quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef Adolecens het volgende:
Wel freaking bizar om te zien dat het feest doorgaat. Logisch, die mensen wil je niet in één keer wegsturen, maar freaking bizar!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef MagicIsland1 het volgende:
http://www.youtube.com/loveparade?feature=ticker
Ze gaan gewoon lekker door
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef Adolecens het volgende:
Wel freaking bizar om te zien dat het feest doorgaat. Logisch, die mensen wil je niet in één keer wegsturen, maar freaking bizar!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, die kettingreacties zijn nu al op gang gekomen daar.
En die mensen die nu gaan bellen met hun dierbaren die daar zijn en dan geen gehoor krijgen vanwege de nog aan staande harde muziek (of is dat al uit? heb hier geen Duitse tv) en/of het platliggen van het mobiele verkeer.. Wat een paniek zal er nu al overal zijn, ook thuis.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen die nu nog staan te dansen zich achteraf erg schuldig zullen voelen, al zou dat onterecht zijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef Meddo het volgende:
Nog één groot feest hier http://www.youtube.com/loveparade
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Maar mss het later ook zullen begrijpen, want je wilt te allen tijde nog meer paniek voorkomen
Hier nog een. Ik blijf er altijd verre van als het even kan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:23 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Brr daarom hou ik niet zo van grote mensenmassa's heb een keer meegemaakt hoe je bijna letterlijk wordt platgedrukt door een menigte..jezus wat was dat eng!
![]()
Wel heel triest dit...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven. Het ligt er maar net aan hoe de instelling van de grote groep is en normaal is dat gewoon wel rustig.
Ik was op dat strandfeest in HvH. Op een gegeven moment hoorde je schoten. Wat mensen rennen. Duurde nieteens een minuut. Daarna was iedereen weer rustig. Echt niet heel de avond paniek en angst, gebel naar huis e.d. Misschien bij individuen, maar niet bij de grote groep. En ik verwacht ook niet dat er paniek in Duitsland gaat komen. De rest wordt gewoon rustig het terrein af geloodst.
Ik zou wel ongerust zijn, maar zou niet meteen van paniek spreken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar dat er nu mensen thuis in paniek zijn omdat ze horen dat er 15 doden zijn en hun dierbare daar niet kunnen bereiken wegens uitvallen van het mobiele netwerken, wat is daar 'overdreven' aan?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
Trauma heli's op de snelweg:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat er nu mensen thuis in paniek zijn omdat ze horen dat er 15 doden zijn en hun dierbare daar niet kunnen bereiken wegens uitvallen van het mobiele netwerken, wat is daar 'overdreven' aan?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou wel ongerust zijn, maar zou niet meteen van paniek spreken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:01 schreef knep het volgende:
Wat een fail van de organisatie, de enige toegang was door de tunnel gaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit met de auto omdat er zoveel ongelukken gebeuren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben namelijk een prima chauffeur
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat krijg je als het niet meer in Berlijn plaats kan vinden. Dat kon meer capaciteit aan.
Dan moet je mensen echter niet door diezelfde trechter weer terug gaan sturen, en dat is wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je mensen toch door een trechter laten gaan om ze binnen te laten, anders is dat niet beheersbaar.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Compleet verbogen hekken daar op de plek des onheils.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef knep het volgende:
De organisatie laat dus officieel weten dat het feest niet afgebroken wordt.
quote:
Tja, meerdere ingangen op zo'n terrein werkt toch beter. Zo heb je ook minder 2 richtingen verkeer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je mensen toch door een trechter laten gaan om ze binnen te laten, anders is dat niet beheersbaar.
Ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kippenvel, daar stonden mensen tegenaan die geen kant meer op konden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |