Eetmaak smakelijkquote:
Wat ga je maken?quote:
Ben je een vetklep danquote:Op zondag 25 juli 2010 17:25 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Doe maar veel want je zult flink moeten trappen
Dan maak je eten >?quote:
PIZZAAA.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou ik wou eerst broodje hamburger.
maar dat hadden we niet
dus er zit een pizza in.
Ik dacht dat vrouwen altijd fatsoenlijk eten konden makenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou ik wou eerst broodje hamburger.
maar dat hadden we niet
dus er zit een pizza in.
ik ben 15 en luiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd fatsoenlijk eten konden maken
Ja dat is waar.. gewoon bergje af rijden toch.. of een auto kopenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee maar 2 mensen + een fiets is toch wel wat kilotjes denk ik
mogen wij de jouwe lenen?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. gewoon bergje af rijden toch.. of een auto kopen
Jij moet wel voorop..quote:Op zondag 25 juli 2010 17:27 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nee maar 2 mensen + een fiets is toch wel wat kilotjes denk ik
Nou en? Koken jijquote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15 en lui
ben ik nu nog niet voor in.
(Morgen) 18 en lui, ook niet voor in dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben 15 en lui
ben ik nu nog niet voor in.
Nee, dat ding is net nieuwquote:
Whatya gonna do in eindhovencityyyy?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet m'n CV maken maar geen ziiiinnnnnn en ook geen zin om morgen naar Eindhoven te gaan.Ik wil vriendennn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |