quote:Peter Bresil misschien voor heel veel mensen een nieuw artiest gezicht, toch draait deze artiest al enige jaartjes mee met de naam als Peter Broesder u wel bekend als een Nederlandse zanger , die nog altijd optreed voor een groot schalig publiek met truckerssongs en vele andere muziek. Sinds de jaren 80 draaide Peter voornamelijk door geheel het land en breide zich voort naar Belgie hij werd bekend door het nummer 700 km lang en heeft daarbij nog verschillende singels en lp s op de markt gebracht. B.v orient , zie de chauffeur , thuis heerlijk thuis met deze nummer heeft hij via radio en tv omroepen menig succes geboekt. Tevens bracht hij een verzamel album Peter Bresil uit , die flink werd gepromoot. De afgelopen maanden is hij bezig met een aantal vernieuwde nummers die hij op een cd wil plaatsen met alle waarschijnlijk ook op dvd wil uit laten komen.
Peter zong voorheen in verschillende bandjes o.a the dutch swingmakers en nog een aantal, hij werd toen benaderd door een platen maatschappij genoemd Ivory Touwer Records die vond dat hij beter op de solo toer moest gaan dat was beter voor hem . Deze maatschappij nam verschillende platen en cassettes op met liedjes als Annemarie , Twee fel witte strepen maar werden te weinig gepromoot en dus werden deze liedjes niet als hits genoteerd. Daarna is hij vertrokken bij deze maatschappij , en is verder alleen door gegaan ,na enige tijd daarna vond Peter dat hij iets speciaals moest doen b.v met dancers op de achtergrond zo gezegd zo gedaan er melden zich twee leuke dames genoemd Peter Broesder & The Angel Dancers . Veel aan het oefenen gegaan , en uiteindelijk klikte het tussen hen , ze hadden vele optredens met hem tussen door , met het lied De Boel De Boel en dat beviel hen uitstekend .
Na enige tijd bleek dat ze wilden stoppen , noodgedwongen trouwen dat was hun passie . Dus Peter moest gewoon weer door als solo zanger en dat doet hij nu nog voor vele evenementen , met als populaire nummers geschikt voor truckers festiviteiten openingen zaken braderieen , cafe’s enz hij treed dan 2x 30 minuten op ,of in overleg , eigen installatie aanwezig geluidsterkte tot maximaal 250 personen mocht u denken dit is iets voor mij twijfel dan niet bel of mail even , want uw feest doet hij slagen
Mooi decor ook, een echt klassiek oud-Hollands dorpje. Goeien moves van Michel ook wel.quote:
De nieuwe van Zanger Petro.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
Peter Bresil, die zanger die precies weet te verwoorden waar gans de Nederlandse muziek voor staat. Zeg het gewoon in je moedertaal, dat verstaan we toch allemaal.
Gelijk maar even de twee grote hits van dit moment posten, dan hebben we dat alvast maar gehad.
Misschien moet je dan voortaan de OP lezen voordat je zomaar iets in een topic post, hier heeft natuurlijk niemand iets aan.quote:
Gedaan, maar nog steeds wist ik niet wie het was.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Misschien moet je dan voortaan de OP lezen voordat je zomaar iets in een topic post, hier heeft natuurlijk niemand iets aan.
Wat ben je soms toch ook een domme ezel hèquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gedaan, maar nog steeds wist ik niet wie het was.
marlous zou zeggen: je zeurt teveel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gedaan, maar nog steeds wist ik niet wie het was.
quote:Hij heeft vooral bekendheid verworven door het prachtige 'Zing het in je moedertaal'.
Aangepast.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Mensen die de titel van Peter Bresil zijn grootste hit niet kennen.Het is 'zeg het in je moedertaal'.
Voor straf gaat de Silverlady nu op je gezicht zitten.
zing een klasieker gewoon in je MOERSTAALquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Rectum het volgende:
Van die langharige metalautisten die ONZE muziek verneuken. Daar kan ik ontzettend boos om worden.
Als je goed kijkt zie je op 0:30 dat daar een gehandicapte zit, weet je gelijk wat zijn publiek isquote:
En dat dansje hè, dat dansje.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:32 schreef Fortitude het volgende:
Het begin van "Zeg het in je moedertaal" is zo bazig. Geen rustig opening, je zit er direct helemaal in.
Die tekst.quote:Na enige tijd bleek dat ze wilden stoppen , noodgedwongen trouwen dat was hun passie . Dus Peter moest gewoon weer door als solo zanger en dat doet hij nu nog voor vele evenementen , met als populaire nummers geschikt voor truckers festiviteiten openingen zaken braderieen , cafe’s enz hij treed dan 2x 30 minuten op ,of in overleg , eigen installatie aanwezig geluidsterkte tot maximaal 250 personen mocht u denken dit is iets voor mij twijfel dan niet bel of mail even , want uw feest doet hij slagen
Die broek. Wat een eindbaas.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Ik droom weg bij het engelengeluid van Kamper Popeye. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.
Wel even de tekst erbij hè.quote:
Kamper Popeyequote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Ik droom weg bij het engelengeluid van Kamper Popeye. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.
ongelovelijkequote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Wat een ongelovelijke KUT muziek in dit topic, ik schaam me diep voor mijn landgenoten.... Dat ze het zelf niet door hebben is nog het ergste
Jammer dat er nog steeds kortzichtige mensen zoals jij zijn die een ander niet in hun waarde kunnen laten. Neem nou het onderstaande filmpje, die vrouw geniet van het artiest zijn en wij weer van haar prachtige muziek.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Wat een ongelovelijke KUT muziek in dit topic, ik schaam me diep voor mijn landgenoten.... Dat ze het zelf niet door hebben is nog het ergste
Ja inderdaad lekker genietenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jammer dat er nog steeds kortzichtige mensen zoals jij zijn die een ander niet in hun waarde kunnen laten. Neem nou het onderstaande filmpje, die vrouw geniet van het artiest zijn en wij weer van haar prachtige muziek.Mooier kan het toch niet.
Je staat er gewoon niet voor open. Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:06 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Ja inderdaad lekker genietenmaar het blijft kut muziek.
Dus dat, en iedereen die het wel mooi vind moet het gewoon luisterenquote:
die riem mag er anders ook wel wezenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Pareltje.quote:
Wtf ze klinkt bijna als een man.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf ze klinkt bijna als een man.
En het einde.![]()
![]()
![]()
Heerlijk zomers nummertje.quote:
Denk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heerlijk zomers nummertje.
Denk alleen niet dat ze zanger Petro's zomerhit kan overtreffen
Die begeleiding door de gitaar haalt wel het beste in Marcello naar boven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Fortitude het volgende:
Mmm zover ik zie ik de nieuwe Marcello nog niet gepost. Hij staat er toch al een maand.
Toch mooi om te zien dat het overlijden van Bruce hem niet stopt om nog meer toppers zoals dit te maken.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Deze userquote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Ga jij dan lekker naar je elitaire Marco Borsato luisteren. Dit is muziek voor de gewone man.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Alsof er ook maar één nummer is dat 'weinig veel champagne' qua genialiteit kan overtreffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heerlijk zomers nummertje.
Denk alleen niet dat ze zanger Petro's zomerhit kan overtreffen
Als je gaat zitten haten, ga dan wegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb deze held ooit eens in het echt ontmoet. Hij kan ECHT! NIET! zingen.
Dit blijft voor mij wel het ultieme zomernummerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één nummer is dat 'weinig veel champagne' qua genialiteit kan overtreffen.![]()
quote:Lieve sangers van het levensliet,
Enige tijd zat ik behoorlyk in de put weges scheiding enso. Door jullie pragtigge oorstrelende muzik ben ik helemaal opgeknapd.
Mag ik groepie van een van jullie wordt?
Groet en kuzzies,
Irma.
Royquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Roy
Zanger Chris
Zanger Martijn
Zanger Hans van Berkel
Zanger Tonnie
Zanger BaukeWaarom dat 'Zanger' ervoor?
Omdat echte artiesten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Roy
Zanger Chris
Zanger Martijn
Zanger Hans van Berkel
Zanger Tonnie
Zanger BaukeWaarom dat 'Zanger' ervoor?
WTF is fucheren?quote:De clip is erg leuk geworden.
Leon dank je wel dat wij mochten fucheren.
Die meid mag er wel zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik heb gewoon het verkeerde clipje van Frank gepost. "Dunnetjes weer over" blijft een pareltje, maar het ging dus om deze:
Dat haar van Bob.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Onze Zanger Bob heeft een nieuwe plaat
Die bovenste heb ik hier al vaker gezien. Mooie dijken hebben ze daar in Griekenland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
Is zanger Jordy hier al ontdekt?
Marijke Boer probeert trouwens DE Silverlady na te doen
Hij heeft zijn moeder uitgekozen om mee te sjansen in de clip?quote:
Koos Alberts 2.0quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Rectum het volgende:
Arme drommel. Zoveel talent en niet een leuk dansje kunnen doen.
#quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
Peter Bresil, die zanger die precies weet te verwoorden waar gans de Nederlandse muziek voor staat. Zeg het gewoon in je moedertaal, dat verstaan we toch allemaal.
Gelijk maar even de twee grote hits van dit moment posten, dan hebben we dat alvast maar gehad.
Lekker zomers nummertje. Helemaal toppiejoppie maar Sabrina blijft toch de hit van deze zomer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hier ook maar even de nieuwe Anita&Ed
Zou Trafassi al een klacht hebben ingediend?
Ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker zomers nummertje. Helemaal toppiejoppie maar Sabrina blijft toch de hit van deze zomer.
Donders! Op 1:59 zit Ed in de wasmachine! Wat een baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hendrik heeft een mooi klokje gekocht in Turkije zie ik! Je kunt aan zijn lekkere bruine kleurtje ook wel zien dat hij net heeft genoten van een welverdiende vakantie!quote:
Ik heb nu pas door dat het een ludiek nummer over de Paus is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die deze koning alweer vergeten zijn.
En dan niet meezingen he. Gewoon zijn plaats kennen, en de jongen zijn moment gunnen. Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jaja Petro komt gewoon even persoonlijk kijken wanneer een fan zijn nummer playbacked.
Tering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petroquote:
Petro pakt het sportief op. Ik wist niet dat hij nog zo jong was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petro, zoiets doe je gewoon niet achterlijke campingdoos.
Ik heb dat bij "Botte Bijlen", als Yvonne voor een prent van een machtige indianenman staat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Zo rond dit uur komen liederen toch harder en emotioneler aan. Ik zit nu te janken terwijl de prachtige klanken van yvonne uit mijn speakers knallen.
Respect voor die gozer dat hij op die jonge leeftijd de diepzinnige en poëtische teksten van Zanger Petro foutloos playbacken kan.quote:
Rode lantaarn, hij heeft een hoer opgepikt.quote:
Ik mis alleen de onderwatertijgers.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:56 schreef TUFKAL het volgende:
Ria schuitmaker, wat een heerlijk zwoele stem
Dat is de PVV ook. Rechtse oplichters zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Bob Offenberg bestormt Deense hitlijsten
door van onze redactie
Bob Offenberg (14) scoort op dit moment een grote hit in Denemarken met zijn Nederlandstalige single Lied voor alle moeders.
De jonge zanger staat momenteel op de tiende plek in de Deense hitparade en dit succes smaakt naar meer. Het management van Bob laat weten dat er inmiddels ook veel aanvragen voor het nummer en interviews uit Duitsland binnenkomen.
Lied voor alle moeders werd geproduceerd door Emile Hartkamp en Noris Padidar.
"Blasen"quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef tho_Omas het volgende:
Hier nog een product van Frank te Hennepe, slechts 3 dagen oud.
Had zij niet ooit een clip over 2 hondjes?quote:
spannend he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik heb een boze pm gekregen van Frank te Hennepe.![]()
![]()
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:46 schreef tho_Omas het volgende:
Bij dezen: De nieuwe Gabry! Saillant detail aan deze clip is dat Jeroen Stevens een hoofdrol heeft. Als dat geen goed product placement van Van Etten is, dan weet ik het ook niet meer.
quote:ZANGERPETRO
12 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Petro heeft een neusje voor vakwerk. Tijd voor het Petro keurmerk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja, hij heeft moeite met de druk denk ik. Hij zit ook niet bij het menesjement van Jansje hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Frank te Hennepe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.
Zanger Petro vindt het een goed nummer.quote:#
ZANGERPETRO
18 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Om alvast in de kerststemming te komen, met Jeroen Stevens in de gevangenis:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).
Talentenjachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef luckass het volgende:
Ik zag deze baas gisteren bij Popstars:
Heeft ie al clips op zijn naam?
geloof dat ik eerst mn handen nog vol heb aan talent van eigen bodem :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Falco het volgende:
Wat doet Mike Bernell als ie nèt uit bed komt? Hij trekt een witte trui aan en poseert voor een mooi covertje voor zijn nieuwste single 'Nur mit dir'
Niet helemaal toonvast, maar wel lekker om mee wakker te worden met die quasi-dreunende bas.
Pieuw, hoor die U-boot dan door dit liedje schallen. Voor de rest lekkere synthesizer met een gevoelige tekst.
Op de vogelschutz-verein treedt een Adriaan de Acrobaat-kloon op. Gründlichkeit op zijn best
Tot slot nog dit:
Sehr energiek, jawohl! Het zweet gutst bij Michael Wendler alle kanten uit als ie zingt over die prachtige vrijdagnachten.
Sorryquote:
groeien gapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef ShevaJB het volgende:
Hoezo zit hij trouwens op de verkeerde weg? Heeft hij de afslag richting het kamp gemist?
Drankjequote:
Nee man , we hebben al een John en Willeke keurmerkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Petro heeft een neusje voor vakwerk. Tijd voor het Petro keurmerk?
Ach, heel soms komt er nog wel eens een toppertje voorbij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:03 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Talentenjachten.![]()
Ik wist niet dat daar überhaupt nog mensen naar keken.
Geef mij maar TV Oranje.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee man , we hebben al een John en Willeke keurmerk
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik moet lachen of janken daaromquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:45 schreef marcodej het volgende:
Even een toppertje van de Silverlady tussendoor. Gewoon, omdat het kan.
Dit blijft natuurlijk priceless.
Die Peter lijkt me geen frisse jongen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef TUFKAL het volgende:
De naam zegt het al: deze man is Keizer
Peter Pijper () :
Die laatste is natuurlijk een slappe cover van "Hey hallo mooie meid" van Peter Smuldersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mooie naam![]()
He Kastelijn van Rinus blijft het mooiste lied over een kastelijn, maar deze komt op nummer 2.
Denk dat ze zo internationaal kan doorbreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:25 schreef Falco het volgende:
Verlano klinkt natuurlijk beter als artiestennaam dan dat platvloerse Schuitmaker
Wat een held met zijn "Gozer !!"- en "Pannekoek !!"-shirtsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:56 schreef Rectum het volgende:
Weer een prachtig clipje van Chinchilla Video Productions.
Geef mij clipsproductie maar, die maken tenminste mooie clips met komiekstukken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Nieuw liedje van die commerciële hoeren van Clipstudio.
Geile UI weer rectumquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Ik zie een connectie tussen Ria en Jeroen.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een held met zijn "Gozer !!"- en "Pannekoek !!"-shirts
Franky heeft hier toch hele frisse zomerse movesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mooie naam![]()
He Kastelijn van Rinus blijft het mooiste lied over een kastelijn, maar deze komt op nummer 2.
Begrijpelijk, Dennie Damaro was niet meer te houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Dino?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:15 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een held die Marco
Ivo van Rossum is groot geworden via Kermis TV:
Patrick ook:
En zanger Dino natuurlijk:
De mensen kregen het gewoon koud toen Jeroen begon te zingen.quote:Zanger Jeroen Stevens
Als mijn fans gelukkig zijn, dan ben ik het ook
Hallo lieve allemaal,
Dankzij jullie stemmen sta ik nu in de Spotlight van Muziekvoluit .
Ik ben er echt super blij mee en wil jullie allemaal hartelijk danken voor jullie support.
Via deze weg wil ik jullie iets over mij zelf vertellen.
Mijn naam is Jeroen Stevens.
Ik ben 27 jaar oud en woon al mijn hele leven in het Groningse Musselkanaal.
Ik werd als tweede zoon geboren en in 1987 kregen mijn broer en ik er weer een broertje bij.
Toen ik 13 jaar oud was wou ik acteur worden en liet mij inschrijven bij diverse castingburo's.
In de eerste periode werd ik niet gevraagd tot het jaar 2002.
Ik werd gevraagd om mee te spelen in een commercial van Postbus 51 (Veilig Verkeer Nederland, samen met Piet Römer, de COCK van Baantjer)
De dag van de opnames ben ik in alle vroegte naar Hilversum gereden naar de plek waar wij ons moesten verzamelen.
Toen ik daar eenmaal was toen liep alles anders dan ik had gedacht en besloot om te vertrekken.
Zingen dat vond ik toen wel leuk, maar ik wou toch echt acteur worden.
Dit ben je niet zomaar en besloot mij dus volledig te gaan storten op mijn toekomst.
Eerst diverse baantjes gehad en later met een goede vriend een eigen bedrijf opgestart.
In 2005 waren mijn ouders 25 jaar getrouwd en samen met mijn broers besloten wij deze dag in het teken te doen van herinneringen.
Ik besloot om een lied te gaan zingen van Grad Damen, Ongelijke Strijd. Dit was de eerste keer dat ik voor veel mensen stond te zingen.
Er waren op het feest 248 mensen. Het was 2 juli 2005 en het weer was fantastisch, maar toch kregen de mensen het koud toen ik aan het zingen was.
Ik kreeg deze avond veel complimentjes en iedereen die zei dat ik er meer mee moest gaan doen. Ik was een jongen van 22 jaar en had echt zoiets van "Pffff, hallio ik ben 22 jaar. Ik ga toch niet zingen en al helemaal geen Nederlands talig".
Robert, mijn vaste cameraman, was ook onder de indruk en bracht mij in contact met Wout van der Lei.
Toen ik bij Wout kwam toen moest ik natuurlijk ook even zingen. Ik moest even mee lopen naar boven waar alles stond aan geluid. Country Roads was voor mij bekend en zong dit lied.
Na 1 couplet en refrein werd ik al afgekapt en had toen het gevoel dat het niet goed was gegaan.
Ook Wout bleek het goed te vinden en nam mij mee naar de studio. Dit was in oktober van 2005.
"Leuk een herinnering op cd". Wout maakte voor mij een band van "Ongelijke Strijd" en ik dacht: "Hier blijft het bij".
Vol trots liet ik het natuurlijk iedereen horen.
In 2006 werd ik gevraagd of ik wou optreden in het buurthuis in mijn dorp voor het goede doel.
Natuurlijk wel, maar dan zing ik maar 1 liedje, want meer heb ik niet.
Ik kreeg al snel meer orkestbanden om te repeteren en zo stond ik in maart 2006 te zingen voor het goede doel.
Daar werd ik overvallen door mensen met complimentjes, kaartjes en vragen.
Pffff, waarom moest dat zo?????
Er was 1 vrouw die op mij af kwam en zei: "Ik wil graag dat jij komt zingen op de Duchenne Day in Raalte".
Ik wist toch echt niet waar Raalte lag whahahah.
Ik nam de aanbod aan en ging dus in juni 2006 naar Raalte met mijn familie.
Daar verliep het ook niet zo goed. Ik mocht niet zingen van een artiest, want hij kende mij niet.
Mijn optreden in de zaal ging dus niet door en daar zat je dan al de hele middag te wachten op helemaal niets.
Na veel praten mocht ik dan toch zingen, maar dan wel in het voorcafe en live over de radio.
Slik....... dat was natuurlijk helemaal grandioos.
De vrouw die mij toen vroeg en het zich zo aantrok allemaal was niemand minder dan de "Silverlady-Marijke".
Ik kwam na mijn optreden in contact met een dvd productie bedrijf die van mij in juli 2006 een clip aanboden.
De opname was in Denekamp. Eerst 's morgens naar Enschede naar het bedrijf en toen was het tijd voor de opname.
Het was best wel griezelig. De hele tijd staan er 2 camera's op je gericht.
Ik gekozen voor het lied Ongeijke Strijd dit nummer stond vanaf 25 augustus in de verzoekparade van TV Oranje.
De clip kwam binnen op nummer 2 en de volgende dag stond ik al op nummer 1. Deze notering had ik 9 weken lang en in totaal stond ik 9 maanden lang in de verzoekparade.
Ik begon het steeds leuker te vinden en nu is er geen stoppen meer aan.
Ik heb zoveel leuke dingen gedaan, zoals MegaPiratenFestijn in Borger voor 15.000 mensen, Regiotap, RADIONL ZomerTour etc. en er zijn nog zoveel dingen die ik nog wil doen.
Al met al jullie gaan nog heel veel van mij horen en zien.
Ik heb nu eerst wel genoeg verteld over mij zelf.
Er is nog 1 ding wat ik aan jullie kwijt wil "Blijf lekker luisteren naar dit gezellig station".
Nogmaals bedankt voor jullie stemmen en jullie kunnen mij vinden op hyves als jullie persoonlijk met mij in contact willen komen via een digitaal medium.
Toedeldoki!!!!!!
Liefs en dikke knuffel,
Jeroen Stevens
't was zeker winterquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Een mooi verhaal van Jeroen Stevens van voordat hij werd verpest door de commercie:
[..]
De mensen kregen het gewoon koud toen Jeroen begon te zingen.
Hij heeft in ieder geval moeite met onze taal.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef TUFKAL het volgende:
Knap hoor alleen de hele grote kunnen zingen en acteren. Wat zou Jeroen nog meer kunnen?
En hij heeft ook moeite met bureaucratie en regels, blijkens:quote:Ik wist toch echt niet waar Raalte lag whahahah.
Ik nam de aanbod aan en ging dus in juni 2006 naar Raalte met mijn familie.
Daar verliep het ook niet zo goed. Ik mocht niet zingen van een artiest, want hij kende mij niet.
quote:Ik had bewaking bij me en er werd gewisseld van de dienst. Na 15 minuten werd ik meegesleurd naar buiten naar een auto klaarstond waar ik met mijn baggage in werd gegooid. Vervolgens in de auto werd al mijn geld afgestolen. We werden een paar meter vooruit gereden en er weer uitgezet bij een naastgelegen vliegveld. Op dit vliegveld werd mij gevraagd of ik een partner had en ik zei dat ik geen partner had. Er kwamen diverse mensen naar mij toe en begonnen te bieden en ik had geen idee wat er gebeurde. Ik ben op tijd daar weggehaald, want de hoogste bieder had mij gekocht en zou ik een bezit zijn van Egypte.
Alle 248!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Een mooi verhaal van Jeroen Stevens van voordat hij werd verpest door de commercie:
[..]
quote:Ik ben in deze week 147 uur wakker geweest en heb 17 uur licht geslapen.
Ik voel de pijn die hij heeft doorstaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle 248!
Sowieso is hij wel goed in tellen.
[..]
En natuurlijk 4 uur gerukt op de silverlady, maar dat is sobersoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alle 248!
Sowieso is hij wel goed in tellen.
[..]
jeetje mina, een cameraman met parkinson!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Rectum het volgende:
Astrid () heeft ook weer een prachtig nieuw clipje.
De vrouw die mij toen vroeg en het zich zo aantrok allemaal was niemand minder dan de "Silverlady-Marijke".quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:46 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik kwam spontaan klaar in mijn broek.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:07 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Even een mooie achtergrond tussendoor.
Met de nadruk op "groot".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
De vrouw die mij toen vroeg en het zich zo aantrok allemaal was niemand minder dan de "Silverlady-Marijke".
Wat een grote en warme persoonlijkheid is het toch ook... onze Zilverlady.
Hij heeft een dubieuze reflex met zn rechterhand. Dat krijg je natuurlijk van al die mooie meiden.quote:
Als kanker een stem had...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:27 schreef Jumparound het volgende:
van de nieuwe van Jordy van Loon krijg ik het ook koud!
Top of Flop: Jordy van Loon
Beste tetten die dame!quote:
Hoeveel clips heeft hij nu al op zijn naam staan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:00 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Marcel Zomers wordt wakker naast een spook.
De treinstation...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
Zanger Petro zou zich omdraaien in zijn graf als hij dood was geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Rectum het volgende:
Nieuw nummer van Dries Roelvink. Veel te commercieel natuurlijk, maar lijkt me het melden wel even waard.
Dries is een heldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Rectum het volgende:
Nieuw nummer van Dries Roelvink. Veel te commercieel natuurlijk, maar lijkt me het melden wel even waard.
Ze is onlangs getransferreerd naar Sterrenradio. Over het bedrag heeft haar management "Bogerssound" geen uitspraak gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef 16meter het volgende:
Wat is er gebeurd met de zilver lady, iemand inside info?
Is hij net zo goed als "drommelse jongen"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
Godverdomme, ik zie net de nieuwe IJssel Duo op TV Oranje. Hij heet Niets Te Verliezen, en is werkelijk een tranentrekker met prachtig acteerwerk. (Huilende zangeres)
Klacht: Video staat niet op de Dichtübe
Bijna.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
GROOT NIEUWS ZANGER RINUS ZAL 7 AUGUSTUS 2010 OP DANS VALEY RECREATIE GEBIED SPAARNWOUDE TUSSEN 16.30-17.30 TREED IK LIVE OP MET ME NIEUWE LIED USHI DUSCHI MET GABRY IN JACUZI :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce:
Sterker nog, ze hebben zelfs dezelfde kleren aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is hij net zo goed als "drommelse jongen"?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dacht eerst dat "Drommelse jongen" ergens begin jaren ' 90 was opgenomen. Die videokwaliteit, die kleding, alles is er jaren '90 aan. Het kon zo een videoclip van Bassie en Adriaan zijn.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben zelfs dezelfde kleren aan.
Het kapsel van die vrouw ook. Dat is zelfs te herleiden naar de jaren 80.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dacht eerst dat "Drommelse jongen" ergens begin jaren ' 90 was opgenomen. Die videokwaliteit, die kleding, alles is er jaren '90 aan. Het kon zo een videoclip van Bassie en Adriaan zijn.
Mooie acapellaquote:
Wat een sterallures heeft die man. Hij heeft zelfs zijn haar geverfd.quote:
Een man met een hart van goud.quote:ZANGERPETRO (5 days ago) Remove | Block User | Spam Marked as spam
dank je wel voor het compliment
ik heb het nummer door mijn dochter laten schrijfen( Schipperkind)
Er kwam iemand bij me een schippersjongen die het alle maal had meegemaakt en hij vroeg me of ik voor hem dit nummer wou schrijven en uitbrengen
over zijn gevoel op een schip.
ik hoop dat vele schippers en matroosen het een mooi nummer vinden
muzikale groet Zanger Petro
'Waarom geen Monique Smit?'quote:
Die grijns op het begin blijft te mooi.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:21 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Deze klassieker had ik al weken niet gehoord, hij moet maar weer eens gepost worden:
* heiden6 spuugt water over bureau van het lachenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Rectum het volgende:
En de Silverlady die op mijn hoofd gaat zitten zou ik geen straf vinden.![]()
alleen met veevervoer mocht hij mee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:23 schreef raptorix het volgende:
Ik kreeg trouwens insiders info that Peter zou optreden op de bruiloft van Wes en Yo, maar dat ie het vliegtuig niet in mocht, iemand info?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alleen met veevervoer mocht hij mee.
Goede interventie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
Beense fans maken maar een eigen topic, die is al lang bekend. Hier staat nieuwe helden.
Oh nee, ik zat bij deze gast op school.quote:
Zelfs het playbacken lukt hem niet ;-9quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:05 schreef leRomein het volgende:
[..]
Oh nee, ik zat bij deze gast op school.
Briljant stukje vanaf 1:28.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Peter Bresil. Weer van die mooie bewegingen.
Goed nummer weer van ons Peterquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Peter Bresil. Weer van die mooie bewegingen.
Echte liefhebbers hebben Lorenzo in hun hart gesloten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:13 schreef luckass het volgende:
Ik luister toevallig net Zanger Lorenzo. Jammer dat die jongen alweer in de vergetelheid is geraakt.
Hoort die er nu bij??? Of wilt ze gewoon in beeld lopenquote:
Ik heb hem in mijn hart gestolen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echte liefhebbers hebben Lorenzo in hun hart gesloten.
Neger wat.quote:WEGENS HET ENORME SUCCES DAT RINUS DIT AFGELOPEN WEEKEND HEEFT GEHAD MET ZIJN OPTREDENS OP DE FESTIVALS..DICKY WOODSTOCK &DANCE VALLEY HEEFT HET MANAGEMENT EN DE CREW VAN RINUS (GELUIDSMAN,CHAUFFEUR,EN BEVEILGING) MOETEN BESLUITEN OM EEN IEDER DIE RINUS OP PERSOONLIJKE WIJZE IN DE OPENBAARHEID VAN DE RECHTEN EN LABELS VAN RINUS PRODUCTIONS...BELEDIGD OF INBREUK MAAKT AANSPRAKELIJK TE STELLEN EN DE GEVOLGEN TE DOEN LATEN VASTSTELLEN DOOR ADVOCAAT OF JURIST .............................................................. WIJ HOPEN ALS MANAGEMENT DAT EEN ENTERTAINER MET HART EN ZIEL ,MAAR HET DAN MISSCHIEN OP EEN ANDERE MANIER VERTOONT ALS MENIG ANDER ARTIEST ZIJN WELVERDIENDE GAGES EN PROMOTIES WEL TOEKOMT ZOALS IEDEREEN ...VERDIENT @ KANTOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |