Crap, hebben jullie die tietenfoto nog steeds?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alles wordt teruggelezen en we hebben een geheugen als een olifant. Ook foto's die je terloops plaatst worden opgeslagen en jaren bewaard. Dus wees gewaarschuwd
Hallo ik heb stalker genen wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan het vervolg!! "hoe gaat spir zich hier uit lullen"
Nou... het zat zo, ik heb de date een beetje negatiever voorgedaan dan de werkelijkheid om verschillende redenen die ik niet nader zal benoemen. Hoewel ik geen woord heb gelogen!! Ik viel echt bijna in slaap en hij praatte echt heel veelEnniewee, ik had er met mijn aangeschoten hoofd niet bij stilgestaan dat jullie dat topic erop na zouden slaan (hebben jullie geen leven ofzo?!?!
) dus ok, betrapt. Maar de waarheid is: het was heel erg leuk en ik vind het best kut, want een klik bij mij is schaars goed
Picardmike!!!!!!! Wat krijgen we nu?!??!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hallo ik heb stalker genen wat denk jezelf?
Maarja whatever er klopt nog steeds geen ene moer van je bewering.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Picardmike!!!!!!! Wat krijgen we nu?!??!
Volgens Dr. Phil is erkenning de eerste stap naar genezing. Ik ben zo trots op je schat
Het klopt 100%.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja whatever er klopt nog steeds geen ene moer van je bewering.
Maar ik geloof je.
ik weet niet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Crap, hebben jullie die tietenfoto nog steeds?!
quote:
quote:Picardmike!!!!!!! Wat krijgen we nu?!??!
Volgens Dr. Phil is erkenning de eerste stap naar genezing. Ik ben zo trots op je schat
Diegene die ik nooit gepost hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet niet welke je bedoeltmaar die zal iemand vast nog wel hebben.
Tja, vrouwen he? Lelijk kan soms best sexy zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar de logica klopt niet.
Ik bedoel je loopt eerder weg, je noemt hem zelfs lelijk.
Het lijkt er op dat je van gedachten bent veranderd, gedachtes die niet echt op elkaar aansluiten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Crap, hebben jullie die tietenfoto nog steeds?!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef picardmike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, als hij dat laat schieten ben ik benieuwd naar zijn ex![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:49 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wow, als hij dat laat schieten ben ik benieuwd naar zijn ex
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
Picardmike de psycholoog... moge God deze wereld bijstaan..
En WAAROM sturen alleen lelijke mannen mij nu berichtjes via RP
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:52 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Hmmm... zelf reageren op mannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
HEY niet zeuren want ik stuurde je ook wat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen berichtje van jou gezien? (denk ik)...
quote:Picardmike de psycholoog... moge God deze wereld bijstaan..
Oh je bent van de CIAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee van dat niet van dat andere. Daar krijg ik voor betaald. Nooit gehoord van inlichtingen?
Typisch vrouwen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
Nou, dat Paraguayse meisje wordt niks..
Dat is dus ook zo'n type wat helemaal niks zegt op msn, of als ik iets zeg/vraag er een behoorlijk kort antwoord komt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
Nou, dat Paraguayse meisje wordt niks..
Dat is dus ook zo'n type wat helemaal niks zegt op msn, of als ik iets zeg/vraag er een behoorlijk kort antwoord komt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet om mee te praten, daar heb je vrienden voor... vrouwen moeten mooi en gewillig zijn. Vraag haar mee voor een date
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef Q. het volgende:
Mijn god, wat een boel spam krijg je toch op RP..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet om mee te praten, daar heb je vrienden voor... vrouwen moeten mooi en gewillig zijn. Vraag haar mee voor een date
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no dat die 27 is
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dat eerste.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoezo wat voor spam bedoel je ? Vrouwen uit het buitenland met een slechte vertaalcomputer? Of bedoel je spam op je email adres wat je hebt opgegeven bij RP.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
ik wist niet dat er hier mensen zijn die ook op rp zitten..en nee niet brunette82, een andere naam
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Civilian het volgende:Bahbah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell no dat die 27 is
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
ik wist niet dat er hier mensen zijn die ook op rp zitten..en nee niet brunette82, een andere naam
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Argh ... vier keer open ik een profiel en vier keer wordt er gerefereerd aan "de prins op het witte paard".
Dat geloof je toch niet? Pff ... waar is de originaliteit!
Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
You know what to do... wit paard aanschaffen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
You know what to do... wit paard aanschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |