die riem mag er anders ook wel wezenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Wat een ongelovelijke KUT muziek in dit topic, ik schaam me diep voor mijn landgenoten.... Dat ze het zelf niet door hebben is nog het ergste
Pareltje.quote:
Wtf ze klinkt bijna als een man.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wtf ze klinkt bijna als een man.
En het einde.![]()
![]()
![]()
Heerlijk zomers nummertje.quote:
Denk?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heerlijk zomers nummertje.
Denk alleen niet dat ze zanger Petro's zomerhit kan overtreffen
Die begeleiding door de gitaar haalt wel het beste in Marcello naar boven.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:43 schreef Fortitude het volgende:
Mmm zover ik zie ik de nieuwe Marcello nog niet gepost. Hij staat er toch al een maand.
Toch mooi om te zien dat het overlijden van Bruce hem niet stopt om nog meer toppers zoals dit te maken.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:29 schreef tho_Omas het volgende:
Ik droom weg bij het engelengeluid van Kamper Popeye. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden.
Deze userquote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Wat een ongelovelijke KUT muziek in dit topic, ik schaam me diep voor mijn landgenoten.... Dat ze het zelf niet door hebben is nog het ergste
Ga jij dan lekker naar je elitaire Marco Borsato luisteren. Dit is muziek voor de gewone man.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef TheNeptune het volgende:
Alsof er ook maar één nummer is dat 'weinig veel champagne' qua genialiteit kan overtreffen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heerlijk zomers nummertje.
Denk alleen niet dat ze zanger Petro's zomerhit kan overtreffen
Als je gaat zitten haten, ga dan wegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef Dennisweb het volgende:
Ik heb deze held ooit eens in het echt ontmoet. Hij kan ECHT! NIET! zingen.
Dit blijft voor mij wel het ultieme zomernummerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één nummer is dat 'weinig veel champagne' qua genialiteit kan overtreffen.![]()
quote:Lieve sangers van het levensliet,
Enige tijd zat ik behoorlyk in de put weges scheiding enso. Door jullie pragtigge oorstrelende muzik ben ik helemaal opgeknapd.
Mag ik groepie van een van jullie wordt?
Groet en kuzzies,
Irma.
Royquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Roy
Zanger Chris
Zanger Martijn
Zanger Hans van Berkel
Zanger Tonnie
Zanger BaukeWaarom dat 'Zanger' ervoor?
Omdat echte artiesten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Roy
Zanger Chris
Zanger Martijn
Zanger Hans van Berkel
Zanger Tonnie
Zanger BaukeWaarom dat 'Zanger' ervoor?
WTF is fucheren?quote:De clip is erg leuk geworden.
Leon dank je wel dat wij mochten fucheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |