abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84449574
Hè, zullen we anders de discussie nog eens oprakelen. Volgens mij issie dit jaar nog niet geweest.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:47:36 #27
108648 cattie
lieve moeder
pi_84449577
Oh man, moet deze discussie nou weer. Ik kruip wel weer snel onder mijn steen. (waar ik al ruim 1,5 jaar bv geef! :o *O* )
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 21:49:40 #28
5428 crew  miss_sly
pi_84449646
Kennelijk moet dat volgens sommige weer, dat zla altijd zo blijven, vrees ik.

Anyway, cattie *O* goed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:02:22 #29
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84450136
Mooie foto Bass-Miss. O+
Hopelijk kan ik ook ooit eens zo'n foto (laten) maken. :D

Cattie, ook al anderhalf jaar. Top! *O*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84450228
Ja hoi, ik loop nog niet zo lang mee in OUD hoor :'(

vrede op aarde w/
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:16:51 #31
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84450791
Octo :*

Deze discussie zie je overal, niet alleen in OUD. Op een of andere manier is het een heel gevoelig onderwerp, en dat is natuurlijk deels te verklaren omdat het om hetgeen gaat wat ons heel dierbaar is: onze kindjes. :)
Dat, en de hormonen doen er ook een schepje bij... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 22:19:41 #32
5428 crew  miss_sly
pi_84450895
ow, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik je foto schattig vind, BM O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:24:37 #33
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84451092
Prachtige foto BM O+
Ik moet er zelf alleen niet aan denken hoewel B elke dag zegt 'Ik wil ook zo graag bij jou uit de bosjes drinken'
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 22:25:42 #34
5428 crew  miss_sly
pi_84451132
B O+
Voor mij zelf zou he took neit hoeven, hoor, maar ik vind het er wel zo lief uitzien, broer en zus samen!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:02:10 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_84452550
Ik vind de foto van BM ook super!
Ik kan me niet indenken dat ik het zou doen. Maar ik had ook nooit gedacht dat ik een dreumes van 1,5 aan de borst zou hebben. Kunnen lopen was vroeger voor mijzelf de bv grens. En nu? Ik zie wel hoe het loopt. Zo lang we ons er beiden goed bij voelen denk ik.
pi_84452674
volgens mij zijn dat echt van die dingen waar je zelf in meegroeit..
als iemand 3 jaar terug verteld had dat ik na 3 jaar nog zou voeden dan had ik diegene echt voor gek verklaard.
En nu heb ik een peuter van 3 aan de borst...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:08:09 #37
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84452769
Ja, dat is het ook. Mensen verleggen telkens hun eigen grenzen. Miss_sly bijv. met nu al 1 jaar, de ander met 3 of bijna 4 :)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:34:52 #38
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84453812
* Jelief gooit knuppel in hoenderhok.
ik heb gehuild toen ruben bijgevoed moest worden. Alleen door het als medicatie te zien kon ik het accepteren. In mijn ogen is er niets beter voor een baby dan moedermelk want zo heeft moeder natuur of god het bedacht. Heel handig dat er kunstvoeding is maar meer dan surrogaat is het niet.
Ik voed overigens sinds gisteren ook anderhalf jaar. Voor de tweede keer. Een van de week wilde mijn grote meid van 4 jaar en 9 maanden weer bij mij drinken. Ze mocht het proberen, het lukte :) Maar ik ben geen mafia,wel fan.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:36:21 #39
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84453865
Oja bm mooie foto!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:51:28 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84454488
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:10 schreef leonieke het volgende:
Waarom ging je hart zo :o ? Ik snap dat eigenlijk helemaal niet :N de KV IS ook echt goed.
Ik krijg eigenlijk altijd een beetje een slecht gevoel bij zo'n post. Vooral voor mensen die geen bv kunnen geven. Alsof zij niet het beste voor hebben voor hun kinderen.
Nee joh, zo moet je het niet zien. Het was gewoon heel persoonlijk voor mij (en ik was dus ook verbaasd over mijn eigen reactie).
Echt, iedereen moet helemaal zelf weten wat hij doet. Twee goede vriendinnen van mij hebben allebei nooit bv gegeven. Zijn er zelfs niet eens aan begonnen en ik vind ze even goed lief hoor ;)

sindell, als je wil stoppen dan doe je dat toch?

Bv ís ook gewoon het beste voor je kind. Dat is gewoon wetenschappelijk bewezen, maar dat wil niet zeggen dat kunstvoeding slecht is. En al helemaal niet dat je een slechte ouder bent als je ervoor kiest om kunstvoeding te geven. Nogmaals iedereen is vrij om te doen wat hij/zij wil, zolang je er zelf maar achter staat. Mij boeit het niet. Het enige wat ik vervelend vind, is dat veel ouders die kunstvoeding meteen op de achterste benen staan, als je zegt dat jíj geen kunstvoeding wil geven... (beetje wat wupwup zegt dus).
pi_84459976
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:05 schreef p_iglet het volgende:
volgens mij zijn dat echt van die dingen waar je zelf in meegroeit..

Ja, idd. Ik had vier jaar geleden ook gewoon een jaar in mijn hoofd en dan aan de gewone melk en mee met de pot eten. Maar Fons bleek niet echt een goede eter te zijn, dus was ik blij dat hij de borst er nog bij had. En nadien zou stoppen een grote strijd geweest zijn en dat leek me dan ook helemaal niets...

En Elodie, tja, in verhouding vind ik haar echt nog klein om nu al te stoppen. :D
  zondag 25 juli 2010 @ 09:53:45 #42
11682 Moonah
Jolie femme
pi_84460420
Aaah BM! O+ Wat een superfoto!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_84462562
Oja, dat wilde ik ook nog zeggen 8)7

B-M, wat een práchtige foto! Die handjes, alsof ze allebei zeggen: 'Deze is van mij!' Het genieten spat er vanaf O+
  zondag 25 juli 2010 @ 11:57:46 #44
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84462635
BM, mooie foto! :Y Die handjes van allebei O+
pi_84464789
BM echt super, wat prachtig O+ Elodie omhelst je borst gewoon! En hoe Fons je aankijkt O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84467301
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Hè, zullen we anders de discussie nog eens oprakelen. Volgens mij issie dit jaar nog niet geweest.
Tja, blijkbaar is er zo af en toe behoefte aan. :)

Toevallig werd me van de week op m'n werk ook gevraagd waarom ik zo graag doorga met bv. Mijn antwoord was ook: "Omdat dat het beste is voor Lente." Waarop een collega antwoordde: "O? Dus ik wilde niet het beste voor mijn kinderen?" Zij heeft haar twee kinderen idd fv gegeven. En niet omdat het niet lukte, maar puur omdat bv haar ding niet was. Prima als zij fv het beste voor haar kinderen vond, maar voor Lente is bv het beste.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:10 schreef leonieke het volgende:
Waarom ging je hart zo :o ? Ik snap dat eigenlijk helemaal niet :N de KV IS ook echt goed.
Ik krijg eigenlijk altijd een beetje een slecht gevoel bij zo'n post. Vooral voor mensen die geen bv kunnen geven. Alsof zij niet het beste voor hebben voor hun kinderen.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar van mensen die bewust voor fv hebben gekozen gemerkt dat zij aanstoot nemen aan zulk soort opmerkingen/posts. Zij reageren vaak het defensiefst! Mensen die geen borstvoeding kunnen geven, weten dit omdat ze het geprobeerd hebben en zijn er zelf ook van overtuigd dat bv het beste is.

De kans bestond dat ik ook had moeten stoppen met bv. Dan had ik echt geen aanstoot genomen aan de post van Asy. Sterker nog, ik zou haar juist heel goed begrijpen.

Edit: weet je, als ik het heb over 'het beste voor Lente' heb ik het ook niet sec over de voedingsstoffen in mijn bv, maar over het totaalplaatje. En het emotionele aspect speelt daarin voor mij een hele grote rol. Het voelt zo fijn, intiem en vertrouwd, dat ik dat nog lang niet wil laten schieten. Dat is nl voor ons het beste. Anderen vinden het misschien niets, een kind aan hun tepel. Voor hun is bv niet het beste. Ik ben het dan ook volkomen eens met Wup d'r post! ^O^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wauw BM, wat een prachtige foto. Ik heb er al een paar keer speciaal naar gekeken. O+

Ik heb weer gekolfd vannacht: opbrengst: 100 cc! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 25-07-2010 14:37:52 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 14:37:48 #47
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84467468
Ik *O* voor je mee, Ssserpente!! Wat goed!

En ik kan gevoelsmatig de bv ook niet loslaten hoor, alhoewel ik een groot deel ook al heb afgebouwd. Die twee voedingen die ik nu geef blijven gewoon lekker. En mééstal gaat dat ook wel goed eigenlijk, best fijn :)
3!
  zondag 25 juli 2010 @ 15:34:14 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_84469478
klasse Ssserpente ^O^

Ik kan het ook nog niet loslaten, de bv. Heeft er niet eens meer mee te maken dat ik het beste voor Leah wil (wil ik natuurlijk wel maar kv is ook prima) maar puur met mijn eigen gevoel/emotie.
Ze krijgt namelijk op het kdv gewoon kv.

Het intieme, samen met haar, wil ik nog niet kwijt. Puur eigenbelang in mijn geval.
pi_84496545
Ben m'n wekker vergeten te zetten vannacht en werd om kwart over vijf wakker van een stel enorm lekkende ploftieten. Jeuj! *O*

Eigenlijk wil ik gewoon dikke tiete, die bv voor Lente zal me roesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')