quote:
quote:
Jij krijgt toch geen hartje.quote:
Nee, hartje.quote:
kut wel danquote:
Hoeveelste kutdag achtereen is dit?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
niet meer naar het strand geweest want de zon schijnt niet.
Wutquote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Godverdomme heb ik weer hea,
Nu moet me vriendin van haar ouders 3 jaar in engeland bij haar tante gaan wonen omdat ze denken dat het een goede ervaring is :S
quote:
Waar ergens in Engeland?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Nu moet me vriendin van haar ouders 3 jaar in engeland bij haar tante gaan wonen omdat ze denken dat het een goede ervaring is :S
Hier mag je gewoon kut zeggen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nou dat is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
say whaaaaaaaaatquote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
whaaaaaaaaatquote:
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Ow, gelukkigquote:Op zondag 25 juli 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vandaag en gister waren pima hoor!
Ja, dan toch niet jongenquote:
Londenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?
geoden worodgarpquote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?
manchesterquote:Op zondag 25 juli 2010 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan toch niet jongen. Er zit nogal in een verschil tussen in Londen wonen of in Dublin.
quote:
Nahquote:
Hmm, op zich ook best een toffe stad volgens mij.quote:
Whoooo the fuck are Man Unihited whoooo the fuck are Man Unihited.quote:
Het gaat nu klote, want we gaan naar alle waarschijnlijkheid niet met de auto op vakantie, omdat de autopapieren kwijt zijn en mijn vader wilt niet rondreizen met het gevoel "wat moet ik als ik gepakt wordt..."quote:
Is. Niet are.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Whoooo the fuck are Man Unihited whoooo the fuck are Man Unihited.
Ofzoietsstom voetbal.
Gek héquote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en mijn vader wilt niet rondreizen met het gevoel "wat moet ik als ik gepakt wordt..."
quote:
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is kleinquote:
Engelsen die geen Engels kunnenquote:
Dat is het niet alleen. Als jij bij een ongeluk o.i.d. betrokken raakt heb je ook die papieren nodig en dan wordt je niet zo blij als je die niet bij hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is klein
Maar als het wel gebeurd dan is ie de sjaak.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is klein
Gaat ze zovaak op vakantie?quote:
net alsof die er zoveel zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar als het wel gebeurd dan is ie de sjaak.
Nederlanders en drugscontroles bv.
Mja, ok, maar mijn moeder zou er dus geen problemen mee hebben, maar die wil niet dat we met zn 3en op vakantie gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Engelsen die geen Engels kunnen.
[..]
Dat is het niet alleen. Als jij bij een ongeluk o.i.d. betrokken raakt heb je ook die papieren nodig en dan wordt je niet zo blij als je die niet bij hebt.
Hopelijk gaat het niet doorquote:
Nee het gaat altijd uit om een stomme kut redenof er gebeurd altijd iets kuts zoals ditquote:
Van Canto.quote:
Picsquote:
rawrquote:
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-halsquote:
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloadenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'De nieuwe van Ilse de Lange' al gehoord?
Ik kan niet zo goed visualiserenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-hals.
Beeld het je maar in!
we hebben een pic nodig om het in te beeldenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Grijze joggingsbroek met oud, donkerblauw G-starshirt met v-hals.
Beeld het je maar in!
Ik bedoel dus deze shit:quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloaden.
Prachtig.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus deze shit:
Niet de echte Ilse[afbeelding]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet nieuwe shit van Bertolf en Miss Montreal downloaden.
roflquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je wilt dat je oren kapot gaan moet je dat vooral doen ja.
Kun je beter Faithless luisteren.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of met de luchtballon.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel kut trouwens naatieboy, maar kunnen jullie niet met de trein naar ee of andere stad ofzo voor een week oid? Of vliegtuig?
quote:
quote:
Vliegtuig dat willen mijn vader en ik niet en met de trein is geen optie, omdat er dan aan de fietsen gesleuteld moet worden en dan zijn we erg gebonden aan een bepaalde plek. Als we in NLD op fietsvakantie gaan, dan hebben we dat probleem niet aangezien het hier vlak is enzo... Maar ik haat fietsvakantie...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel kut trouwens naatieboy, maar kunnen jullie niet met de trein naar ee of andere stad ofzo voor een week oid? Of vliegtuig?
Met de trein aan fietsen sleutelen? Whut?quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vliegtuig dat willen mijn vader en ik niet en met de trein is geen optie, omdat er dan aan de fietsen gesleuteld moet worden en dan zijn we erg gebonden aan een bepaalde plek. Als we in NLD op fietsvakantie gaan, dan hebben we dat probleem niet aangezien het hier vlak is enzo... Maar ik haat fietsvakantie...
Wat zou je denkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bedoel je dat alsin daar gaa je oren nog sneller kapot van of da's betere muziek?
Ja, we gaan dan met de fiets in de treinquote:Op zondag 25 juli 2010 14:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Met de trein aan fietsen sleutelen? Whut?
quote:
Wij zijn geen stadjesmensenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom niiet vliegtig? en trein bedoel k dus naar een stad he, Berlijn of Londen ofzo. Dan maakt het niet uit dat je vastzit op een plek?
Hoef je toch nog niet te sleutelen?quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, we gaan dan met de fiets in de trein
laat maarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoef je toch nog niet te sleutelen?
Of mis ik iets.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou een moord doen om nog een paar dagen weg tegaan op kosten van mijn ouders, waarheen dan ook.
Ja maar zou eerder 500D kopen dan, die's beter en heb je dus langer plezier van. Anders heb je over een jaar zoiets van had ik maar..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:41 schreef Jotcha het volgende:
Noortje is een 1000D een leuke camera voor beginners zegmaar?
Ja echt hoor, mams zei aan het begin vd vakantie dat ze wel een weekje met mij en evt mijn zus ergens heen wilde en ze noemt steeds allemaal dingen zoals York en Stockholm en dan wordt ik enthousiast en komt het er niet van.quote:
Idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou een moord doen om nog een paar dagen weg tegaan op kosten van mijn ouders, waarheen dan ook.
Ja, zou ik misschien ook worden over een paar jaarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt hoor, mams zei aan het begin vd vakantie dat ze wel een weekje met mij en evt mijn zus ergens heen wilde en ze noemt steeds allemaal dingen zoals York en Stockholm en dan wordt ik enthousiast en komt het er niet van.En het is 'ik word' zonder t.
Hoe bedoe je dat?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zou ik misschien ook worden over een paar jaar
Nou, dat ik over een paar jaar heel erg verlang naar een betaalde vakantie enzo, nu komt dat allemaal zonder zeuren op me af enzoquote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe bedoe je dat?Sorry hoor, pi-loos door het leven gaan en 6 uur slaap maken sommige posts dubbel intepreteerbaar.
Soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom was ik zo'n kutpuber?anders was ik nu nog gratisch meegeweest.
Ja ik kan een tweedehands 1000D krijgen zegmaarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar zou eerder 500D kopen dan, die's beter en heb je dus langer plezier van. Anders heb je over een jaar zoiets van had ik maar..
Haha kom je dan ook langs?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ah had ik het goed bdacht.Naja ik zou gewoon met mijn ouders gekund hebben maar ga sinds mijn 15e niet meer mee vanwege gezeik.
Beetje jammer dat ik tot rust ben gekomen na de examens en zij hun vakantie al geboekt hadden.
En nu heb ik ook geen werk meer gok ik zo dus nuwil ik al helemaal met mijn moeder weg. Al is het maar een weekend Antwerpen.
Voor hoeveel? Zou trouwens alsnog iets hebben van ik spaar ff door/betaal iets meer. Maar weet niet hoeveel je ermee wilt gaan doen?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ik kan een tweedehands 1000D krijgen zegmaar
Ja daarom. Hij kost 300 euro met tasje, geheugenkaartje, lens en de rest van de normale spullen erbij. En ik wil denk ik kijken of het wat voor me is, fotografie. Zal volgend jaar wel weer regelmatig op het circuit te vinden zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor hoeveel? Zou trouwens alsnog iets hebben van ik spaar ff door/betaal iets meer. Maar weet niet hoeveel je ermee wilt gaan doen?
Je weet dat lenzen niet goedkoop zijn?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:08 schreef Jotcha het volgende:
Oh wait ik zie al een hagelnieuwe voor 250 op MP. En een tweedehands voor 125.
Ja daarom wil ik niet meteen bakken geld kwijt zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 15:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet dat lenzen niet goedkoop zijn?
300 met lens of 250 zonder lens. Het ligt aan de lens, maar ik denk dat het sowieso voordeliger mét kopen is.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik niet meteen bakken geld kwijt zijn
De lens die daarbij zit is de standaard kitlens, en die mist nogal wat scherpte edquote:Op zondag 25 juli 2010 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
300 met lens of 250 zonder lens. Het ligt aan de lens, maar ik denk dat het sowieso voordeliger mét kopen is.
welke had jij ook alweer?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je mag mijn camera wel overkopen over een paar maanden jotch
ziet er leuk uitquote:Op zondag 25 juli 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
fujifilm s8000 fd, zoek maar op.Prettig ding.
Whehe, kquote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja wil 7D of 50D of nikon D90 maar moet even kijken of ik eerst motorrijbewijs ga halen of eerst DSLR.
Heb de 7D en 50D in huis liggen nu. Ask awayquote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
ja wil 7D of 50D of nikon D90 maar moet even kijken of ik eerst motorrijbewijs ga halen of eerst DSLR.
Whehe komt er nog meer wit spul uit zn pikquote:
quote:
Onder je kussen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wil ook eigenlijk de 7D maar die is zo teringduur en ben straks maar een arm studentje. Plus weet niet of ik er tijd voor heb straks.Maar neig nu soweso meer naar motorrijbewijs, moet alleen even een oplossin vinden waar ik mijn motor dan ga laten.
Beetje dom.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
omg dat ik daar niet aan heb gedacht
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:42 schreef Schieganger het volgende:
Morgen wss de hond laten inslapen.....
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?quote:
hoeveel kost dat inslapenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?
nee, idd, maar is wel kut...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
13 jaar oud, hart is slecht, longen zijn slecht. Hebben nog medicijnen geprobeerd maar als het niet werkt, morgen in laten slapen. Je laat een hond natuurlijk niet leiden omdat je zelf zo egoistisch bent, nietwaar?
Wat maakt dat uit, hij heeft geld zat.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je laat een hond natuurlijk niet leiden
90 euro ofzo. 50 euro extra op zondag, maar dokter zei dat we het tot maandag moesten aankijken.quote:
Carequote:Op zondag 25 juli 2010 15:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
90 euro ofzo. 50 euro extra op zondag, maar dokter zei dat we het tot maandag moesten aankijken.
En zeroku, houd je bijdehande kankerbek nu eens, want ik ben nu niet in de bui om dat in te zien.
Overdreven oud niet, wel een aardige leeftijd.quote:
Cubejes zijn leuk.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 15:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]ik twijfel tussen tussen de Cube LTD Pro en een handgemaakte van de fietsenwinkel hier
Zit wel wat meer achter dan alleen grondstoffen.quote:
idd, alleen die vent van de fietsenwinkel is een vriend van mijn ma, dus ik krijg wat korting,quote:
Nee, niet tegen hem.quote:
Ja, daar valt van hier uit natuurlijk helemaal niks over te zeggen zonder specs.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 15:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
idd, alleen die vent van de fietsenwinkel is een vriend van mijn ma, dus ik krijg wat korting,
dan zou het een volledig XT afgemonteerde fiets worden, met goede voorvork, waarvan ik nog niet weet welke, alleen ik zit een beetje in over het frame enzo, dus ik twijfel als een gek tussen de Cube en de handgemaakte zegmaar
12.quote:
Zou wel kunnen ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan hem trouwens ook gewoon negeren weejewel.
Woef.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd en doe dat.
Oké.quote:
Succesquote:Op zondag 25 juli 2010 16:06 schreef Schieganger het volgende:
Great, ik ga nu al naar de dierenarts... Dit gaat moeilijk worden voor me
Schakel je emoties uit.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:06 schreef Schieganger het volgende:
ja, iddquote:Op zondag 25 juli 2010 15:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, daar valt van hier uit natuurlijk helemaal niks over te zeggen zonder specs.
Hou je taaiquote:Op zondag 25 juli 2010 16:06 schreef Schieganger het volgende:
iddquote:Op zondag 25 juli 2010 @ 16:13 schreef tubacloud het volgende:
alleen dan weet je nog niet veel, want specs handgemaakte
Jij kan 'm ook gewoon negeren toch.. werkt mij ook goedquote:
Hier bij de fietsenwinkel betaal ik 950 euro, ongeveer hetzelfde als voor die andere fiets alleen die is volledig XT afgemonteerdquote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef VASND het volgende:
[..]
idd.
Die Cube zou ik zo voor tekenen, wat bedaal je daarvoor?
[..]
Jij kan 'm ook gewoon negeren toch.. werkt mij ook goed
Als je daar een deftige vork bij zoekt moet dat ook prima zijn.. Als het geen superslecht zwaar frame is.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 16:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Hier bij de fietsenwinkel betaal ik 950 euro, ongeveer hetzelfde als voor die andere fiets alleen die is volledig XT afgemonteerd
Bagger mag vanavond pas in de nachtbaggerquote:
Klinkt lekker op de full surroundquote:
Volgens mij gewoon een aluminium frame, kan ik ook zelf kleur uitkiezen enzo, en misschien een rockshox reba voorvork erop krijgen voor die prijsquote:Op zondag 25 juli 2010 16:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Als je daar een deftige vork bij zoekt moet dat ook prima zijn.. Als het geen superslecht zwaar frame is.
Ja wat doe jij hier danquote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bagger mag vanavond pas in de nachtbagger
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Klinkt lekker op de full surround
Spareribsquote:
iets lekkersquote:
Kwalitatief hoogstaande liedjes postenquote:
Lekker nummerquote:Op zondag 25 juli 2010 16:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kwalitatief hoogstaande liedjes posten![]()
Ok deze is ook bagger
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kwalitatief hoogstaande liedjes posten![]()
Ok deze is ook bagger
Dat is ook bagger jaquote:
Wat voor autoquote:
En waarom zou ik bagger zijn danquote:
Merk, type enzquote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mijne en die van hem
Hij heeft 2 picskomen zo wel online
mot je krabbenquote:
Ik ben helemaal niet gemeenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Do heeft een peugeot 206 1.4
en ik een volvo 440 1.8 uit 1994
ben een vliegtuigquote:
Ik heb geen auto maar ik kan altijd die van mijn ouders lenen..quote:Op zondag 25 juli 2010 16:53 schreef Hyman het volgende:
Ik ga geen auto van 5000+ kopen als eersteben niet gek
Ja, dan rij ik in een astraquote:Op zondag 25 juli 2010 16:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb geen auto maar ik kan altijd die van mijn ouders lenen..
Ik een boodschappen wagentjequote:
Ok.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen je opa nog geboren moest worden was ik al een O.G.
ongesteld?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Toen je opa nog geboren moest worden was ik al een O.G.
Niet als iemand zo mongolisch tegen een ander doet.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij kan 'm ook gewoon negeren toch.. werkt mij ook goed
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik denk dat ik zometeen ook maar even over mn fiets begin
even foto's ervanmaken.
Hij bijt niet hoorquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:13 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ja, idd
weet niet precies welk frame de handgemaakte krijgt ed, alleen dat er een shimano XT groep op komt, 10-speed, en dat ik zelf kan gaan kijken welke voorvork ik erop wil hebben enzo.
en dit zijn de specs van de Cube LTD Pro:
Frame: Aluminium Superlite Advanced Mechanical forming 7005 Double Butted
Voorvork: Manitou Minute LTD 100mm, Air Assist, Remote Lockout
Balhoofdset: FSA No.10 semi integrated
Stuurpen: Easton EA30 Oversized
Stuur: Easton EA30 Lowriser Oversized
Grips: Cube double durometer
Derailleur achter: Shimano XT RD-M772 SHADOW
Derailleur voor: Shimano SLX FD-M660, Top Swing, 34.9mm
Shifters: Shimano Deore SL-M590 Rapidfire-Plus, 9-speed
Remmen: Hayes Stroker Ryde hydraulische schijfremmen (180/160mm)
Crankset: Shimano FC-M442 OCTALINK, 44x32x22T, 175mm
Bracket: Shimano BB-ES25
Cassette: Shimano CS-HG50, 11-32T, 9-speed
Ketting: Shimano CN-HG53
Velgen: RFR ZX24
Naaf voor: Shimano Disc HB-M525
Naaf achter: Shimano Disc FH-M525
Spaken: Mach 18/0 Stainless 2.0
Band voor: Schwalbe Nobby Nic Performance 26x2.25
Band achter: Schwalbe Racing Ralph Performance 26x2.25
Binnenbanden: Schwalbe AV14
Velglinten: Schwalbe 22-559
Pedalen: Fasten alu
Zadel: Selle Italia Q-Blk
Zadelpen: Easton EA30, 31.6mm
Zadelpenklem: Scape Variclose, 34.9mm
Gewicht: 12,50 kg
Dan is jouw fiets toch wel ff beterquote:
Maar in die film, dan komt 'ie aanfietsen en maakt die fiets zo'n piepend geluid en aaaahquote:
quote:
Eetmaak smakelijkquote:
Wat ga je maken?quote:
Ben je een vetklep danquote:Op zondag 25 juli 2010 17:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Doe maar veel want je zult flink moeten trappen
Dan maak je eten >?quote:
PIZZAAA.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou ik wou eerst broodje hamburger.
maar dat hadden we niet
dus er zit een pizza in.
Ik dacht dat vrouwen altijd fatsoenlijk eten konden makenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou ik wou eerst broodje hamburger.
maar dat hadden we niet
dus er zit een pizza in.
ik ben 15 en luiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd fatsoenlijk eten konden maken
Ja dat is waar.. gewoon bergje af rijden toch.. of een auto kopenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee maar 2 mensen + een fiets is toch wel wat kilotjes denk ik
mogen wij de jouwe lenen?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. gewoon bergje af rijden toch.. of een auto kopen
Jij moet wel voorop..quote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee maar 2 mensen + een fiets is toch wel wat kilotjes denk ik
Nou en? Koken jijquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15 en lui
ben ik nu nog niet voor in.
(Morgen) 18 en lui, ook niet voor in dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15 en lui
ben ik nu nog niet voor in.
Nee, dat ding is net nieuwquote:
Whatya gonna do in eindhovencityyyy?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet m'n CV maken maar geen ziiiinnnnnn en ook geen zin om morgen naar Eindhoven te gaan.Ik wil vriendennn
Alvast gefeliciteerd !quote:Op zondag 25 juli 2010 17:32 schreef mich1992 het volgende:
[..]
(Morgen) 18 en lui, ook niet voor in dus.
Thanksquote:
Uh..?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet m'n CV maken maar geen ziiiinnnnnn en ook geen zin om morgen naar Eindhoven te gaan.Ik wil vriendennn
Misschien zijn ze allemaal op vakantie or somethin!quote:
Waarom? Je wordt 18quote:
Ten eerste wordt alle aandacht op jou gevestigd.quote:
Niemand vergeet mijn verjaardag, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 25 juli 2010 17:36 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ten eerste wordt alle aandacht op jou gevestigd.
Daarnaast vind ik het zo'n onzin om iemands geboortedag te vieren. Tenzij het een bijzonder iemand is.
En ten slotte weet je dan precies wie jouw verjaardag vergeet.
Één op de 903590873895 mensen op tah woooorld.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niemand vergeet mijn verjaardag, daar zorg ik wel voor![]()
En ben jij niet bijzonder dan?
ik de dag ernaquote:Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef Aapvis het volgende:
Op mijn verjaardag moet ik weer naar school
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef Aapvis het volgende:
Op mijn verjaardag moet ik weer naar school
Ja mijn vrienden zijn allemaal op vakantie of moeten hele dagen werken.quote:
Ik kom je we gezeldschap houdenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden zijn allemaal op vakantie of moeten hele dagen werken.Hoera voor mensen die met hun ouders kunnen opschieten.
Dat laatste is overrated!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mijn vrienden zijn allemaal op vakantie of moeten hele dagen werken.Hoera voor mensen die met hun ouders kunnen opschieten.
Ja nouen, zijn toch wel lui die jou bijzonder vinden?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Één op de 903590873895 mensen op tah woooorld.
Gewoon zelf op vakantie gaan tochquote:Op zondag 25 juli 2010 17:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
7quote:Op zondag 25 juli 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het mergen moeilijk dus ik post een getal
4
Soquote:Op zondag 25 juli 2010 17:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja nouen, zijn toch wel lui die jou bijzonder vinden?
Maar jij bent er nog!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Hee het is hier wel veranderd op zich. De oude PUB-garde is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |