Geniet ervan! Wie weet kom je dan wel een leuke kerel tegen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JA! Dus ik ga me vanavond in de kroeg bezatten
Starbucks!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Kopje koffie doet het bij mij altijd goed, ik hou van koffie
Bios betekent dat je stil moet zijn, da's natuurlijk nooit een goede eerste date. Als je een film wilt kijken doe je dat maar met je vrienden.
Meh, ik hoef even geen nieuwe kerel. Ik zal mn ex eens smsen of hij misschien in de stad is vanavondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Wie weet kom je dan wel een leuke kerel tegen!
Tsk!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, ik hoef even geen nieuwe kerel. Ik zal mn ex eens smsen of hij misschien in de stad is vanavond
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Mag ik even storen... Vorige week date gehad met een hele leuke jongen, was anders dan welke date ik tot nu toe heb gehad. Afgesproken om morgen elkaar weer te zien en ik keek er eigenlijk best naar uit. Heel ongewoon voor mijn doen... maar nu heeft hij afgezegd omdat hij weer in contact is met een meisje uit zijn verleden waar hij nog helemaal hoteldebotel op is![]()
*krak* zei mijn ego...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
@degene die mij een berichtje stuurde op RP: dankjewel(ik kan je even niet plaatsen, lol). En de verwachtingen zijn inderdaad niet hoog gespannen
Haha nu weet ik hoe je eruit zien, wel lief van je...quote:guilty
Jawel... ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:51 schreef Karina het volgende:
Jammer spirit! En ja, wat moeten die gasten met hun exen, wat doe je dan op een datingsite, sukkels.
Of was hij niet via een dating site?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel... ik weet het ook niet![]()
Maargoed... vanavond even goed dronken worden en morgenavond ook want ik heb nu ineens een lege zaterdagavond, verdomme
Dat is toch die gast waar je het vijf topics geleden over had. Die zag je eerst toch niet zitten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel... ik weet het ook niet![]()
Maargoed... vanavond even goed dronken worden en morgenavond ook want ik heb nu ineens een lege zaterdagavond, verdomme
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik ben absoluut van plan om mij te misdragenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is toch die gast waar je het vijf topics geleden over had. Die zag je eerst toch niet zitten.![]()
Doe je geen rare dingen vanavond?
De gast waar je het in deze draad over hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik ben absoluut van plan om mij te misdragen
Haha ik snap het trouwens niet, hij was zo saaai? Maar wel lekker zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
Verdomme, waarom lezen jullie topics terug
Hij kwam er daar niet zo goed van afquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
Zoals ik al eerder zei: jij vertelt niet alles aan ons!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vertel niet alles, ik hou jullie graag scherpquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: jij vertelt niet alles aan ons!
Of is het gewoon 1 groot bimbo-excuus, nee dat geloof ik niet![]()
En dan het vervolg!! "hoe gaat spir zich hier uit lullen"quote:
Alles wordt teruggelezen en we hebben een geheugen als een olifantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En dan het vervolg!! "hoe gaat spir zich hier uit lullen"
Nou... het zat zo, ik heb de date een beetje negatiever voorgedaan dan de werkelijkheid om verschillende redenen die ik niet nader zal benoemen. Hoewel ik geen woord heb gelogen!! Ik viel echt bijna in slaap en hij praatte echt heel veelEnniewee, ik had er met mijn aangeschoten hoofd niet bij stilgestaan dat jullie dat topic erop na zouden slaan (hebben jullie geen leven ofzo?!?!
) dus ok, betrapt. Maar de waarheid is: het was heel erg leuk en ik vind het best kut, want een klik bij mij is schaars goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |