Ja da's wel een beetje dubieusquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Maar wees eerlijk, zou jij naar de politie stappen: "hallo, ik had een seksdate met een kind van 16, maar nu heeft het me beroofd, help"?
Weten we of de leeftijd bij de beroofde bekend was? Die jongens deden zich al anders voor, zou me niet verbazen als er ook over leeftijden gelogen is.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Maar wees eerlijk, zou jij naar de politie stappen: "hallo, ik had een seksdate met een kind van 16, maar nu heeft het me beroofd, help"?
Je wil ons beplakken met piemels?quote:
Hey Steephquote:
quote:
Hey!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey Steeph. Jouw heb ik hier al eeuwen niet meer gezien
.
Ja, tussen de soapsterren zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey!
Bende gij in inne keer 'ne lesbienne geworre? Want ge zit noit mir in da [HOMO]-topic!
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pasquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]Is een idee!
Maar nee, ik zit sinds een week in de organisatie van het frisofeest en ik kom fff spammen.
Leuk feest, veel lesbo's, en in September de XL versie met een optreden van Shane Shu.
Dus......
Ben je al op vakantie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pas
* lezzer internet vanaf een berg atm
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat komt mooi uit, dat komt nog wel eens van pas
* lezzer internet vanaf een berg atm
Free wi-fiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben je al op vakantie?
Pas op met mobiel internet he?
Ja, die hebben ze hier dus nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:49 schreef Vanyel het volgende:
Ja, je moet anders zoveel koffie drinken in hippe tentjes om te kunnen internetten.
Ik irriteerde me ook al dood........quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:56 schreef skunkasaur het volgende:
Ow, ow, ow, ik zit te kijken naar Dennis en Valerio vs. de rest.... en dat doet fysiek pijn
Kim Feenstra en Sylvia Geersen (?), wat die twee óngelofelijk, erm, niet slim? Tjonge, die opmerkingen tijdens het diner...
OMG.
Ja, ik mis Kz!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Knuffelzacht niet meer bij ons langskomt??
Sinds er in SEX een Bi-slowchat loopt heb ik wel een aantal regulars zien verdwijnen eigenlijk...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:57 schreef Blue-eyes het volgende:
Weet iemand trouwens waarom Knuffelzacht niet meer bij ons langskomt??
Ik vind haar zo'n type van "daar krijg ik geen hoogte van, volgens mij is ze gewoon echt niet zo slim".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:06 schreef Blue-eyes het volgende:
Kim Feenstra![]()
Ik heb het niet gauw met vrouwen, maar wat is zij eng, zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |