Ik klikte op een link en dat bleef maar klikken en toen gebeurde datquote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.

Ik let er nooit zo op, aangezien ik altijd overal om me heen buitenlanders zie in Nederland en ik het wel gewend ben. Over het algemeen lijken het er erg weinig te zijn hier, en vrouwen met hoofddoekjes zie ik al helemaal niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 04:04 schreef wonderer het volgende:
Zweden heeft toch ook wel veel allochtonen? Of leven die gescheiden en mengen ze niet onderling?

Ik vond dat ook ontzettend smerig maar het begint te wennen.quote:Op maandag 26 juli 2010 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik eet trouwens ook bijna alles. Sommige dingen vind ik niet lekker, maar eet ik wel. Er is weinig dat ik echt weiger (bleekselderij)

Met pluis?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Kliekjes van zaterdag in de koelkast aantreffen

Kliekjes?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef lezzer het volgende:
Kliekjes van zaterdag in de koelkast aantreffen

Dat is als je 's avonds nog genoeg over hebt zodat je het kunt bewaren voor de volgende dag.quote:

Ik ken het van mijn moeder, maar die komt uit Arnhem, telt dat als boven of onder de rivieren?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Avey het volgende:
Dat een Amerikaan mij dat moet vertellen
Serieus nog nooit van dat woord gehoord, zal wel van beneden de rivieren zijn?

In het seizoen kopen, schillen en in de diepvries gooien. Leuk voor onverwacht plezier.quote:
Wonderer een Amerikaanquote:Op maandag 26 juli 2010 19:03 schreef Avey het volgende:
Dat een Amerikaan mij dat moet vertellen
Serieus nog nooit van dat woord gehoord, zal wel van beneden de rivieren zijn?

Gewoon Nederlands woord hoor.quote:kliek de; v(m) -en; -je 1 hechte groep waarvan de leden elkaar bevoordelen 2 (m.n. als verklw) restje ve warme maaltijd

Grapje tochquote:

Waarom is dat zo vreemd dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:44 schreef Vanyel het volgende:
Snap ik toch.
Niet minder vreemd om je voor te stellen.

New Hampshire is Texas nietquote:

Hey, mijn moeder komt ook uit Arnhemquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn moeder, maar die komt uit Arnhem, telt dat als boven of onder de rivieren?

Tofquote:

Misschien is het dezelfde wel.quote:

Je weet dat dit mensen enorm nieuwsgierig maakt naar de aard van dit gesprek?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Bah. Wachten op mensen in Noord-Amerika tot ze uit hun werk komen is niet fijn. Helaas is het wel gesprek wel belangrijk genoeg om er voor op te blijven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |