Je vertrouwd alleen maar de mensen die zeggen wat jij wilt horen. Bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
*kuch* WTC 7. Vliegtuigen? * kuch*
En gewoon liegen van mij? Ik lieg nooit!
Gast er is je al meerdere keren verteld dat er door de impact van een neerstortend veel groter gebouw een gat in het gebouw zat van 20 verdiepingen en ongeveer 45 graden. Do the math. Het is niet alsof het alleen door het brandje komt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
*kuch* WTC 7. Vliegtuigen? * kuch*
En gewoon liegen van mij? Ik lieg nooit!
Ze zorgen ervoor dat ie genoeg word weggenomen zodat het zeker instort. Er blijft dus wel degelijk weerstand over, en ook al is die minder volgens hun theorie zou je dat 100% zeker moeten zien. Immers het heeft geen uniforme valversnelling en word dus lichter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij CD bereiden ze het gebouw voor op instorting en zorgen ze dat de weerstand die de constructie bij instorten zal bieden, grotendeels wordt weggenomen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:37 schreef oompaloompa het volgende:
in andere woorden:
1: Het filmpje bevat heel veel fouten die niet opgelost kunnen worden.
2: wanneer je for the sake of argument die fouten accepteert en er van uit gaat dat de uitspaar klopt zit je in veel penibeler terrein want dan heb je zowel cd als normale instorting als onmogelijk bewezen.
Denk jij dat ik tijd heb om op al jullie onzinnige reacties te regeren? Nu zijn het er inmiddels al weer 3 die onzin komen spuien.quote:
Dit soort conspiracies zijn zeer interessant, maar als er dingen worden verkondigd die gewoon obviously gelogen zijn dan vind ik dat daar best iets van gezegd mag worden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk jij dat ik tijd heb om op al jullie onzinnige reacties te regeren? Nu zijn het er inmiddels al weer 3 die onzin komen spuien.
Serieuze vraag: Wat doen jullie in BNW? Dit is geen sub forum voor jullie joh.
Ik lees jullie links toch? Ik kijk de filmpjes? Dat ik er een andere conclusie aan trek dan jij is iets anders dan dat ik geen andere mogelijkheden open laat.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef Salvad0R het volgende:Mensen in permanente statische staat van ontkenning
Vooral geen ruimte openlaten voor mogelijkheden, vooral doen.
Ze vechten tegen de bierkaai. Ze proberen een zinkend schip te redden met zandbak emmertjes. Ze proberen te redden wat er aan de Old World te redden valt. Tevergeefs natuurlijk, niemand gaat hun verzuurde dwangmatige manier van ontkenning steunen, omdat het leugenachtig is, en gewoon zuigt. Dat voelt iedereen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk jij dat ik tijd heb om op al jullie onzinnige reacties te regeren? Nu zijn het er inmiddels al weer 3 die onzin komen spuien.
Hey... we hebben hier te maken met een held die vindt dat ie het internet moet bewaken op leugens!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:05 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Dit soort conspiracies zijn zeer interessant, maar als er dingen worden verkondigd die gewoon obviously gelogen zijn dan vind ik dat daar best iets van gezegd mag worden.
Of ben jij ook zo iemand die vind dat kwakzalvers maar gewoon hun gang mogen gaan?
Wat doe jij hier uberhaupt? Ik heb jou echt nog nooit ergens inhoudelijk op zien reageren, altijd alleen meteen een agressieve houding en soms zelfs mensen bedreigen. Wellicht tijd voor een cursus anger management?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ze vechten tegen de bierkaai. Ze proberen een zinkend schip te redden met zandbak emmertjes. Ze proberen te redden wat er aan de Old World te redden valt. Tevergeefs natuurlijk, niemand gaat hun verzuurde dwangmatige manier van ontkenning steunen, omdat het leugenachtig is, en gewoon zuigt. Dat voelt iedereen.
Als ze er niet voor betaald krijgen zijn het echt übertriestelingen.
Als ze kwalijk zijn dan draag ik daar graag mijn steentje aan bij jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hey... we hebben hier te maken met een held die vindt dat ie het internet moet bewaken op leugens!
-edit, laat dat- Zoals gewoon probeert hij er een subjectieve nonsens discussie van te maken, om aandacht af te leiden van het Feit dat de Westerse geheime diensten achter 9/11, 7/7 en die situatie van het Laakkwartier in Den Haag zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:09 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Wat doe jij hier uberhaupt? Ik heb jou echt nog nooit ergens inhoudelijk op zien reageren, altijd alleen meteen een agressieve houding en soms zelfs mensen bedreigen. Wellicht tijd voor een cursus anger management?
Ik zou willen dat ik hiervoor betaald kreegquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:10 schreef Salvad0R het volgende:
A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."
http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/
Lol? Ik heb hierboven meerdere inhoudelijke post gegeven. Jij bent degene die alleen maar wat in het wilde weg roept en niks, maar dan ook niks, toe voegt aan een inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zoals gewoon probeert hij er een subjectieve nonsens discussie van te maken, om aandacht af te leiden van het Feit dat de Westerse geheime diensten achter 9/11, 7/7 en die situatie van het Laakkwartier in Den Haag zitten.
BORING.
Geloof me kerel... ik heb geen matties op Internet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Als ze kwalijk zijn dan draag ik daar graag mijn steentje aan bij ja
En wat doen de meeste truthers hier dan? Die zeggen ook dat ze er zijn om tegen de leugens van de MSM de echte waarheid te verkondigen. Maarja dat zijn je matties dus als zij het doen is het goed, maar als iemand het doet met een andere visie is het lachwekkend.
heb je jezelf klem geluld dan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De vertraging bij de WTC torens is zelfs gewoon gemeten. Het is alleen te klein om zo met het blote oog goed te kunnen onderscheiden. Al helemaal omdat je geen referentie punt hebt wat wel duidelijk met de vrije valsnelheid naar beneden valt ernaast.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
heb je jezelf klem geluld dan?
Er zijn twee overtuigingen die je kunt hebben (of ze allebei werkelijk kunnen laten we even terzijde)
namelijk of:
a: bij het instorten moet je waarneembare vertraging door weerstand waar kunnen nemen
of
b: bij instorten hoe je geen vertraging waar te kunnen nemen.
wat is het Jokkebrok a of b?
In het geval van instorting door brand: Aquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
heb je jezelf klem geluld dan?
Er zijn twee overtuigingen die je kunt hebben (of ze allebei werkelijk kunnen laten we even terzijde)
namelijk of:
a: bij het instorten moet je waarneembare vertraging door weerstand waar kunnen nemen
of
b: bij instorten hoe je geen vertraging waar te kunnen nemen.
wat is het Jokkebrok a of b?
Jij noemt jouw bevooroordeelde manier van "discusseren" inhoudelijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:12 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Lol? Ik heb hierboven meerdere inhoudelijke post gegeven. Jij bent degene die alleen maar wat in het wilde weg roept en niks, maar dan ook niks, toe voegt aan een inhoudelijke discussie.
daarom zei ik ook om even buiten beschouwing te laten of het echt kan ^^quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:17 schreef arie_bc het volgende:
[..]
De vertraging bij de WTC torens is zelfs gewoon gemeten. Het is alleen te klein om zo met het blote oog goed te kunnen onderscheiden. Al helemaal omdat je geen referentie punt hebt wat wel duidelijk met de vrije valsnelheid naar beneden valt ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |