Die Kim Feenstra straalt gewoon iets engs uit, ze heeft gemene ogen vind ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vind haar zo'n type van "daar krijg ik geen hoogte van, volgens mij is ze gewoon echt niet zo slim".
* lezzer en vrouw zijn naarstig op zoek naar leuke dingen in Oostenrijk voor als het pokkeweer is.
Ja nou, dat zou helemáál erg zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig is het hier ook geen mooi weer, dus je hoeft in elk geval niet te balen dat je op de verkeerde plek sit.
Garagedeur is te zwaar om handmatig op te hijsen, de stroom viel uit, ze hadden geen cheddar-bagels bij Dunkin Donuts en de stroom viel uit...quote:
Nou, ik had een onrustige nacht, dus dat ging ook niet zo lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 07:58 schreef Vanyel het volgende:
Nu lig je vast in bed, das sowieso goed natuurlijk.
oooh, you have no ideaquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:40 schreef Vanyel het volgende:
Hoezo zélfs jij? Jij bent normaal toch helemaal niet zo vervelend?
Jij en je fantasietjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende:
Dat snap je toch wel! Mrs Lezz haalde de tas met seksspeeltjes leeg en bezwoer onze arme lezzie dat het gedaan was met seks en -speeltjes tot er uren gewinkeld werd.
Lezzer probeerde natuurlijk tegen te stribbelen, maar tegen zoveel seksloosheid kon ze niet op, dus ze heeft zich laten omkopen, is mee gaan winkelen en wordt as we speak beloond met een flinke beurt.
Toch?
Do tell!quote:
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Vanyel het volgende: en wordt as we speak beloond met een flinke beurt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.quote:
Oooh!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Huh wat? Ik was effe wat anders aan het doen...
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Smiley pakt niet en weet niet de handoptafelslaande, maar denk die er maar bij
Wij gaan dan trouwens altijd eten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je gek, we vervelen ons hier, en zijn teruggevallen op wat we gewoon altijd doen tijdens de vakantie, namelijk winkelen. Tot we er bij neervallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |