volgens mij zijn ze idd hetzelfdequote:Op zondag 25 juli 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das heul niet waar
RCT2 heeft dingen die kut zijn... Ik weet alleen ff neit wat
[..]
Laterrrrrrr
Dieren aan dieren voerenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een tijdje zoo tycoon gespeeld, maar dat ging erg snel vervelen
Nou gewoon, gezellie, lekker gek soms, ook serieus soms, wijntje erbij, tapasje, gtsttje, lekker pittige gesprekken heerlijk.quote:
Ik deed dat ook altijd als ze me begonnen te vervelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik best een spelletjes verkloter... ik heb ook ooit de Sims geinstalleerd om die poppetjes op vreemde manieren dood te laten gaan
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik best een spelletjes verkloter... ik heb ook ooit de Sims geinstalleerd om die poppetjes op vreemde manieren dood te laten gaan
Of een soort van Volendam... dochters die met elkaar deden en met elkaars vriendjes stonden te zoenenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik deed dat ook altijd als ze me begonnen te vervelen.
Zieke geest.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of een soort van Volendam... dochters die met elkaar deden en met elkaars vriendjes stonden te zoenen
Preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje had een heel spookhuis op een gegeven moment... Met allemaal geesten die ze maakte door ze in een zwembad te doen en dan de trappetjes te wissen![]()
Die woont nu bij jou in de stad
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of een soort van Volendam... dochters die met elkaar deden en met elkaars vriendjes stonden te zoenen
In RCT liet ik vervelende gasten altijd in water losquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ja dat giong ik op een gegeven moment ook doen
Misschien moet je hem Ll noemenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde twee stellen het met elkaar laten doen, maar zodra de man van vrouw1 ook van vrouw2 hield, haatten die vrouwen elkaar
Zij had een tuin met allemaal zerken... En dan deed ze ook een kamer met een mens er in en dan de deur verwijderen...quote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Ik ook telkens een kamer met allemaal urnen... en Magere hein die langs kwam
Ze moeten het ook niet zien... gewoon als de man het huis was, de buurvman bellen... daarmee flirten en dan doken ze het bed in... om in het zwembad te belanden als de man weer terug wasquote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde twee stellen het met elkaar laten doen, maar zodra de man van vrouw1 ook van vrouw2 hield, haatten die vrouwen elkaar
Die Greg is geniaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
Die nerd denkt dat het serieus is, dat is Mel Gibson is.
Ja, dat wist ik nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten het ook niet zien... gewoon als de man het huis was, de buurvman bellen... daarmee flirten en dan doken ze het bed in... om in het zwembad te belanden als de man weer terug was
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze moeten het ook niet zien... gewoon als de man het huis was, de buurvman bellen... daarmee flirten en dan doken ze het bed in... om in het zwembad te belanden als de man weer terug was
Ja, daarbij liep ook vrouw 1 jaloers weg andersquote:
Hebben muizen vagina's waar je een vinger in kan stoppen?quote:
Achtbaanbowling of de vrije val verkloten dat dat ding eruit vloogquote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
In RCT liet ik vervelende gasten altijd in water los
Maar niet met haat naar de andere vrouwenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daarbij liep ook vrouw 1 jaloers weg anders
Wie? Jij?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daarbij liep ook vrouw 1 jaloers weg anders
Ikquote:
Wuuuut?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hebben muizen vagina's waar je een vinger in kan stoppen?
Misschien kan Wibi dat.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom.quote:
Dat soort dingen dusquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Achtbaanbowling of de vrije val verkloten dat dat ding eruit vloog![]()
Check haar sig. Ik geloof het niet,quote:
Hij heeft magische vingers.quote:
Bij de Large kun je een shirt bestellen met die tekst.quote:
Tenzij het Minny Mouse heet denk ik het nietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geniaalquote:Op zondag 25 juli 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Large kun je een shirt bestellen met die tekst.
Omdat ik een egoistisch kreng ben wat niet van delen houd, ik wil alles zelfquote:
Hoi, 'koken'?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik een egoistisch kreng ben wat niet van delen houd, ik wil alles zelf
Oh wacht, in het echt ga ik alleen maar giechelen.quote:
DANG GIRL O NO YOU DIDNT!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik een egoistisch kreng ben wat niet van delen houd, ik wil alles zelf
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, in het echt ga ik alleen maar giechelen.
Misschien mag je Kally wel aanraken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, in het echt ga ik alleen maar giechelen.
Jawel maar Ll begreep hetquote:
HUUUUHHHH, dat durf ik niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien mag je Kally wel aanraken.
Kapper?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |