quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:40 schreef lezzer het volgende:
Nee, maar het zal je overkomen zeg. Dat je een beetje flirterig zit te dollen met iemand op internet en dan blijkt die minderjarig en ze komen je ophalen...
Dan ben je zo'n lerares die tongzoent met haar leerling.
Waarvan wij allemaal denken ->(Loving Annabelle FTW), maar eigenlijk is het niet zo netjes.
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
Oh, jij geeft er weer een heel eigen draai aan
Ja, gelukkig hebben wij een ander systeem denk ik dan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
Ik ga maar eens oppassen welke rare berichtjes ik op datingsites beantwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit bedenk ik niet zelf hoor, van de week een stuk over op tv. Een aantal sexzoekende homo's heeft zich laten beroven etc.
Ja, maar als er geen seks is geweest, hoeft de persoon in kwestie toch in principe niet bang te zijn voor de politie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Vanyel het volgende:
? Ik begreep dat die gewoon rijk wilden worden en daarom mensen lokten met seksdates maar ondertussen nooit iets van plan geweest waren. Enige reden om het minderjarig gemuts te noemen is dat de slachtoffers dan niet naar de politie durven.
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar als er geen seks is geweest, hoeft de persoon in kwestie toch in principe niet bang te zijn voor de politie?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.
Weet niet of dat hier zo was...
Hi my name is Chris Hansen, take a seat
Dus de intentie wordt ook al bestraft? Kwalijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wel als ze weten dat de ander minderjarig is.
Weet niet of dat hier zo was...
Hi my name is Chris Hansen, take a seat
Ja. Als er alleen een intentie was, vind ik het heel kwalijk als je daarvoor bestraft kan worden. Met "iets willen doen" raakt niemand beschadigd tenslotte.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:53 schreef skunkasaur het volgende:
Nou... kwalijk? Het gaat wel om wel seks met kinderen.![]()
Precies. Als jij je moeder wil doodslaan met een pan, maar je doet het niet, dan is het ook niet strafbaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Als er alleen een intentie was, vind ik het heel kwalijk als je daarvoor bestraft kan worden. Met "iets willen doen" raakt niemand beschadigd tenslotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |