abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84446453
ja, er zal dan toch wel een goeie reden zijn, en ja...in hoeverre belemmert het gebrek aan enige ervaring een serieuze relatie. Hoewel, ik had ooit een vriendin, een duitse, echt heel erg mooi en lekker en zo, bijzonder slim, top 2% van de duitse studenten, uiteindelijk gingen we uit elkaar, en een jaar later kwam ze bij me langs en diep gesprek gehad : ze vertelde dat ze verliefd was op een jongen die nog nooit eerder een relatie had gehad, nog nooit met een meisje had gezoend (we waren 26 of zo toen). Inmiddels is ze met hem getrouwd en twee kids.
alles is mogelijk.
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:14:50 #122
42184 crew  DaMart
pi_84446513
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zouden jullie op RP op een eeuwige single/eeuwige maagd reageren?
Mij lijkt dat je zoiets niet in je profiel zet, en ook niet direct in de eerste berichten bespreekt met mensen die je op RP leert kennen. Volgens mij is de eerste indruk over de persoon in het geheel dan ook belangrijker dan het gebrek aan exen dat die persoon heeft.
pi_84446663
quote:
Ik zou d'r begroeten met "Hee, CherryLips, jij ook hier?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84446691
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je zoiets niet in je profiel zet, en ook niet direct in de eerste berichten bespreekt met mensen die je op RP leert kennen. Volgens mij is de eerste indruk over de persoon in het geheel dan ook belangrijker dan het gebrek aan exen dat die persoon heeft.
"Ik heb geen exen, ik neuk ze allemaal nog". Zou dat werken? ~O>
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:22:58 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_84446767
quote:
Ik denk niet dat die zich op een datingsite registreren eigenlijk...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84446838
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die zich op een datingsite registreren eigenlijk...
Pssst, CL is er zo eentje... ;)

Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:26:29 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_84446899
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh sorry CL ;) Als het echt zo is, serieuze vraag dan, hoezo op een datingsite? Rare vraag misschien, maar ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_84447027
quote:

[..]

ai, echt? Naja, het lijkt me sowieso niet iets wat je ziet op eerste gezicht en lijkt me ook geen gespreksonderwerp in eerste instantie.
Dus, waarom zou het anders zijn dan bij mensen die al vaker een relatie hebben gehad.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:35:09 #129
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447203
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Idd. Ik heb nog nooit een vriendin gehad. Maar voordat ik dat ga vertellen aan iemand (ook in het normale leven), moet er eerst een vertrouwen zijn opgebouwd. En wat doet het er toe :?
Are you nuts??
pi_84447321
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou d'r begroeten met "Hee, CherryLips, jij ook hier?"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
}:|
Tap tap tap
pi_84447339
quote:

[..]

Zeg, ik ben gewoon een mens hoor :D
Tap tap tap
pi_84447402
De date die ik vorig jaar had (al kan dit in principe ook in Singles. In principe), vroeg dus of ik veel relaties had gehad. Ehm... eeh... nou... eh... mwah... Dat werd beantwoord met een vreemde blik. Of misschien zie ik er gewoon meer achter dan er werkelijk was en klikte het sowieso niet.
Tap tap tap
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:46:45 #133
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447583
Begrijp het probleem eigenlijk niet van iemand die nog niet veel ervaring heeft met relaties, het gaat toch om de klik? Als die er is, dan maakt het toch niks uit of iemand 10 relaties heeft gehad of geen? Misschien heeft die persoon zonder relaties wel meer te bieden als de persoon die 10 relaties achter de rug heeft
Are you nuts??
pi_84447638
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef whosvegas het volgende:
Begrijp het probleem eigenlijk niet van iemand die nog niet veel ervaring heeft met relaties, het gaat toch om de klik? Als die er is, dan maakt het toch niks uit of iemand 10 relaties heeft gehad of geen? Misschien heeft die persoon zonder relaties wel meer te bieden als de persoon die 10 relaties achter de rug heeft
Geen relaties of maagd zijn 2 heel verschillende dingen... :')

pi_84447730
Ach, ik moet me ook vaak verdedigen dat ik op mijn 36e pas bij elkaar 2 jaar aan relaties heb gehad. Maar als je dan zegt dat je gewoon pech hebt met de klik of misschien te kritisch bent begrijpen ze het wel. Het zou mij echt niet boeien of iemand nu wel of geen eerdere relatie heeft gehad. Alhoewel, bij dames is het toch ongebruikelijker omdat mannen 'altijd' wel willen. Dames die op hun 30e nog nooit een relatie hebben gehad, daar lijkt me wellicht toch iets mis mee. Of echt oer en oerlelijk of een hele rare persoonlijkheid. Misschien een vooroordeel, maar als ik zie en hoor hoe makkelijk dames aan dates/relaties komen via datingsites en hoe moeilijk 'normale' mannen het op die sites hebben lijkt me dat daar toch een kern van waarheid in moet zitten.

En welkom Brunette82 in dit topic trouwens ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84447868
Dan ben ik wel een kieskeurige spast :D
Tap tap tap
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:56:48 #137
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84447953
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik wel een kieskeurige spast :D
Als je met iemand de klik voelt en hij vertelt je dat hij maagd is of nog nooit een relatie heeft gehad haak je dan af?
Are you nuts??
pi_84448000
quote:
Op RP zou ik gewoon een berichtje sturen, daar zie je niet wat voor verleden iemand heeft op dat gebied :P

Bovendien ben ik zelf ook zo'n eeuwige single ;)
A mind with a heart of it's own
pi_84448001
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Als je met iemand de klik voelt en hij vertelt je dat hij maagd is of nog nooit een relatie heeft gehad haak je dan af?
Nee, eigenlijk niet. Dat zou wat zijn _O-
Tap tap tap
pi_84448054
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Dat zou wat zijn _O-
"ik mot je niet"
"waarom niet?
"je bent maagd"
"ja, jij ook"
"dat doet nu niet terzake"
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:00:44 #141
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84448072
Dat bedoel ik. Kijk, als iemand zo dom is om dat soort dingen in zijn/haar profiel te zetten kan ik het me voorstellen, dat hij/zij daar om afgewezen wordt.
Are you nuts??
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 21:04:57 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_84448189
Niets mis met maagd zijn, ik was er zelf ook niet zo vlot bij (tenminste, vergeleken met tegenwoordig dan). Trouwens, als ik een man was, zou ik liever een maagd hebben dan een afgelikte boterham.
niet zo tof doen
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:06:35 #143
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84448217
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef whosvegas het volgende:
Dat bedoel ik. Kijk, als iemand zo dom is om dat soort dingen in zijn/haar profiel te zetten kan ik het me voorstellen, dat hij/zij daar om afgewezen wordt.
Of juist een uitdaging. :P
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84448251
quote:
Je kunt ook je opblaaspop (met foto) op de datingsite zetten. :W
pi_84448321
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Niets mis met maagd zijn, ik was er zelf ook niet zo vlot bij (tenminste, vergeleken met tegenwoordig dan). Trouwens, als ik een man was, zou ik liever een maagd hebben dan een afgelikte boterham.
Ook dat. En uiteindelijk gaat het toch om de klik. Er zijn natuurlijk maagden/eeuwige singles die compleet contactgestoord zijn. Als dat het geval is dan Daar zul je toch minder snel iets mee gaan beginnen lijkt me.
pi_84448328
quote:
Ik juist niet. Geef mij maar een vrouw met ervaring. :9

zaterdag 24 juli 2010 @ 21:19:14 #147
97868 Krullehoofd
pi_84448593
quote:
Geef mij maar een vrouw die er pap van lust en weet hoe ze moet seksen O+

:9
pi_84448703
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zorg voor goeie foto's en laat die beoordelen door vriendinnen van je. Die kennen je en weten welke foto's goed en toch representatief zijn. Die foto uit je fobo is dan ook niet bepaald geschikt. Er zijn vast betere foto's van je.

En in het uiterste geval laat je wat plaatjes schieten door vriend(inn)en van je. Ja, je moet er wat voor over hebben. ;)
Ik heb niet super veel foto's van mezelf. En mogelijk zijn de foto's niet de beste die er zijn, maar de foto's zijn ook weer niet zo erg als die in mijn fotoboek op Fok! ;)
pi_84448725
WTF :D
Via RP, via e-matching en via Paiq 2 voor in totaal 4 dames die wel een date zien zitten.. en dat op 1 dag 8)7
Wel minpuntje dat ze bijna allemaal wintersportliefhebbers zijn. Ben nog nooit op wintersport geweest en het boeit me echt totaal niet. Schaatsen is erg leuk, lange tochten enzo, maar skien vind ik 3x niks. Kan me goed voorstellen dat vrouwen dan verder kijken omdat de kans er in zit dat ik niet echt met ze mee kan skien mocht het tot een relatie komen :N
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:24:08 #150
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84448757
wat is paiq voor een site?
Are you nuts??
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:25:16 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84448793
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:23 schreef Knipoogje het volgende:
Via RP, via e-matching en via Paiq 2 voor in totaal 4 dames die wel een date zien zitten.. en dat op 1 dag 8)7
Wel minpuntje dat ze bijna allemaal wintersportliefhebbers zijn. Ben nog nooit op wintersport geweest en het boeit me echt totaal niet. Schaatsen is erg leuk, lange tochten enzo, maar skien vind ik 3x niks. Kan me goed voorstellen dat vrouwen dan verder kijken omdat de kans er in zit dat ik niet echt met ze mee kan skien mocht het tot een relatie komen :N
Als je daar al angstig voor bent kun je beter helemaal nooit afspreken. Ik ben ook nog nooit gewintersport en m'n ex is een ski-lerares. Van internet. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_84448903
quote:
Je kan je natuurlijk er open voor stellen om toch es dat skien te proberen.

Ik had het ook nooit gedaan en ben met mn ex gegaan. Was leuk. Leuker dan ik had gedacht.

pi_84448921
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef whosvegas het volgende:
wat is paiq voor een site?
Datingsite met een originele invalshoek, ideaal voor mannen. Je wordt automatisch gematcht (elke paar dagen, maar je kunt ook matches forceren en speeddaten) en foto wordt langzaam zichtbaar tijdens chatten. Je kunt dus pas afgewezen worden nadat je een 1e indruk hebt kunnen maken. En dames hebben zelf maar enkele matches ipv dat ze elke dag 10 berichten krijgen.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
Zorg voor goeie foto's en laat die beoordelen door vriendinnen van je. Die kennen je en weten welke foto's goed en toch representatief zijn. Die foto uit je fobo is dan ook niet bepaald geschikt. Er zijn vast betere foto's van je.
Heb zelf een keer een collage laten maken van vergelijkbare foto's van mensen die ik knapper achtte dan mezelf en waarvan ik mezelf knapper achtte. Beetje laten beoordelen door mensen die niet wisten wie van de foto's ik was. Eindigde helaas op plaats 1-na-laatste na een stuk of 10 ratings terwijl ik het wel een aardig foto vond. Een eye-opener dus.
Mocht je 'm ook beoordelen, uiteraard niet spieken in mijn fobo :P
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:31:06 #154
52513 whosvegas
The Trickster
pi_84448993
Zal eens kijken naar paiq
Als ik er toch mee bezig ga, ga ik het ook gelijk goed aanpakken :)
Are you nuts??
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:32:27 #155
97868 Krullehoofd
pi_84449040
quote:
Goed geregeld ! ^O^

Niet zo moeilijk over doen. Hup gewoon daten jij ! ~O>
pi_84449058
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Datingsite met een originele invalshoek, ideaal voor mannen. Je wordt automatisch gematcht (elke paar dagen, maar je kunt ook matches forceren en speeddaten) en foto wordt langzaam zichtbaar tijdens chatten. Je kunt dus pas afgewezen worden nadat je een 1e indruk hebt kunnen maken. En dames hebben zelf maar enkele matches ipv dat ze elke dag 10 berichten krijgen.
[..]

Heb zelf een keer een collage laten maken van vergelijkbare foto's van mensen die ik knapper achtte dan mezelf en waarvan ik mezelf knapper achtte. Beetje laten beoordelen door mensen die niet wisten wie van de foto's ik was. Eindigde helaas op plaats 1-na-laatste na een stuk of 10 ratings terwijl ik het wel een aardig foto vond. Een eye-opener dus.
Mocht je 'm ook beoordelen, uiteraard niet spieken in mijn fobo :P
Goeie actie.

Op volgorde van knap naar lelijk en ik ben heteroman, dus geen vrouw ;)

4, 5, 3, 8, 10, 7, 6, 2, 1, 9

zaterdag 24 juli 2010 @ 21:33:46 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84449092
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef El_Matador het volgende:
4, 5, 3, 8, 10, 7, 6, 2, 1, 9
:')

Sadist.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 21:34:01 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_84449100
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik juist niet. Geef mij maar een vrouw met ervaring. :9
Ervaring kan ook met 1 persoon zijn hoor dat bedoel ik niet met afgelikte boterham ;) Maar dat weet je best.

@DrMarten: maagd zijn is dan niet de reden om iemand af te wijzen, dan is het, het contactgestoorde gedeelte.
niet zo tof doen
pi_84449181
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ervaring kan ook met 1 persoon zijn hoor dat bedoel ik niet met afgelikte boterham ;) Maar dat weet je best.

@DrMarten: maagd zijn is dan niet de reden om iemand af te wijzen, dan is het, het contactgestoorde gedeelte.
Ik heb geen problemen met een vrouw met veel bedpartners. Mijn eerste vriendin was 19 en had al 15 vriendjes gehad. Ik toen 2 vrouwen.

pi_84449257
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')

Sadist.
Ik heb serieus later pas zijn fobo bekeken. Maar hij is dus 9? Die fobofoto is echt wel beter.

Maar kom op, die trui, daar scoor je toch geen vrouwen mee. Op een eerste (indruk)foto dan.

Zorg voor een goeie foto met een lelijkere maar wel relaxede vriend. Dan ben jij de knapste van de 2. :P

Maar goed, ik moet het zelf ook niet van mijn uiterlijk maar juist mijn uitstraling hebben. ;)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')