Nou, eerst had ik het alleen gekocht voor de glazen fles (probeer maar eens een glazen fles te kopen..), om mijn eigen gebrouwen pepermuntthee in te kunnen doen.quote:
Ja ik had/heb wel onbeperkt enzo, maar nu 1,2mbps en das toch 1/3 van de snelheid.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:14 schreef lezzer het volgende:
Ik drink ook bijna geen prik meer, want m'n buik zwelt er van op. Maar in die Amé zit maar heel weinig prik, het is meer schuim.
* lezzer heeft ook flatfree mobiel internet
Geweldigquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Verplicht leesvoer, een gesprek tussen Tosca Niterink (Thea van Theo&Thea) en Anita Janssen. Ik lag helemaal in een deuk omdat het zo herkenbaar is::
KLIK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heel erg, maar ik vind mensen meestal niet zo heel geloofwaardig als ze zulke fouten makenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:11 schreef wonderer het volgende:
Hadden ze het niet wat zorgvuldiger over kunnen tikken? Tering.
Ik ook niet, maar ik betwijfel of het in het artikel ook zo stond.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, heel erg, maar ik vind mensen meestal niet zo heel geloofwaardig als ze zulke fouten maken
Is het erg dat ik dit niet grappig vond?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Verplicht leesvoer, een gesprek tussen Tosca Niterink (Thea van Theo&Thea) en Anita Janssen. Ik lag helemaal in een deuk omdat het zo herkenbaar is::
KLIK
Jij herkent dat soort potten niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dit niet grappig vond?
Ik ben te jong denk ikquote:
Bovendien ben ik nogal moe van alle afgezaagde cliché's en vooroordelen. Zelfs als het grappig bedoeld isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme wat is zij lekker zeg![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:
ja, toch een tijdsbeeld denk ik
Vandaag zag ik "the proposal" op tvDie film speelt zich af waar mijn zwager woonde (en mijn schoonzus nu weer is teruggekeerd).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Godsamme wat is zij lekker zeg"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Gewoon echt dat dorp ook??quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die film speelt zich af waar mijn zwager woonde (en mijn schoonzus nu weer is teruggekeerd).
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:01 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |