Multiculturele capaciteitentest? (MCT-(H))quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat ik heb gedaan zijn tests bestaande uit figuurreeksen, analogieen en cijferreeksen.De ´moeilijkheid´ van deze test varieert naar gelang het gevraagde ´niveau´.
Netjes, mijn ervaring is anders. En werkgevers kunnen het zich ook permitteren om aan cherry picking te doen in deze tijden van ruime arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:45 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Die testen zijn niet mijn sterkste kant. Alleen op cijferreeksen had ik hbo-niveau gescoord, analogen en figuren was ik mbo getestToch ben ik wel aangenomen! Ze vonden dat we goede gesprekken hebben gehad en hadden er vertrouwen in
Succes voor als je nog moet!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:18 schreef Sanchos het volgende:
Vandaag sollicitatie als medewerker verkoop administratie bij een autodealer
Ik weet niet hoe die tests precies aangeduid worden. Het betrof tests van GITPquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Multiculturele capaciteitentest? (MCT-(H))
London is wel fokking duur om te wonen, dus daar moet je ff naar kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:11 schreef JohnDDD het volgende:
Heb mogelijkheid om te solliciteren. Baan is bij een groot internetbedrijf in London. 9 to 5 job met salaris van ongeveer 22600 pond per jaar. Vreselijk saai maar betaalt wel goed zo direct na het afronden van mijn master.
ik woon er al een jaartje. om uitgaan geef ik niet veel. londen op zich vind ik een redelijk leuke stad. huur nu een kamer voor 585 pond per maand, maar mocht ik dichter bij dit bedrijf gaan wonen dan kom ik toch in een buitenwijk terecht en kan het ook wel voor 400-450 pond per maand gok ik. qua leven op zich vind ik het niet veel duurder dan amsterdam. supermarkten e.d. zijn iig goedkoper.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
London is wel fokking duur om te wonen, dus daar moet je ff naar kijken. Hoe dan ook is het ook echt een ontzettend geweldige leuke stad om te wonen en te werken. Uitgaansleven vergelijkbaar met a'dam maar veel gemoedelijker en gezelliger
.
Nee, maar ik weet wel dat je instanties als UWV zoveel mogelijk moet mijden wat betreft het zoeken naar werk. Ga er niet klakkeloos vanuit dat zij een baan zullen regelen. Zelf actief zoeken en laat hen maar je uitkering betalen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef error_404 het volgende:
Oef, vandaag een brief van het UWV (wat krijg je er véél!) naar aanleiding van een verzoek van mijn kant voor een eerste gesprek bij het werkbedrijf. Krijg ik een brief dat ik met een hele groep een uur lang een of ander voorlichtingsverhaal te horen krijg.
Staat er ook nog onder aan de brief dat kinderen en baby's niet mee de ruimte in kunnen.
Ben benieuwd met wie ik daar straks zit. Ik dacht dat ik een gezellig praatje zou maken met een of andere ambtenaar.
Iemand ervaringen met hiermee?
Ja ik dus. Individueel doen ze geloof ik helemaal niet meer want er zijn te veel van ons en te weinig van hullie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef error_404 het volgende:
Oef, vandaag een brief van het UWV (wat krijg je er véél!) naar aanleiding van een verzoek van mijn kant voor een eerste gesprek bij het werkbedrijf. Krijg ik een brief dat ik met een hele groep een uur lang een of ander voorlichtingsverhaal te horen krijg.
Staat er ook nog onder aan de brief dat kinderen en baby's niet mee de ruimte in kunnen.
Ben benieuwd met wie ik daar straks zit. Ik dacht dat ik een gezellig praatje zou maken met een of andere ambtenaar.
Heb me toen in moeten schrijven (gelukkig had ik razendsnel een andere baan), maar het is een sessie van niets en vooral gericht op mensen die de folder niet kunnen lezen. Ik vond het een beetje een trieste bedoening eerlijk gezegd. Met name, omdat je zo pas echt met je neus op het feit wordt gedrukt dat er echt mensen met honderden tegelijkertijd uitvliegen momenteel. In mijn sessie (al vele maanden terug overigens) zaten al zo'n 40 mensen en dat was pas groep 2 die dag alleen al. Prijs mezelf echt heel erg gelukkig dat ik dat niet nodig heb gehad. Stel je voor dat je na 30 jaar oid je best te hebben gedaan voor de werkgever in zoiets terecht komt...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef error_404 het volgende:
Nee, ik kreeg een niet-ondertkende brief met plaats en tijd en het verzoek aanwezig te zijn. Uit de tekst blijkt dat het om een groepbijeenkomst gaat. Ik neem aan dat ik dan meer info en een contactpersoon krijg toegewezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef ScarFace- het volgende:
@error_404,
Is je geen arbeidsdeskundige toegewezen bij het UWV?
Oke.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een niet-ondertkende brief met plaats en tijd en het verzoek aanwezig te zijn. Uit de tekst blijkt dat het om een groepbijeenkomst gaat. Ik neem aan dat ik dan meer info en een contactpersoon krijg toegewezen.
Ik heb wel een naam van iemand die zich over mijn WW-aanvraag gaat buigen, zij is van het UWV. De afspraak van van de week is met het WERKbedrijf...
Gelukkig maar dat je mag doen alsof je in the mood bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:31 schreef GlamourWoman het volgende:
Jaaa, ik mag weer gaan solliciteren! So not in the mood.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:52 schreef Bombshell het volgende:
Over 2 maanden loopt half jaar contract af en heb het vermoeden dat het niet verlengt wordt en tevens heb ik het ook niet echt naar mn zin. Weer bezig met vacatures zoeken maar het valt (nog steeds) vies tegen.
Ook bij de uitzendbureaus gaat het allemaal weer erg traag en vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |