quote:Barbara Barend is in verwachting van haar eerste kindje. Dat werd maandag bekendgemaakt in RTL Boulevard. De presentatrice verwacht in januari een zoon. Het kindje krijgt twee moeders, Barend is verloofd met een vrouw.
De 36-jarige journaliste maakte in februari bekend op haar knieën te zijn gegaan voor haar vriendin tijdens een vakantie in Zuid-Amerika. "Ze is echt een leuke, intelligente en onwijs stoere vrouw", sprak Barend destijds over haar geliefde.
De aanstaande moeder is dolblij met haar zwangerschap. "Na Zuid-Afrika rustig aan gedaan, mede door de zwangerschap erg moe", schrijft Barend op Twitter. "Nu voel ik me weer goed en uiteraard dolblij dat we een kleintje krijgen."
Barbara is de dochter van Frits Barend en het achternichtje van Sonja Barend. Ze presenteerde veel sportprogramma's. Ook heeft ze met haar vader de sportglossy Helden opgericht.
Ireen Wüst is in haar blad uit de kast gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Avey het volgende:
Oh ik wist niet eens dat zij van de vrouwen was.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ireen Wüst is in haar blad uit de kast gekomen![]()
Oh misschien kletsen ik dan wel uit mijn nek..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:44 schreef lezzer het volgende:
Waarom heb jij de nieuwe layout en ik niet?
volgens mij is dat gewoon de baggerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh misschien kletsen ik dan wel uit mijn nek..
Ik koos bij opties voor 'new' en dat ziet er anders uit met voor het eerst voor mij de volg topic knop, dus ging er vanuit dat dat nieuwe layout is.
Dat was een andere knop. Ik heb geen mannetjes of vrouwtjes naast username en het is heerlijk rustig grijs, niet blauw. Bagger had dat toch wel?quote:
Jup. Naast jouw naam het bewijs dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat was een andere knop. Ik heb geen mannetjes of vrouwtjes naast username en het is heerlijk rustig grijs, niet blauw. Bagger had dat toch wel?
quote:
Zijn vast weer wat aan het testen. Ik vind het maar irritant.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
WTF is er eigenlijk gaande met google images?Zo kan ik toch helegaar geen passende afbeeldingen posten?
Daarom zit ik nu mobiel allerlei claims te doen over mijn layout thuis die ik helemaal niet kan checken..quote:
Ja ja, risico's risico's.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu mobiel allerlei claims te doen over mijn layout thuis die ik helemaal niet kan checken..
Nee, das nieuwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
WTF is er eigenlijk gaande met google images?Zo kan ik toch helegaar geen passende afbeeldingen posten?
Behoorlijk, want opeens zitten er wél poppetjes naast de naamquote:
Het is magie.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Behoorlijk, want opeens zitten er wél poppetjes naast de naam
Lekker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo eerst boodschappen doen, maar je mag het kliekje beef stroganoff van gister wel hebben.
Waarom eet jij droge kattebrokjes? D:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Het is magie.![]()
Ik heb honger.Wie komt er even snel voor mij koken? Want die aardappelpuree die ik gisteren at smaakte naar droge kattenbrokjes.
Ik at vroeger ook gras. En zand.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waarom eet jij droge kattebrokjes? D:
Ja, moet ik toegeven dat ik dat ook deedquote:
Ja, ik dacht, laat ik Vanyel met d'r mobiele internet eens een plezier doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Veel!
Was net een beetje ongeduldig zeker, geen geduld voor traag laden, maar t was gewoon een plaatje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |