quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindook heel moeilijk in woorden te vangen (daarom is het ook zo'n goeie smiley). En misschien interpreteren/gebruiken mensen hem ook wel anders dan ik. Voor mij is het echt zo van "tering, nog sneuer, maar eigenlijk ook wel weer grappig".
Vind ik ook. Als ik voor vrienden kook moet ik lijstjes gaan bijhouden wie wat niet lust. In mijn omgeving worden kids tegenwoordig anders opgevoed ofzo..... Zelfs mijn 12 jaar jongere zusje (hoewel die dan weer wel heel veel lust). Als ik mijn eten liet liggen kreeg ik het gewoon als ontbijt tot dat ik het opat. Ik haatte dat toen, maar het heeft wel wonderen gedaan. Ik wil niet zeggen dat men kinderen heel streng moet opvoeden ofzo, maar deze softheid is me soms iets te gortig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs??
Dat zijn vooral heel gewone dingen hoor.
Mijn vrouw wordt volgende week 49quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n grap zou ook een stuk minder leuk zijn om te maken als je wel de hele tijd achter strakke jonge poesjes aan liep te hijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees daar toch meer lading in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]is gewoon bedoeld als aanduiding van flauwigheid
Mijn ex is inmiddels 40 geworden, ik kijk echt nergens meer van op tegenwoordigquote:
Ik ga daar verder geen mededeling over doen hoor, ik denk dat ze dat niet echt op prijs stelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik lees daar toch meer lading in.
Lezzer, dat kun je idd zelfs met de beste wil van de wereld geen jong poesje meer noemen. Maar buiten dat ben je wel tevree, toch?
Je moet als kind gewoon aan smaken wennen. Ik lust nu ook dingen die ik vroeger niet lekker vond, omdat ik ze toch at. Went vanzelf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als ik voor vrienden kook moet ik lijstjes gaan bijhouden wie wat niet lust. In mijn omgeving worden kids tegenwoordig anders opgevoed ofzo..... Zelfs mijn 12 jaar jongere zusje (hoewel die dan weer wel heel veel lust). Als ik mijn eten liet liggen kreeg ik het gewoon als ontbijt tot dat ik het opat. Ik haatte dat toen, maar het heeft wel wonderen gedaan. Ik wil niet zeggen dat men kinderen heel streng moet opvoeden ofzo, maar deze softheid is me soms iets te gortig.
Ja, maar om ze het nou als ontbijt te gaan voeren....quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet als kind gewoon aan smaken wennen. Ik lust nu ook dingen die ik vroeger niet lekker vond, omdat ik ze toch at. Went vanzelf.
Ja, okee, da's een beete te veel van het goeiequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar om ze het nou als ontbijt te gaan voeren....
nou tot morgen hoor, doei
Je zit (nog) in de kast?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Oh en trouwens, ik had een tabblad met [Lesbeau] openstaan en dat had ik niet door. Dus toen liet ik mijn moeder(lichtelijk digibeet, dus die pakte de muis en zwaaide er maar mee rond) de Zweedse weersite zien. Ze ging er wel bijna met haar muis op staan, maar heeft er niks over gezegd. Lekkere muts ben ik ook.
Ja. Dat stond ook al twee topics terug, als het goed is.quote:
Niet precies hoe ik het wilde, maar misschien toch wel een inleiding. Ik wilde het haar sowieso toch al over een paar weken vertellen, als ik weer begin met mijn studie en werk. Dan zit ik weer lekker in mijn routine.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wel een goeie manier om uit de kast te komen
Ik sla wel eens wat overquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja. Dat stond ook al twee topics terug, als het goed is.
Interessant genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben een half dagje weg, zeg. Begint iedereen gelijk weer over mijn leeftijd.![]()
Hoe interessant is dat nou. Ik ken trouwens iemand die een relatie heeft gehad met iemand die 26 jaar met haar scheelde.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, maar het zal je overkomen zeg. Dat je een beetje flirterig zit te dollen met iemand op internet en dan blijkt die minderjarig en ze komen je ophalen...
Dan ben je zo'n lerares die tongzoent met haar leerling.
Waarvan wij allemaal denken ->(Loving Annabelle FTW), maar eigenlijk is het niet zo netjes.
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
Oh, jij geeft er weer een heel eigen draai aan
Ja, gelukkig hebben wij een ander systeem denk ik dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
Ik ga maar eens oppassen welke rare berichtjes ik op datingsites beantwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
Ja, maar als er geen seks is geweest, hoeft de persoon in kwestie toch in principe niet bang te zijn voor de politie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
? Ik begreep dat die gewoon rijk wilden worden en daarom mensen lokten met seksdates maar ondertussen nooit iets van plan geweest waren. Enige reden om het minderjarig gemuts te noemen is dat de slachtoffers dan niet naar de politie durven.
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen seks is geweest, hoeft de persoon in kwestie toch in principe niet bang te zijn voor de politie?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.
Weet niet of dat hier zo was...
Hi my name is Chris Hansen, take a seat
Dus de intentie wordt ook al bestraft? Kwalijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.
Weet niet of dat hier zo was...
Hi my name is Chris Hansen, take a seat
Ja. Als er alleen een intentie was, vind ik het heel kwalijk als je daarvoor bestraft kan worden. Met "iets willen doen" raakt niemand beschadigd tenslotte.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef skunkasaur het volgende:
Nou... kwalijk? Het gaat wel om wel seks met kinderen.![]()
Precies. Als jij je moeder wil doodslaan met een pan, maar je doet het niet, dan is het ook niet strafbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Als er alleen een intentie was, vind ik het heel kwalijk als je daarvoor bestraft kan worden. Met "iets willen doen" raakt niemand beschadigd tenslotte.
Ja da's wel een beetje dubieusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Maar wees eerlijk, zou jij naar de politie stappen: "hallo, ik had een seksdate met een kind van 16, maar nu heeft het me beroofd, help"?
Weten we of de leeftijd bij de beroofde bekend was? Die jongens deden zich al anders voor, zou me niet verbazen als er ook over leeftijden gelogen is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Maar wees eerlijk, zou jij naar de politie stappen: "hallo, ik had een seksdate met een kind van 16, maar nu heeft het me beroofd, help"?
Je wil ons beplakken met piemels?quote:
Hey Steephquote:
quote:
Hey!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey Steeph. Jouw heb ik hier al eeuwen niet meer gezien
.
Ja, tussen de soapsterren zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey!
Bende gij in inne keer 'ne lesbienne geworre? Want ge zit noit mir in da [HOMO]-topic!
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is een idee!
Maar nee, ik zit sinds een week in de organisatie van het frisofeest en ik kom fff spammen.
Leuk feest, veel lesbo's, en in September de XL versie met een optreden van Shane Shu.
Dus......
Ben je al op vakantie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pas
* lezzer internet vanaf een berg atm
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pas
* lezzer internet vanaf een berg atm
Free wi-fiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je al op vakantie?
Pas op met mobiel internet he?
Ja, die hebben ze hier dus nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja, je moet anders zoveel koffie drinken in hippe tentjes om te kunnen internetten.
Ik irriteerde me ook al dood........quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
Ow, ow, ow, ik zit te kijken naar Dennis en Valerio vs. de rest.... en dat doet fysiek pijn
Kim Feenstra en Sylvia Geersen (?), wat die twee óngelofelijk, erm, niet slim? Tjonge, die opmerkingen tijdens het diner...
OMG.
Ja, ik mis Kz!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Knuffelzacht niet meer bij ons langskomt??
Sinds er in SEX een Bi-slowchat loopt heb ik wel een aantal regulars zien verdwijnen eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Knuffelzacht niet meer bij ons langskomt??
Ik vind haar zo'n type van "daar krijg ik geen hoogte van, volgens mij is ze gewoon echt niet zo slim".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Kim Feenstra![]()
Ik heb het niet gauw met vrouwen, maar wat is zij eng, zeg
Die Kim Feenstra straalt gewoon iets engs uit, ze heeft gemene ogen vind ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n type van "daar krijg ik geen hoogte van, volgens mij is ze gewoon echt niet zo slim".
* lezzer en vrouw zijn naarstig op zoek naar leuke dingen in Oostenrijk voor als het pokkeweer is.
Ja nou, dat zou helemáál erg zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig is het hier ook geen mooi weer, dus je hoeft in elk geval niet te balen dat je op de verkeerde plek sit.
Garagedeur is te zwaar om handmatig op te hijsen, de stroom viel uit, ze hadden geen cheddar-bagels bij Dunkin Donuts en de stroom viel uit...quote:
Nou, ik had een onrustige nacht, dus dat ging ook niet zo lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Nu lig je vast in bed, das sowieso goed natuurlijk.
oooh, you have no ideaquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo zélfs jij? Jij bent normaal toch helemaal niet zo vervelend?
Jij en je fantasietjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat snap je toch wel! Mrs Lezz haalde de tas met seksspeeltjes leeg en bezwoer onze arme lezzie dat het gedaan was met seks en -speeltjes tot er uren gewinkeld werd.
Lezzer probeerde natuurlijk tegen te stribbelen, maar tegen zoveel seksloosheid kon ze niet op, dus ze heeft zich laten omkopen, is mee gaan winkelen en wordt as we speak beloond met een flinke beurt.
Toch?
Do tell!quote:
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende: en wordt as we speak beloond met een flinke beurt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.quote:
Oooh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smiley pakt niet en weet niet de handoptafelslaande, maar denk die er maar bij
Wij gaan dan trouwens altijd eten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.
_ O -quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smiley pakt niet en weet niet de handoptafelslaande, maar denk die er maar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |