD OP AARDE? VIEZE VUILE HOND, NEE, DIE KUTFRIES IS NIET FREDDIE MERCURY, NOG NIET EENS, HETZELRDE ALS XZEGGEN DAT MARY POPPINS TERUG IS ALS DIE DOOIE TRUUS HAAR SPEELT NEE.
Ja sorry, moest er even uit.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las darmschreeuwer en kreeg mental images.
Zo, dat lucht op zekerquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
FREDDIE IS TERUG GEKEERD OP AARDE? VIEZE VUILE HOND, NEE, DIE KUTFRIES IS NIET FREDDIE MERCURY, NOG NIET EENS, HETZELRDE ALS XZEGGEN DAT MARY POPPINS TERUG IS ALS DIE DOOIE TRUUS HAAR SPEELT NEE.
Hoi, eenschquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Eensquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt bij een kijkoperatie zonder roes. Dank u.quote:
mjah zit hier ook alleen maar omdat er veel WK SCers zittenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
De meeste mensen komen me al bekend voor, dat zegt genoeg
Ik bij jou, of jij bij mij?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik dacht net hey laten we eens wat nieuws uitproberen vanavond
Omdat kutincestlullen bazen zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
En nu gaat een kut incestlul George Michael verkrachten.
Waarom kijk ik dit?
G Mquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
En nu gaat een kut incestlul George Michael verkrachten.
Waarom kijk ik dit?
Ik bedoelde de mental imagequote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe het voelt bij een kijkoperatie zonder roes. Dank u.
Lekker woord hea?quote:
Ja ik ook, zo'n beetje..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah zit hier ook alleen maar omdat er veel WK SCers zitten
Ik wil met een kaasschaaf zijn slechte huid eraf schrapen en op een boterham doen.quote:
Ja Ceequote:
Ik kijk dan gewoon naast me en ik zie een totoro en weg is de mental image.quote:
Ja je kopt ze nu zelf in.quote:
quote:
Pizza van marioquote:Op zondag 25 juli 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja je kopt ze nu zelf in.![]()
Kop, kopkaas.
Ze voelden zich te goed?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het gewoon jammer dat Nick en Simon niet meer meedoen met de Beste Zangers
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Niks bij mijBen aardig open, maar niet van daar
Ik ken de spelregels nietquote:
Edsiel ligt op ontploffen volgens mij, binnenkort toch uitgerekend? *rent naar het Beroemd & Zwanger topic*quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ey pipo!
Whutwhutwhut, doet Edsiel dit niet meer presenteren?
Ohja je hebt gelijk!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Edsiel ligt op ontploffen volgens mij, binnenkort toch uitgerekend? *rent naar het Beroemd & Zwanger topic*
Pipo?!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ey pipo!
Whutwhutwhut, doet Edsiel dit niet meer presenteren?
En toen heb je die jas gepakt en gewassen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zag Victor Reinier een paar jaar geleden met een vieze jas in A'dam Centraal liggen.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Wikipedia: Jan Dulles, pseudoniem van Jan Keuken.![]()
Die andere dan, die Jaapquote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Cee het volgende:
Wikipedia: Jan Dulles, pseudoniem van Jan Keuken.![]()
Mag ik bij je komen snuffelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een brood uit de machine halen, het huis ruikt nu geheel naar vers brood
Lekker is dat, ik heb ooit eens in een bakker gewerkt heel kort, vrat altijd van de verse warme brodenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even een brood uit de machine halen, het huis ruikt nu geheel naar vers brood
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die andere dan, die Jaap
Die heeft ook zijn naam veranderd. Een hele onlogische zet, ff opzoeken, wacht...
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toen heb je die jas gepakt en gewassen?
Heetie ook Schilder?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.Waarom onvolendamiseert hij zijn naam?
Ja preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaap de Witte, pseudoniem van Jaap Schilder.Waarom onvolendamiseert hij zijn naam?
* Cee veegt latte macchiato van het schermquote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Hij zou het anders te veel op inteelt vinden lijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies
Misschien omdat er al 316 Jaap Schilders rondliepen daar, werd te verwarrend?
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij keek me gevaarlijk aan. Ik hou daar wel van. Zou graag eens willen vragen of ik de Cock mag zien. En als ie dan zijn lul uit zijn broek haalt zeggen dat ik het over die leuke meneer heb, Piet Romer.
Nee, dat is jouw taak.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
Ik wilde ze niet delen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Myr! Heb je onze Franse snoepjes al door de strot geduwd van de TAL SC-ers?
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stemquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Myraela het volgende:
Maar okay dan maar. Die 3de is wel van mij.
Rene Frogger, hij zou het eens moeten spelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Rene Froger een leuke man.Maar komt vooral door dat accent.
Ze hebben alledrie orenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
God only knowsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
Beach Boys. Supermakkelijke muziek, en toch zo mooi.
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En die eerste van mij, die met die oren en die geiiiiiiiiiiiiile stem
Dan blijft alleen die opa voor jullie over. Succes!
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezigquote:
Ik kan wel wat japans, ook goed?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alle mannen zouden zo'n stem moeten hebben.En frans moeten praten.
Ja die stem is niks mis meequote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die eerste jongen zijn ze alleen wat prominenter aanwezig
Maar die stem maakt alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |