Donders! Op 1:59 zit Ed in de wasmachine! Wat een baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hier ook maar even de nieuwe Anita&Ed
Zou Trafassi al een klacht hebben ingediend?
Hendrik heeft een mooi klokje gekocht in Turkije zie ik! Je kunt aan zijn lekkere bruine kleurtje ook wel zien dat hij net heeft genoten van een welverdiende vakantie!quote:
Ik heb nu pas door dat het een ludiek nummer over de Paus is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die deze koning alweer vergeten zijn.
En dan niet meezingen he. Gewoon zijn plaats kennen, en de jongen zijn moment gunnen. Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jaja Petro komt gewoon even persoonlijk kijken wanneer een fan zijn nummer playbacked.
Tering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hier ook maar even de nieuwe Anita&Ed
Zou Trafassi al een klacht hebben ingediend?
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petroquote:
Petro pakt het sportief op. Ik wist niet dat hij nog zo jong was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petro, zoiets doe je gewoon niet achterlijke campingdoos.
Ik heb dat bij "Botte Bijlen", als Yvonne voor een prent van een machtige indianenman staat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Zo rond dit uur komen liederen toch harder en emotioneler aan. Ik zit nu te janken terwijl de prachtige klanken van yvonne uit mijn speakers knallen.
Respect voor die gozer dat hij op die jonge leeftijd de diepzinnige en poëtische teksten van Zanger Petro foutloos playbacken kan.quote:
Rode lantaarn, hij heeft een hoer opgepikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |