Drilpudding.quote:
Gelatine pudding(drilpudding). Het heette hier vroeger Trixie en nu heb je het als ' Dr. Oetker aardbeien trilpudding' als het goed is.quote:
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gelatine pudding(drilpudding). Het heette hier vroeger Trixie en nu heb je het als ' Dr. Oetker aardbeien trilpudding' als het goed is.
En ik kocht laatst bij de import winkel in Utrecht veel pakjes Jell-o. Dat was fijn, want aardbeien smaak ben ik na een tijd wel zat.
Neem je dan ook wat Altoids mee? Die vindt mijnquote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.
Sure, welke smaak?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Neem je dan ook wat Altoids mee? Die vindt mijnzo lekker
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil als ik in het najaar naar Nederland kom wel wat pakjes voor je meenemen hoor.
Ik kom pas eind oktober, dus als ze dan op zijn, moet je maar even een gil gevenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oeh!
Maar ik heb al iemand in Canada die net een hele lading Jell-o heeft gestuurd, dus het hoeft niet perse.
Wel lief hoor.
Ruilen voor een HEMA worst en boerenkool?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom pas eind oktober, dus als ze dan op zijn, moet je maar even een gil geven
Nee, dank je welquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ruilen voor een HEMA worst en boerenkool?
Amerikaanse chocola = vies.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Brittie het volgende:
Hmmm chocola ^^
Ik verveel me. Echt zo'n dodelijk saaie zondagavond... en totaal geen zin om morgen weer te moeten werken, bah.
Maar Hershey's dan? Of Butterfingers. Baby Ruth? M&Ms?quote:
Hershey's is niet te vreten. Ik krijg er braakneigingen van, echt waar. De rest van de repen is natuurlijk maar een klein beetje chocola en verder vulling, dus dan proef je het niet zo. Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:35 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar Hershey's dan? Of Butterfingers. Baby Ruth? M&Ms?
?!?!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.
GPFFRFDKFSF AMERIKANAN EN PINDAKAASquote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hershey's is niet te vreten. Ik krijg er braakneigingen van, echt waar. De rest van de repen is natuurlijk maar een klein beetje chocola en verder vulling, dus dan proef je het niet zo. Gewone M&Ms eet ik niet, alleen die met pindakaasvulling.
Lindor is dan wel weer uitermate lekker, maar ook schijtduur
quote:
Dat is echt LEKKER man... Pindakaastaart?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
GPFFRFDKFSF AMERIKANAN EN PINDAKAAS
jak. Die tjak stoppen ze letterlijk overal in. Wat is daar nu de lol van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |