quote:Picardmike de psycholoog... moge God deze wereld bijstaan..
Oh je bent van de CIAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee van dat niet van dat andere. Daar krijg ik voor betaald. Nooit gehoord van inlichtingen?
Typisch vrouwen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
Nou, dat Paraguayse meisje wordt niks..
Dat is dus ook zo'n type wat helemaal niks zegt op msn, of als ik iets zeg/vraag er een behoorlijk kort antwoord komt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:22 schreef Civilian het volgende:
Nou, dat Paraguayse meisje wordt niks..
Dat is dus ook zo'n type wat helemaal niks zegt op msn, of als ik iets zeg/vraag er een behoorlijk kort antwoord komt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet om mee te praten, daar heb je vrienden voor... vrouwen moeten mooi en gewillig zijn. Vraag haar mee voor een date
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef Q. het volgende:
Mijn god, wat een boel spam krijg je toch op RP..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet om mee te praten, daar heb je vrienden voor... vrouwen moeten mooi en gewillig zijn. Vraag haar mee voor een date
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no dat die 27 is
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Dat eerste.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoezo wat voor spam bedoel je ? Vrouwen uit het buitenland met een slechte vertaalcomputer? Of bedoel je spam op je email adres wat je hebt opgegeven bij RP.
Vertel!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
ik wist niet dat er hier mensen zijn die ook op rp zitten..en nee niet brunette82, een andere naam
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Civilian het volgende:Bahbah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell no dat die 27 is
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
ik wist niet dat er hier mensen zijn die ook op rp zitten..en nee niet brunette82, een andere naam
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Argh ... vier keer open ik een profiel en vier keer wordt er gerefereerd aan "de prins op het witte paard".
Dat geloof je toch niet? Pff ... waar is de originaliteit!
Ik heb geen tuin.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
You know what to do... wit paard aanschaffen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef Q. het volgende:
[..]
You know what to do... wit paard aanschaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |