Zijn vast weer wat aan het testen. Ik vind het maar irritant.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
WTF is er eigenlijk gaande met google images?Zo kan ik toch helegaar geen passende afbeeldingen posten?
Daarom zit ik nu mobiel allerlei claims te doen over mijn layout thuis die ik helemaal niet kan checken..quote:
Ja ja, risico's risico's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu mobiel allerlei claims te doen over mijn layout thuis die ik helemaal niet kan checken..
Nee, das nieuwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
WTF is er eigenlijk gaande met google images?Zo kan ik toch helegaar geen passende afbeeldingen posten?
Behoorlijk, want opeens zitten er wél poppetjes naast de naamquote:
Het is magie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behoorlijk, want opeens zitten er wél poppetjes naast de naam
Lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo eerst boodschappen doen, maar je mag het kliekje beef stroganoff van gister wel hebben.
Waarom eet jij droge kattebrokjes? D:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is magie.![]()
Ik heb honger.Wie komt er even snel voor mij koken? Want die aardappelpuree die ik gisteren at smaakte naar droge kattenbrokjes.
Ik at vroeger ook gras. En zand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waarom eet jij droge kattebrokjes? D:
Ja, moet ik toegeven dat ik dat ook deedquote:
Ja, ik dacht, laat ik Vanyel met d'r mobiele internet eens een plezier doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Veel!
Was net een beetje ongeduldig zeker, geen geduld voor traag laden, maar t was gewoon een plaatje...
Nou, eerst had ik het alleen gekocht voor de glazen fles (probeer maar eens een glazen fles te kopen..), om mijn eigen gebrouwen pepermuntthee in te kunnen doen.quote:
Ja ik had/heb wel onbeperkt enzo, maar nu 1,2mbps en das toch 1/3 van de snelheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Ik drink ook bijna geen prik meer, want m'n buik zwelt er van op. Maar in die Amé zit maar heel weinig prik, het is meer schuim.
* lezzer heeft ook flatfree mobiel internet
Geweldigquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Verplicht leesvoer, een gesprek tussen Tosca Niterink (Thea van Theo&Thea) en Anita Janssen. Ik lag helemaal in een deuk omdat het zo herkenbaar is::
KLIK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heel erg, maar ik vind mensen meestal niet zo heel geloofwaardig als ze zulke fouten makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:11 schreef wonderer het volgende:
Hadden ze het niet wat zorgvuldiger over kunnen tikken? Tering.
Ik ook niet, maar ik betwijfel of het in het artikel ook zo stond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, heel erg, maar ik vind mensen meestal niet zo heel geloofwaardig als ze zulke fouten maken
Is het erg dat ik dit niet grappig vond?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Verplicht leesvoer, een gesprek tussen Tosca Niterink (Thea van Theo&Thea) en Anita Janssen. Ik lag helemaal in een deuk omdat het zo herkenbaar is::
KLIK
Jij herkent dat soort potten niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet grappig vond?
Ik ben te jong denk ikquote:
Bovendien ben ik nogal moe van alle afgezaagde cliché's en vooroordelen. Zelfs als het grappig bedoeld isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme wat is zij lekker zeg![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
ja, toch een tijdsbeeld denk ik
Vandaag zag ik "the proposal" op tvDie film speelt zich af waar mijn zwager woonde (en mijn schoonzus nu weer is teruggekeerd).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Godsamme wat is zij lekker zeg"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Gewoon echt dat dorp ook??quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die film speelt zich af waar mijn zwager woonde (en mijn schoonzus nu weer is teruggekeerd).
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja, Sitka. Daar is het natuurlijk niet opgenomenquote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Sitka. Daar is het natuurlijk niet opgenomen
Het is niet in hetzelfde plaatsje opgenomen, maar ze wonen dus in Sitka, zoals het plaatsje in de film ook heet.quote:
Oh ok, nou snap ik hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is niet in hetzelfde plaatsje opgenomen, maar ze wonen dus in Sitka, zoals het plaatsje in de film ook heet.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]Lezzer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel hoe oud Bakfiets is?
En serieus, geilen op eredivisie live? Jullie zijn zelf ergere clichépotten dan in dat hele erbarmelijk geschreven stuk voorkwamen. Foei!
(Avey, ik vond het dus ook niet zo grappig en ik ben minder jong dan jij volgens mij)
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 28-07-2010 21:52:45 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, dat bedacht ik me later ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lezzer!
Weet je wel hoe oud Bakfiets is?
Ik geil op Sandra Bullock, niet op ELquote:En serieus, geilen op eredivisie live? Jullie zijn zelf ergere chlichépotten dan in dat hele erbarmelijk geschreven stuk voorkwamen. Foei!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat zeg je nu. Dat zei je niet toen je poogde die arme onschuldige (minderjarige?) Bakfiets tot onzedelijke festijnen te verleiden met jullie pluspakketten.
Ik lust geen melkquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik ook. Wat zijn die van jou? Mijne zijn kokos (kokots), pudding (en nog wat andere taartige zoetigheden) en rode wijn. Voor de rest lust ik echt alles. Zeker al die Amerikaanse meuk. 't Is maar goed dat ik daar niet woon, want ik zou niks anders doen dan eten de hele dag. Yum! Peanutbutter ice cream, ook zoiets geniaals!
Ik vindquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap de helft van die smileys niet zo echt.
Jazeker, het zit mij ook niet in de weg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik zeg dan toch liever a dirty mind is a joy forever.
Voor mij ishet zelfspot.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindook heel moeilijk in woorden te vangen (daarom is het ook zo'n goeie smiley). En misschien interpreteren/gebruiken mensen hem ook wel anders dan ik. Voor mij is het echt zo van "tering, nog sneuer, maar eigenlijk ook wel weer grappig".
Zo'n grap zou ook een stuk minder leuk zijn om te maken als je wel de hele tijd achter strakke jonge poesjes aan liep te hijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jazeker, het zit mij ook niet in de weg.
Maar ik ben geen tienerverleidster...
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vindook heel moeilijk in woorden te vangen (daarom is het ook zo'n goeie smiley). En misschien interpreteren/gebruiken mensen hem ook wel anders dan ik. Voor mij is het echt zo van "tering, nog sneuer, maar eigenlijk ook wel weer grappig".
Vind ik ook. Als ik voor vrienden kook moet ik lijstjes gaan bijhouden wie wat niet lust. In mijn omgeving worden kids tegenwoordig anders opgevoed ofzo..... Zelfs mijn 12 jaar jongere zusje (hoewel die dan weer wel heel veel lust). Als ik mijn eten liet liggen kreeg ik het gewoon als ontbijt tot dat ik het opat. Ik haatte dat toen, maar het heeft wel wonderen gedaan. Ik wil niet zeggen dat men kinderen heel streng moet opvoeden ofzo, maar deze softheid is me soms iets te gortig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef Vanyel het volgende:
Zelfs??
Dat zijn vooral heel gewone dingen hoor.
Mijn vrouw wordt volgende week 49quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n grap zou ook een stuk minder leuk zijn om te maken als je wel de hele tijd achter strakke jonge poesjes aan liep te hijgen.
Ik lees daar toch meer lading in.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef Avey het volgende:
[..]is gewoon bedoeld als aanduiding van flauwigheid
Mijn ex is inmiddels 40 geworden, ik kijk echt nergens meer van op tegenwoordigquote:
Ik ga daar verder geen mededeling over doen hoor, ik denk dat ze dat niet echt op prijs stelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik lees daar toch meer lading in.
Lezzer, dat kun je idd zelfs met de beste wil van de wereld geen jong poesje meer noemen. Maar buiten dat ben je wel tevree, toch?
Je moet als kind gewoon aan smaken wennen. Ik lust nu ook dingen die ik vroeger niet lekker vond, omdat ik ze toch at. Went vanzelf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als ik voor vrienden kook moet ik lijstjes gaan bijhouden wie wat niet lust. In mijn omgeving worden kids tegenwoordig anders opgevoed ofzo..... Zelfs mijn 12 jaar jongere zusje (hoewel die dan weer wel heel veel lust). Als ik mijn eten liet liggen kreeg ik het gewoon als ontbijt tot dat ik het opat. Ik haatte dat toen, maar het heeft wel wonderen gedaan. Ik wil niet zeggen dat men kinderen heel streng moet opvoeden ofzo, maar deze softheid is me soms iets te gortig.
Ja, maar om ze het nou als ontbijt te gaan voeren....quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet als kind gewoon aan smaken wennen. Ik lust nu ook dingen die ik vroeger niet lekker vond, omdat ik ze toch at. Went vanzelf.
Ja, okee, da's een beete te veel van het goeiequote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, maar om ze het nou als ontbijt te gaan voeren....
nou tot morgen hoor, doei
Je zit (nog) in de kast?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Oh en trouwens, ik had een tabblad met [Lesbeau] openstaan en dat had ik niet door. Dus toen liet ik mijn moeder(lichtelijk digibeet, dus die pakte de muis en zwaaide er maar mee rond) de Zweedse weersite zien. Ze ging er wel bijna met haar muis op staan, maar heeft er niks over gezegd. Lekkere muts ben ik ook.
Ja. Dat stond ook al twee topics terug, als het goed is.quote:
Niet precies hoe ik het wilde, maar misschien toch wel een inleiding. Ik wilde het haar sowieso toch al over een paar weken vertellen, als ik weer begin met mijn studie en werk. Dan zit ik weer lekker in mijn routine.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
Wel een goeie manier om uit de kast te komen
Ik sla wel eens wat overquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja. Dat stond ook al twee topics terug, als het goed is.
Interessant genoeg blijkbaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben een half dagje weg, zeg. Begint iedereen gelijk weer over mijn leeftijd.![]()
Hoe interessant is dat nou. Ik ken trouwens iemand die een relatie heeft gehad met iemand die 26 jaar met haar scheelde.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, maar het zal je overkomen zeg. Dat je een beetje flirterig zit te dollen met iemand op internet en dan blijkt die minderjarig en ze komen je ophalen...
Dan ben je zo'n lerares die tongzoent met haar leerling.
Waarvan wij allemaal denken ->(Loving Annabelle FTW), maar eigenlijk is het niet zo netjes.
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
Oh, jij geeft er weer een heel eigen draai aan
Ja, gelukkig hebben wij een ander systeem denk ik dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
Ik ga maar eens oppassen welke rare berichtjes ik op datingsites beantwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |