quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:Hè, zullen we anders de discussie nog eens oprakelen. Volgens mij issie dit jaar nog niet geweest.
Tja, blijkbaar is er zo af en toe behoefte aan.
Toevallig werd me van de week op m'n werk ook gevraagd waarom ik zo graag doorga met bv. Mijn antwoord was ook: "Omdat dat het beste is voor Lente." Waarop een collega antwoordde: "O? Dus ik wilde niet het beste voor mijn kinderen?" Zij heeft haar twee kinderen idd fv gegeven. En niet omdat het niet lukte, maar puur omdat bv haar ding niet was. Prima als zij fv het beste voor
haar kinderen vond, maar voor Lente is bv het beste.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:10 schreef leonieke het volgende:Waarom ging je hart zo

? Ik snap dat eigenlijk helemaal niet

de KV IS ook echt goed.
Ik krijg eigenlijk altijd een beetje een slecht gevoel bij zo'n post. Vooral voor mensen die geen bv kunnen geven. Alsof zij niet het beste voor hebben voor hun kinderen.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar van mensen die
bewust voor fv hebben gekozen gemerkt dat zij aanstoot nemen aan zulk soort opmerkingen/posts. Zij reageren vaak het defensiefst! Mensen die geen borstvoeding
kunnen geven, weten dit omdat ze het geprobeerd hebben en zijn er zelf ook van overtuigd dat bv het beste is.
De kans bestond dat ik ook had moeten stoppen met bv. Dan had ik echt geen aanstoot genomen aan de post van Asy. Sterker nog, ik zou haar juist heel goed begrijpen.
Edit: weet je, als ik het heb over 'het beste voor Lente' heb ik het ook niet sec over de voedingsstoffen in mijn bv, maar over het totaalplaatje. En het emotionele aspect speelt daarin voor mij een hele grote rol. Het voelt zo fijn, intiem en vertrouwd, dat ik dat nog lang niet wil laten schieten. Dat is nl voor ons het beste. Anderen vinden het misschien niets, een kind aan hun tepel. Voor hun is bv niet het beste. Ik ben het dan ook volkomen eens met Wup d'r post!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wauw BM, wat een prachtige foto. Ik heb er al een paar keer speciaal naar gekeken.
Ik heb weer gekolfd vannacht: opbrengst: 100 cc!
[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 25-07-2010 14:37:52 ]