Die meid mag er wel zijnquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ik heb gewoon het verkeerde clipje van Frank gepost. "Dunnetjes weer over" blijft een pareltje, maar het ging dus om deze:
Dat haar van Bob.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:37 schreef Urquhart het volgende:
Onze Zanger Bob heeft een nieuwe plaat
Die bovenste heb ik hier al vaker gezien. Mooie dijken hebben ze daar in Griekenland.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:19 schreef TUFKAL het volgende:
Is zanger Jordy hier al ontdekt?
Marijke Boer probeert trouwens DE Silverlady na te doen
Hij heeft zijn moeder uitgekozen om mee te sjansen in de clip?quote:
Koos Alberts 2.0quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:54 schreef Rectum het volgende:
Arme drommel. Zoveel talent en niet een leuk dansje kunnen doen.
#quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
Peter Bresil, die zanger die precies weet te verwoorden waar gans de Nederlandse muziek voor staat. Zeg het gewoon in je moedertaal, dat verstaan we toch allemaal.
Gelijk maar even de twee grote hits van dit moment posten, dan hebben we dat alvast maar gehad.
Lekker zomers nummertje. Helemaal toppiejoppie maar Sabrina blijft toch de hit van deze zomer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hier ook maar even de nieuwe Anita&Ed
Zou Trafassi al een klacht hebben ingediend?
Ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Lekker zomers nummertje. Helemaal toppiejoppie maar Sabrina blijft toch de hit van deze zomer.
Donders! Op 1:59 zit Ed in de wasmachine! Wat een baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Hendrik heeft een mooi klokje gekocht in Turkije zie ik! Je kunt aan zijn lekkere bruine kleurtje ook wel zien dat hij net heeft genoten van een welverdiende vakantie!quote:
Ik heb nu pas door dat het een ludiek nummer over de Paus is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen die deze koning alweer vergeten zijn.
En dan niet meezingen he. Gewoon zijn plaats kennen, en de jongen zijn moment gunnen. Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jaja Petro komt gewoon even persoonlijk kijken wanneer een fan zijn nummer playbacked.
Tering.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petroquote:
Petro pakt het sportief op. Ik wist niet dat hij nog zo jong was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Grapjes maken over de leeftijd van Zanger Petro, zoiets doe je gewoon niet achterlijke campingdoos.
Ik heb dat bij "Botte Bijlen", als Yvonne voor een prent van een machtige indianenman staat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
Zo rond dit uur komen liederen toch harder en emotioneler aan. Ik zit nu te janken terwijl de prachtige klanken van yvonne uit mijn speakers knallen.
Respect voor die gozer dat hij op die jonge leeftijd de diepzinnige en poëtische teksten van Zanger Petro foutloos playbacken kan.quote:
Rode lantaarn, hij heeft een hoer opgepikt.quote:
Ik mis alleen de onderwatertijgers.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:56 schreef TUFKAL het volgende:
Ria schuitmaker, wat een heerlijk zwoele stem
Dat is de PVV ook. Rechtse oplichters zul je bedoelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Bob Offenberg bestormt Deense hitlijsten
door van onze redactie
Bob Offenberg (14) scoort op dit moment een grote hit in Denemarken met zijn Nederlandstalige single Lied voor alle moeders.
De jonge zanger staat momenteel op de tiende plek in de Deense hitparade en dit succes smaakt naar meer. Het management van Bob laat weten dat er inmiddels ook veel aanvragen voor het nummer en interviews uit Duitsland binnenkomen.
Lied voor alle moeders werd geproduceerd door Emile Hartkamp en Noris Padidar.
"Blasen"quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:53 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik wil dat er meer mensen zoals jullie zijn, echte mensen die ervan muziek houden. Dit forum lijkt alleen maar vol te ztten met van die hoge heren die lang naar schooll zijn geweest, maar niet weten dat gewoone mensen het belangerijkst zijn. Bah en maar hoog van de toren blasen dat ze veel beter dan ons zijn, en dat de PVV voor mogolen is. Denk dat ik hier vaak zal posten want ik boel me het best thuis bij gewone mensen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:26 schreef tho_Omas het volgende:
Hier nog een product van Frank te Hennepe, slechts 3 dagen oud.
Had zij niet ooit een clip over 2 hondjes?quote:
spannend he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:09 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik heb een boze pm gekregen van Frank te Hennepe.![]()
![]()
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:46 schreef tho_Omas het volgende:
Bij dezen: De nieuwe Gabry! Saillant detail aan deze clip is dat Jeroen Stevens een hoofdrol heeft. Als dat geen goed product placement van Van Etten is, dan weet ik het ook niet meer.
quote:ZANGERPETRO
12 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Petro heeft een neusje voor vakwerk. Tijd voor het Petro keurmerk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja, hij heeft moeite met de druk denk ik. Hij zit ook niet bij het menesjement van Jansje hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Frank te Hennepe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.
Zanger Petro vindt het een goed nummer.quote:#
ZANGERPETRO
18 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Om alvast in de kerststemming te komen, met Jeroen Stevens in de gevangenis:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).
Talentenjachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef luckass het volgende:
Ik zag deze baas gisteren bij Popstars:
Heeft ie al clips op zijn naam?
geloof dat ik eerst mn handen nog vol heb aan talent van eigen bodem :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Falco het volgende:
Wat doet Mike Bernell als ie nèt uit bed komt? Hij trekt een witte trui aan en poseert voor een mooi covertje voor zijn nieuwste single 'Nur mit dir'
Niet helemaal toonvast, maar wel lekker om mee wakker te worden met die quasi-dreunende bas.
Pieuw, hoor die U-boot dan door dit liedje schallen. Voor de rest lekkere synthesizer met een gevoelige tekst.
Op de vogelschutz-verein treedt een Adriaan de Acrobaat-kloon op. Gründlichkeit op zijn best
Tot slot nog dit:
Sehr energiek, jawohl! Het zweet gutst bij Michael Wendler alle kanten uit als ie zingt over die prachtige vrijdagnachten.
Sorryquote:
groeien gapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef ShevaJB het volgende:
Hoezo zit hij trouwens op de verkeerde weg? Heeft hij de afslag richting het kamp gemist?
Drankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |