Staat al meer dan een week online!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:56 schreef KermitKikker het volgende:
Wanneer komt die ongeveer? Of wanneer wordt in ieder geval de podium/tijd indeling bekend gemaakt?
Ik faal, waar dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:00 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Staat al meer dan een week online!
nergens, maar je faalt sowieso, want staat duidelijk op de site dat op 29 juli de programmakrant uitkomtquote:
Dankje voor het attenderen op mijn faalbaarheid, ik zal eraan werken, verder ook bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
nergens, maar je faalt sowieso, want staat duidelijk op de site dat op 29 juli de programmakrant uitkomt
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:08 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dankje voor het attenderen op mijn faalbaarheid, ik zal eraan werken, verder ook bedankt voor de informatie
Is idd mijn eerste keer lowlands, ik ga ook naar sziget en daar is het allemaal al bekend via internets enzo, dus daarom was ik nu opzoek naar die van lowlands.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenIk ben er zelf ook benieuwd naar, ze hebben er altijd een handje om de leukste dingen tegelijk te programmeren.
weekje wachten dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Is idd mijn eerste keer lowlands, ik ga ook naar sziget en daar is het allemaal al bekend via internets enzo, dus daarom was ik nu opzoek naar die van lowlands.
Volgens mij ookquote:
quote:@Rapid_Razor_Bob Ok, doen we maandag de allerlaatse muzieknamen en dan lees je donderdag alle tijden en tenten in de Lowlands programmakrant! #LL10
Doen ze dat ook niet een beetje expres voor de 'crowd control' ? Verder morgen programmakrantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenIk ben er zelf ook benieuwd naar, ze hebben er altijd een handje om de leukste dingen tegelijk te programmeren.
Ja ik, maar ik houd hem lekker voor mezelf. Ha ha ha [dr evil lach]!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef kesselman het volgende:
Is er nou echt niemand die t nrc al stiekum heeft?????]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel flauw dit hoor!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef conobram het volgende:
Dit meen je niet, zetten ze Laura Marling en Mumford & Sons tegelijk. Verdomme!
hoe kom jij aan t programma dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:25 schreef conobram het volgende:
Voor de rest geen overlappingen in mijn geval
oke daar zet je echt mijn 2 favorieten tegenover elkaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef conobram het volgende:
Dit meen je niet, zetten ze Laura Marling en Mumford & Sons tegelijk. Verdomme!
Ja ook mijn 2 favorieten, mooi klote dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:35 schreef bibliophile het volgende:
[..]
oke daar zet je echt mijn 2 favorieten tegenover elkaar
weet je echt wat of ben je ons aan t gek maken?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:41 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja ook mijn 2 favorieten, mooi klote dus.
Laura Marling is om 15:50 klaar en M&S begint om 16:20 dus dat zou geen probleem moeten zijn. De overlap met Foals en Jack Parow is erger.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:58 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga 'm nu halen.
Laura Marling heeft er al eerder gestaan. Het is live mooi, maar niet onderhoudend. Ge kunt dan beter naar Mumford & Sons gaan; die bouwen een feestje.
Vanmiddag komt het blokkenschema online.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:04 schreef MaJo het volgende:
Geen hele heftige overlappingen voor mij, alleen blood red shoes die beginnen tijdens mumford and sons. Ik ga het zo even uitgebreider bekijken. Staat het schema nog niet online? Ik wil wel dingen opzoeken als jullie graag iets willen weten
In het programmaboekje doen ze ook altijd of alles leuk is. Daar moet je gewoon doorheen prikkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef LostFormat het volgende:
Dat jubeltoontje in die krant is na twee pagina's wel echt knap irritant aan het worden.
Ja, en dat project van Jakop Alhbom waar Alamo Race Track muziek bij maakt (opener in de Juliet), is volgens mij ook wel de moeite waard..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Grobbel het volgende:
Wie dat openingsblok op vrijdag heeft verzonden is ook compleet geschift. I Am Kloot, Triggerfinger, Cymbals Eat Guitars, Jaga Jazzist, Band of Skulls, I Blame Coco allemaal tegelijkertijd, dju.
Die staat niet eens op dat Lolwands-overzicht. Kun je nagaan...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:28 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, en dat project van Jakop Alhbom waar Alamo Race Track muziek bij maakt (opener in de Juliet), is volgens mij ook wel de moeite waard..
Haha! Nou dan kun je dat maar beter niet gaan 'ontdekken', voor het geval dat ook nog de moeite blijkt..quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die staat niet eens op dat Lolwands-overzicht. Kun je nagaan...
Het enige wat we nog nodig hebben is iemand die de enige nog niet genoemde opener, King Midas Sound, ook nog de hemel inschrijft.
Oh, er zijn ook genoeg blokken met alleen maar matige bands, dus dat komt vanzelf wel in orde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:36 schreef kciR het volgende:
[..]
Haha! Nou dan kun je dat maar beter niet gaan 'ontdekken', voor het geval dat ook nog de moeite blijkt..
Een film waar zo'n beetje de gehele mannelijke hetero bevolking naar uitkijkt, dus op zich wel logisch dat die in de Alpha is...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef fredjanssen het volgende:
De afsluiter op zaterdag in Alpha is een film?
Welke film dan? Die staat niet op de scans en sites van een pagina terug.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Een film waar zo'n beetje de gehele mannelijke hetero bevolking naar uitkijkt, dus op zich wel logisch dat die in de Alpha is...
Tetten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Een film waar zo'n beetje de gehele mannelijke hetero bevolking naar uitkijkt, dus op zich wel logisch dat die in de Alpha is...
Lanegan blijft wel een beetje een cultfiguur, dus Grolsch lijkt me te groot. Maar India had wel moeten kunnen ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tetten?
Hmm, 3 dingen van mijn tip top 5 die overlappen op de vrijdag. Had t kunnen weten. Maarre Mark Lanegan in de Lima? Wtf? Ik zal vaak bij Lima te vinden zijn ( het meest zelfs zo te zien, samen met de India) maar is Lanegan niet op z'n minst India maar eigenlijk Grolsch?
Jónsi op zich toch ook. En hij lijkt me ook groter dan bijv The Gaslight Anthem. Maar goed, Lanegan hoort wel 's avonds en dan is ie voor de Grolsch wel te klein.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lanegan blijft wel een beetje een cultfiguur, dus Grolsch lijkt me te groot. Maar India had wel moeten kunnen ja.
En Bloody Beetroots al om 19.30. En tegelijk met Anouk, moet ik Anouk missenquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef fredjanssen het volgende:
Pendulum in Alpha, moet kunnen maar toch
Massive Attack in grolsch, alpha had prima gekund
Dettman & Klock in Xray,liever Bravo
Plastikman voor middernacht?
Dat maakt me niet zoveel uitquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En als je brak bent, heb je dan zin in laid back muziek, of wil je wakker gemaakt worden?
Da's nou jammer, anders had ik 't wel voor je kunnen uitkiezen.quote:
Ik kijk wel gewoon in welke stemming ik ben tegen die tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's nou jammer, anders had ik 't wel voor je kunnen uitkiezen.Als je wakker gemaakt wilt worden zou ik niet voor I am kloot, Air, Jónsi en Groove Armada gaan (alhoewel die laatste dat natuurlijk wel kunnen, maar nét iets minder goed dan The Specials)
Ja ik vind het ook iets dat bij uitstek beter slaagt in een wat kleinere tent die vol isquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
En welke gek heeft bedacht om Mumford and Sons in de Alpha te zetten? Ik snap dat ze opeens erg populair zijn, maar man, als je echt elk greintje sfeer bij deze band weg wil halen moet je ze in de Alpha zetten![]()
Inderdaad. Apart op te weten dat ze op Motel Mozaique vertelde dat de grooste plek waar ze hadden opgetreden de schouwburg in Rotterdam was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
En welke gek heeft bedacht om Mumford and Sons in de Alpha te zetten? Ik snap dat ze opeens erg populair zijn, maar man, als je echt elk greintje sfeer bij deze band weg wil halen moet je ze in de Alpha zetten![]()
Nou, ik zag ze laatst op de BBC op T in the Park of Glastonbury. Dat gaan ze in de Aplha niet redden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad. Apart op te weten dat ze op Motel Mozaique vertelde dat de grooste plek waar ze hadden opgetreden de schouwburg in Rotterdam was.
Dan staat ze nog wat te wachten.
Groove Armada heeft echter sinds die tijd geen ene interessante creatieve scheet meer gelaten, dus mogelijk zijn ze in populariteit weer wat minder interessant geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef rubbereend het volgende:
En oja wie heeft bedacht dat Groove Armada weer in de Bravo gepropt moet worden. Was vorige keer al niet te doen![]()
Blink staat zonder iets in de Alphaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Groove Armada heeft echter sinds die tijd geen ene interessante creatieve scheet meer gelaten, dus mogelijk zijn ze in populariteit weer wat minder interessant geworden.
quote:Sat 21 Aug, 2010
Biddinghuizen, The Netherlands - Lowlands Festival (Grolsch Tent)
Als de vrijdag headliner...ik moet m'n excuses aanbieden aan die ene user met die Butters-UI, hij had toch gelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blink staat zonder iets in de Alpha
ja ik ook, had dat echt niet verwacht....... en blijf het een bijzondere keuze vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als de vrijdag headliner...ik moet m'n excuses aanbieden aan die ene user met die Butters-UI, hij had toch gelijk
Touché.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blink staat zonder iets in de Alpha
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef kciR het volgende:
Het officiële blokkenschema staat online!!
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Nog steeds net zo kut als al die andere schema's die online kwamen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef kciR het volgende:
Het officiële blokkenschema staat online!!
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Ik heb 'm er ook bij staan, maar 11.45 is wel erg vroeg, inderdaad!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou Tim Knol wel willen zien, maar ik denk niet dat ik dat ga halen
2002 16.00uquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet iemand trouwens of het aanvangen op de vrijdag geleidelijk naar ongeveer 13u is gegaan in de loop van de tijd of was dat in 1 jaar opeens zo? In mijn beleving begint het op de vrijdag nog steeds om 16u
O really?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:17 schreef CoolKappie het volgende:
Ik denk dat er door de jaren heen steeds meer mensen op de donderdag al komen vrijdagmorgen en dat ze daarom de tijd naar voren gehaald hebben.
Really.quote:
Nou ja, onder vele technoliefhebbers behoren ze inmiddels tot de favorieten, waren voor aardig wat mensen de beste act van Awakenings Festival, en dit is dan wel in duitsland, maar dat gaat niet in de x-ray passen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is daarmee dan? Te groot voor de X-ray? Want ik heb er nog nooit van gehoord in tegenstelling tot veel andere namen daar.
True, maar er is toch altijd genoeg technopubliek, de bravo staat op zaterdagavond goed vol, en veel van die mensen willen dettmann en klock ook zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee ok, maar dit is Lowlands, niet Awakenings natuurlijk. Hier zijn de smaken veel meer verdeeld.
Dat geloof ik, maar er staan in de Bravo dan genoeg mensen bij wie het niet uitmaakt wie of wat er draait. Ik denk dat velen niet eens weten wie er draait. Hebben gewoon geen zin in de rock of (voorheen) 90s hits e.d. en willen een constante beat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar er is toch altijd genoeg technopubliek, de bravo staat op zaterdagavond goed vol, en veel van die mensen willen dettmann en klock ook zien.
Plus er staat niet zo heel veel boeiends tegenover als DnB niet je ding is. Alhoewel het wel een beetje liefhebberstechno is en geen clark of rush oid. Maar niks mis met knus.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar er is toch altijd genoeg technopubliek, de bravo staat op zaterdagavond goed vol, en veel van die mensen willen dettmann en klock ook zien.
Heb ook niks tegen knus hoor, ben alleen een beetje bang dat het meer proppen wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Plus er staat niet zo heel veel boeiends tegenover als DnB niet je ding is. Alhoewel het wel een beetje liefhebberstechno is en geen clark of rush oid. Maar niks mis met knus.
Wordt wel druk denk ik, sowieso vaak druk in de X-Ray ben ik bang. Maar het scheelt ook wel dat het pas als laatste op de avond is, dan zijn er toch al een hoop mensen hun bed ingedoken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb ook niks tegen knus hoor, ben alleen een beetje bang dat het meer proppen wordt.
Geen grote naam, maar wel geniale totaal over de top van climax naar climax springende muziek. In die zin is het een heerlijke afsluiter om nog de laatste uurtjes helemaal los te gaan, de jongens van Boemklatsch weten heel goed hoe een feestje te bouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:33 schreef febster het volgende:
Wat mij betreft hadden ze gewoon in de Bravo gekund. Boemklatsch als afsluiter snap ik ook compleet niet.
Account aanmaken, inloggen en dan kan je de acts die je wilt zien toevoegen aan je favorieten, dan worden ze paars in je schemaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:52 schreef Tuurrr het volgende:
Vroeger kon je in het blokkenschema al je favo acts grijs/wit maken? Hoe werkt dat nu dan??
Ze weten misschien hoe ze een feestje kunnen bouwen, maar ik heb liever een muzikaal goede afsluiter.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:54 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Geen grote naam, maar wel geniale totaal over de top van climax naar climax springende muziek. In die zin is het een heerlijke afsluiter om nog de laatste uurtjes helemaal los te gaan, de jongens van Boemklatsch weten heel goed hoe een feestje te bouwen.
Deadmau5, progressive house.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iemand trouwens nog een dance-aanrader voor mij? Ben er een beetje uit. Ik hou niet (meer) zo van: techno, minimal, dubstep, blaas-electro (zoo 2006). DnB kan ik nog wel waarderen, maar is er nog zoiets als The Count & Sinden? Of is er überhaupt iets in de nu-disco hoek? Aeroplane en Major Lazer vind ik overigens goed te doen.
Misschien vind je Gonjasufi wat?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, Deadmau5 even paar nummer geyoutubed: Desynchronized , klinkt als Vitalic. Nice try Kiddo, klinkt als Squarepusher. Waking Up from the American Dream, klinkt als DJ Shadow.Faxing Berlin, klinkt Ibiza.
Kortom, heel eclectisch, maar kan er geen choco van maken. En dansbaar is t ook niet echt heel erg. Dus niet echt mijn ding, maar bedankt voor de tip.
hahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als de vrijdag headliner...ik moet m'n excuses aanbieden aan die ene user met die Butters-UI, hij had toch gelijk
Broken Bells in de Alpha is ook een faalquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:13 schreef Haunter het volgende:
Enige overlapping wat ik klote vind, is Placebo en Two Door Cinema Club. En Mumford & Sons in de AlphaToch van plan om na Foals lekker te chillen!
Gonjasufiquote:
Misschien dat Foals daarom in de Bravo staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Broken Bells in de Alpha is ook een faalFoals moet druk worden in de India.
Gaat hoe dan ook een leuk feestje worden weer!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien dat Foals daarom in de Bravo staat.
Niet echt iets om de booty op te shakenquote:
of Major Lazer?quote:
Dan is inderdaad major Lazer een goeiequote:
Wel op zondag om half 1 's nachts he.. Ik weet niet hoevaak je al naar LL bent geweest maar ik wist vorig jaar op die dag op dat tijdstip echt niet meer wat voor of achter was.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef Tatser het volgende:
[..]
Dan is inderdaad major Lazer een goeie
Ik ben derbij.
Makkelijk. Pendulum combineren met The National, en op naar Deadmau5.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kutoverlapping die laatste drie.
Die eerste op zondag is wel te verdragen, die 10 minuten van The National kan ik wel missen.
Die "hoogst gewaardeerde reactie":quote:
Ja, ik wil Massive Attack en QOTSA ook zien weet je wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Makkelijk. Pendulum combineren met The National, en op naar Deadmau5.
Pendulum gewoon afkijken en daarna naar The National.. bands spelen toch altijd saaie nummers in het begin.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kutoverlapping die laatste drie.
Die eerste op zondag is wel te verdragen, die 10 minuten van The National kan ik wel missen.
Die clip van pon de floor is echt de grappigste die ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die "hoogst gewaardeerde reactie":
This is why people get aids
Dat nummer vind ik trouwens maar matig. Hold the Line daarentegen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |