quote:
quote:
Jij krijgt toch geen hartje.quote:
Nee, hartje.quote:
kut wel danquote:
Hoeveelste kutdag achtereen is dit?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
niet meer naar het strand geweest want de zon schijnt niet.
Wutquote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Godverdomme heb ik weer hea,
Nu moet me vriendin van haar ouders 3 jaar in engeland bij haar tante gaan wonen omdat ze denken dat het een goede ervaring is :S
quote:
Waar ergens in Engeland?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Nu moet me vriendin van haar ouders 3 jaar in engeland bij haar tante gaan wonen omdat ze denken dat het een goede ervaring is :S
Hier mag je gewoon kut zeggen hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
nou dat is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
say whaaaaaaaaatquote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
whaaaaaaaaatquote:
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:00 schreef Aapvis het volgende:
Ow, gelukkigquote:Op zondag 25 juli 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh vandaag en gister waren pima hoor!
Ja, dan toch niet jongenquote:
Londenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?
geoden worodgarpquote:Op zondag 25 juli 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vriendin van haar ouders, wat is daar nou erg aan, als het je eigen vriendin was, ok, maar de vriendin van haar ouders... En wie zijn ze?
manchesterquote:Op zondag 25 juli 2010 14:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan toch niet jongen. Er zit nogal in een verschil tussen in Londen wonen of in Dublin.
quote:
Nahquote:
Hmm, op zich ook best een toffe stad volgens mij.quote:
Whoooo the fuck are Man Unihited whoooo the fuck are Man Unihited.quote:
Het gaat nu klote, want we gaan naar alle waarschijnlijkheid niet met de auto op vakantie, omdat de autopapieren kwijt zijn en mijn vader wilt niet rondreizen met het gevoel "wat moet ik als ik gepakt wordt..."quote:
Is. Niet are.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Whoooo the fuck are Man Unihited whoooo the fuck are Man Unihited.
Ofzoietsstom voetbal.
Gek héquote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en mijn vader wilt niet rondreizen met het gevoel "wat moet ik als ik gepakt wordt..."
quote:
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is kleinquote:
Engelsen die geen Engels kunnenquote:
Dat is het niet alleen. Als jij bij een ongeluk o.i.d. betrokken raakt heb je ook die papieren nodig en dan wordt je niet zo blij als je die niet bij hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is klein
Maar als het wel gebeurd dan is ie de sjaak.quote:Op zondag 25 juli 2010 @ 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is niet iemand die 160 gaat over een snelweg van 120, dus de kans dat hij aangehouden wordt is klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |