Drilpudding.quote:
Gelatine pudding(drilpudding). Het heette hier vroeger Trixie en nu heb je het als ' Dr. Oetker aardbeien trilpudding' als het goed is.quote:
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gelatine pudding(drilpudding). Het heette hier vroeger Trixie en nu heb je het als ' Dr. Oetker aardbeien trilpudding' als het goed is.
En ik kocht laatst bij de import winkel in Utrecht veel pakjes Jell-o. Dat was fijn, want aardbeien smaak ben ik na een tijd wel zat.
Neem je dan ook wat Altoids mee? Die vindt mijnquote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.
Sure, welke smaak?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Neem je dan ook wat Altoids mee? Die vindt mijnzo lekker
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.
Ik kom pas eind oktober, dus als ze dan op zijn, moet je maar even een gil gevenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oeh!
Maar ik heb al iemand in Canada die net een hele lading Jell-o heeft gestuurd, dus het hoeft niet perse.
Wel lief hoor.
Ruilen voor een HEMA worst en boerenkool?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom pas eind oktober, dus als ze dan op zijn, moet je maar even een gil geven
Nee, dank je welquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ruilen voor een HEMA worst en boerenkool?
Amerikaanse chocola = vies.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Brittie het volgende:
Hmmm chocola ^^
Ik verveel me. Echt zo'n dodelijk saaie zondagavond... en totaal geen zin om morgen weer te moeten werken, bah.
Maar Hershey's dan? Of Butterfingers. Baby Ruth? M&Ms?quote:
Hershey's is niet te vreten. Ik krijg er braakneigingen van, echt waar. De rest van de repen is natuurlijk maar een klein beetje chocola en verder vulling, dus dan proef je het niet zo. Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar Hershey's dan? Of Butterfingers. Baby Ruth? M&Ms?
?!?!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.
GPFFRFDKFSF AMERIKANAN EN PINDAKAASquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hershey's is niet te vreten. Ik krijg er braakneigingen van, echt waar. De rest van de repen is natuurlijk maar een klein beetje chocola en verder vulling, dus dan proef je het niet zo. Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.
Lindor is dan wel weer uitermate lekker, maar ook schijtduur
quote:
Dat is echt LEKKER man... Pindakaastaart?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
GPFFRFDKFSF AMERIKANAN EN PINDAKAAS
jak. Die tjak stoppen ze letterlijk overal in. Wat is daar nu de lol van?
Die zijn lekker hoor.quote:
Ik ook. Wat zijn die van jou? Mijne zijn kokos (kokotsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die zijn lekker hoor.
Trouwens, ik lust ALLES. Op iets van 3 dingen na.
Oeh, nooit van gehoord, maar ziet er goed uit!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
http://friendlys.com/ice-(...)hunka-pb-fudge-roll/
Jij bent mijn held! J.A. postenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef skunkasaur het volgende:
TOPIC CHANGE HA
Er was net een film op RTL7, de Hollywood versie van Taxi. De bad guy girl.
[ afbeelding ]
Met een "leuke" scene:
En toen was ik aan het googlen en kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik dat dan weer niet meenemenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oeh, nooit van gehoord, maar ziet er goed uit!
Dit is ook zo lekker: sweet pretzels van Antie Anne's (meest linker bakjes). Hmmmmmmmmhmhmmmm!
[ afbeelding ]
Witlof, de combinatie van chocolade en munt(dus After Eight etc.) en haring.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik ook. Wat zijn die van jou? Mijne zijn kokos (kokots), pudding (en nog wat andere taartige zoetigheden) en rode wijn. Voor de rest lust ik echt alles. Zeker al die Amerikaanse meuk. 't Is maar goed dat ik daar niet woon, want ik zou niks anders doen dan eten de hele dag. Yum! Peanutbutter ice cream, ook zoiets geniaals!
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
de combinatie van chocolade en munt
Niet te vreten, echt waar. Bahbah. Hier in Zweden hebben ze zelfs chocolade en mint ijs. En drop ijs.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
![]()
Naast choco en pindakaas is choco en mint hier ook heel populair en ik krijg het ECHT NIET WEG.En dat vind iedereen stom
Maar jij hebt het ook
GADVERDAMME.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef wonderer het volgende:
Ik zag gister chocolade en mint WATER. In een fles. En inderdaad ijs, en taart, en snoepjes
Ik woon in Nederland, maar mijn ouders hebben hier een vakantiehuis. Dus die zitten hier ongeveer 3 maanden in het jaar. En ik dus ook, want anders heb ik toch niets te doen. Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik hier woon.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:13 schreef wonderer het volgende:
Woon jij trouwens in Zweden of ben je op vakantie?
Ah. Best tof. Mooie meiden daar of valt het tegen?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland, maar mijn ouders hebben hier een vakantiehuis. Dus die zitten hier ongeveer 3 maanden in het jaar. En ik dus ook, want anders heb ik toch niets te doen. Soms heb ik wel eens het gevoel dat ik hier woon.
Allemaal 14 jarige emo twilight meisjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. Best tof. Mooie meiden daar of valt het tegen?
Wheheh. Heb jij mazzelquote:Op maandag 26 juli 2010 00:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Allemaal 14 jarige emo twilight meisjes.![]()
Behalve een meisje dat aan de bar werkt waar mijn gaydar van op hol slaat.![]()
En nog een leuk verhaaltje:
Ik zat aan de overkant van die ijswinkel lekker een biertje te drinken. Was ik gewoon normaal rond te kijken, gaan mijn ogen toevallig langs een raam op de tweede verdieping van die ijswinkel. Staat daar een naakte vrouw.Ik schrok me de tyfus. Was wel een mooi meisje. Ze kreeg alleen de gordijntjes niet dicht, dat was vermakelijk.
Het was ook nog eens een raam ten grootte van een deur, dus je zag echt alles.quote:
Ik klikte op een link en dat bleef maar klikken en toen gebeurde datquote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
Ik let er nooit zo op, aangezien ik altijd overal om me heen buitenlanders zie in Nederland en ik het wel gewend ben. Over het algemeen lijken het er erg weinig te zijn hier, en vrouwen met hoofddoekjes zie ik al helemaal niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 04:04 schreef wonderer het volgende:
Zweden heeft toch ook wel veel allochtonen? Of leven die gescheiden en mengen ze niet onderling?
Ik vond dat ook ontzettend smerig maar het begint te wennen.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik eet trouwens ook bijna alles. Sommige dingen vind ik niet lekker, maar eet ik wel. Er is weinig dat ik echt weiger (bleekselderij)
Met pluis?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Kliekjes van zaterdag in de koelkast aantreffen![]()
![]()
Kliekjes?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Kliekjes van zaterdag in de koelkast aantreffen![]()
![]()
Dat is als je 's avonds nog genoeg over hebt zodat je het kunt bewaren voor de volgende dag.quote:
Ik ken het van mijn moeder, maar die komt uit Arnhem, telt dat als boven of onder de rivieren?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Avey het volgende:
Dat een Amerikaan mij dat moet vertellen
Serieus nog nooit van dat woord gehoord, zal wel van beneden de rivieren zijn?
In het seizoen kopen, schillen en in de diepvries gooien. Leuk voor onverwacht plezier.quote:
Wonderer een Amerikaanquote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Avey het volgende:
Dat een Amerikaan mij dat moet vertellen
Serieus nog nooit van dat woord gehoord, zal wel van beneden de rivieren zijn?
Gewoon Nederlands woord hoor.quote:kliek de; v(m) -en; -je 1 hechte groep waarvan de leden elkaar bevoordelen 2 (m.n. als verklw) restje ve warme maaltijd
Grapje tochquote:
Waarom is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef Vanyel het volgende:
Snap ik toch.
Niet minder vreemd om je voor te stellen.
New Hampshire is Texas nietquote:
Hey, mijn moeder komt ook uit Arnhemquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn moeder, maar die komt uit Arnhem, telt dat als boven of onder de rivieren?
Tofquote:
Misschien is het dezelfde wel.quote:
Je weet dat dit mensen enorm nieuwsgierig maakt naar de aard van dit gesprek?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Wachten op mensen in Noord-Amerika tot ze uit hun werk komen is niet fijn. Helaas is het wel gesprek wel belangrijk genoeg om er voor op te blijven.![]()
Uh...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Wachten op mensen in Noord-Amerika tot ze uit hun werk komen is niet fijn. Helaas is het wel gesprek wel belangrijk genoeg om er voor op te blijven.![]()
[..]
Misschien is het dezelfde wel.
Jammer dat ze aan de westkust woont.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh...
Oostkust is trouwens minder lang wachten dan westkust
Jah. Dat dacht ik vroeger ook met vrienden in Oregon. Zes uur verschil is wel te doen, maar negen, da's vervelend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jammer dat ze aan de westkust woont.
Ze is nog niet terug van haar werk. Dus nog minstens drie kwartier wachten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah. Dat dacht ik vroeger ook met vrienden in Oregon. Zes uur verschil is wel te doen, maar negen, da's vervelend.
Was het wel een leuk gesprek?
Oh wow, dan wordt het best laat, ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze is nog niet terug van haar werk. Dus nog minstens drie kwartier wachten.
Met een paar afleveringen van The Real L Word en een film is het wel uit te houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh wow, dan wordt het best laat, ja.
Maar ook in Zweden. En Zweden is het paradijs. dus daar overkomt je heus niks. Hooguit een knappe blonde meid die in het water is gevallen en bij jou aanklopt om te vragen of ze mag afdrogen en van het een komt het ander en nu hou ik op want ja dat soort scenario's zijn niet echt aan mij besteed sorry.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Met een paar afleveringen van The Real L Word en een film is het wel uit te houden.![]()
Al zit ik wel in een klein huisje. In het midden van het bos. In het pikkedonker.
Nou niet echt. Vorig jaar is er zo'n 10 kilometer verderop een 14 jarige jongen neergeschoten door een of andere psychopaat. Die toen nog een tijdje door de bossen heeft rondgelopen. En er kloppen soms nog wel eens mensen in het midden in de nacht aan, maar dat zijn alleen knappe mannen die in het water zijn gevallen, met zo'n sixpack enzo. Maar die stuur ik weg, want anders maken ze de vloer vies.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ook in Zweden. En Zweden is het paradijs. dus daar overkomt je heus niks. Hooguit een knappe blonde meid die in het water is gevallen en bij jou aanklopt om te vragen of ze mag afdrogen en van het een komt het ander en nu hou ik op want ja dat soort scenario's zijn niet echt aan mij besteed sorry.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nou niet echt. Vorig jaar is er zo'n 10 kilometer verderop een 14 jarige jongen neergeschoten door een of andere psychopaat. Die toen nog een tijdje door de bossen heeft rondgelopen.
quote:En er kloppen soms nog wel eens mensen in het midden in de nacht aan, maar dat zijn alleen knappe mannen die in het water zijn gevallen, met zo'n sixpack enzo. Maar die stuur ik weg, want anders maken ze de vloer vies.
Ja! Maar dat is wel vervelend hoor. Met van die dikke modderklompen stappen ze dan binnen en dan blijken ze onderweg ook nog eens op mijn kat te hebben gestaan. En maar brabbelen over knäckebrot.quote:
Nou ja, zomaar op je kat staan! En je poes negerenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 02:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja! Maar dat is wel vervelend hoor. Met van die dikke modderklompen stappen ze dan binnen en dan blijken ze onderweg ook nog eens op mijn kat te hebben gestaan. En maar brabbelen over knäckebrot.![]()
En ze is er nou eindelijk, zeg. Ben halverwege ongeveer in slaap gevallen(en nou zit er kwijl op het bureau).
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, zomaar op je kat staan! En je poes negeren
Nou, wat suf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:11 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat was een fijn gesprek. Na vijf minuten hing ze weer op omdat 'ze het toch wel erg druk had'.
Een (soort van ex)vriendin, maar ze gaat door een moeilijke periode heen(eerst het huis uit getrapt, vervolgens moest ze haar appartementenblok uit en nu is er een familielid dood), dus steun ik haar daarmee. Al heb ik daar nu even niet zo'n zin meer in. Ik snap op zich wel dat ze het druk heeft, maar een beetje meer vriendelijkheid mag ook wel.quote:
quote:Barbara Barend is in verwachting van haar eerste kindje. Dat werd maandag bekendgemaakt in RTL Boulevard. De presentatrice verwacht in januari een zoon. Het kindje krijgt twee moeders, Barend is verloofd met een vrouw.
De 36-jarige journaliste maakte in februari bekend op haar knieën te zijn gegaan voor haar vriendin tijdens een vakantie in Zuid-Amerika. "Ze is echt een leuke, intelligente en onwijs stoere vrouw", sprak Barend destijds over haar geliefde.
De aanstaande moeder is dolblij met haar zwangerschap. "Na Zuid-Afrika rustig aan gedaan, mede door de zwangerschap erg moe", schrijft Barend op Twitter. "Nu voel ik me weer goed en uiteraard dolblij dat we een kleintje krijgen."
Barbara is de dochter van Frits Barend en het achternichtje van Sonja Barend. Ze presenteerde veel sportprogramma's. Ook heeft ze met haar vader de sportglossy Helden opgericht.
Ireen Wüst is in haar blad uit de kast gekomenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef Avey het volgende:
Oh ik wist niet eens dat zij van de vrouwen was.
Dat wist ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ireen Wüst is in haar blad uit de kast gekomen![]()
Oh misschien kletsen ik dan wel uit mijn nek..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:44 schreef lezzer het volgende:
Waarom heb jij de nieuwe layout en ik niet?
volgens mij is dat gewoon de baggerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh misschien kletsen ik dan wel uit mijn nek..
Ik koos bij opties voor 'new' en dat ziet er anders uit met voor het eerst voor mij de volg topic knop, dus ging er vanuit dat dat nieuwe layout is.
Dat was een andere knop. Ik heb geen mannetjes of vrouwtjes naast username en het is heerlijk rustig grijs, niet blauw. Bagger had dat toch wel?quote:
Jup. Naast jouw naam het bewijs dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat was een andere knop. Ik heb geen mannetjes of vrouwtjes naast username en het is heerlijk rustig grijs, niet blauw. Bagger had dat toch wel?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |