Zanger Petro zou zich omdraaien in zijn graf als hij dood was geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Rectum het volgende:
Nieuw nummer van Dries Roelvink. Veel te commercieel natuurlijk, maar lijkt me het melden wel even waard.
Dries is een heldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Rectum het volgende:
Nieuw nummer van Dries Roelvink. Veel te commercieel natuurlijk, maar lijkt me het melden wel even waard.
Ze is onlangs getransferreerd naar Sterrenradio. Over het bedrag heeft haar management "Bogerssound" geen uitspraak gedaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef 16meter het volgende:
Wat is er gebeurd met de zilver lady, iemand inside info?
Is hij net zo goed als "drommelse jongen"?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
Godverdomme, ik zie net de nieuwe IJssel Duo op TV Oranje. Hij heet Niets Te Verliezen, en is werkelijk een tranentrekker met prachtig acteerwerk. (Huilende zangeres)
Klacht: Video staat niet op de Dichtübe
Bijna.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
GROOT NIEUWS ZANGER RINUS ZAL 7 AUGUSTUS 2010 OP DANS VALEY RECREATIE GEBIED SPAARNWOUDE TUSSEN 16.30-17.30 TREED IK LIVE OP MET ME NIEUWE LIED USHI DUSCHI MET GABRY IN JACUZI :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce: :heartbounce:
Sterker nog, ze hebben zelfs dezelfde kleren aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is hij net zo goed als "drommelse jongen"?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dacht eerst dat "Drommelse jongen" ergens begin jaren ' 90 was opgenomen. Die videokwaliteit, die kleding, alles is er jaren '90 aan. Het kon zo een videoclip van Bassie en Adriaan zijn.
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben zelfs dezelfde kleren aan.
Het kapsel van die vrouw ook. Dat is zelfs te herleiden naar de jaren 80.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik dacht eerst dat "Drommelse jongen" ergens begin jaren ' 90 was opgenomen. Die videokwaliteit, die kleding, alles is er jaren '90 aan. Het kon zo een videoclip van Bassie en Adriaan zijn.
Mooie acapellaquote:
Wat een sterallures heeft die man. Hij heeft zelfs zijn haar geverfd.quote:
Een man met een hart van goud.quote:ZANGERPETRO (5 days ago) Remove | Block User | Spam Marked as spam
dank je wel voor het compliment
ik heb het nummer door mijn dochter laten schrijfen( Schipperkind)
Er kwam iemand bij me een schippersjongen die het alle maal had meegemaakt en hij vroeg me of ik voor hem dit nummer wou schrijven en uitbrengen
over zijn gevoel op een schip.
ik hoop dat vele schippers en matroosen het een mooi nummer vinden
muzikale groet Zanger Petro
'Waarom geen Monique Smit?'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |