Staat al meer dan een week online!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:56 schreef KermitKikker het volgende:
Wanneer komt die ongeveer? Of wanneer wordt in ieder geval de podium/tijd indeling bekend gemaakt?
Ik faal, waar dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:00 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Staat al meer dan een week online!
nergens, maar je faalt sowieso, want staat duidelijk op de site dat op 29 juli de programmakrant uitkomtquote:
Dankje voor het attenderen op mijn faalbaarheid, ik zal eraan werken, verder ook bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
nergens, maar je faalt sowieso, want staat duidelijk op de site dat op 29 juli de programmakrant uitkomt
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:08 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Dankje voor het attenderen op mijn faalbaarheid, ik zal eraan werken, verder ook bedankt voor de informatie
Is idd mijn eerste keer lowlands, ik ga ook naar sziget en daar is het allemaal al bekend via internets enzo, dus daarom was ik nu opzoek naar die van lowlands.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenIk ben er zelf ook benieuwd naar, ze hebben er altijd een handje om de leukste dingen tegelijk te programmeren.
weekje wachten dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:14 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Is idd mijn eerste keer lowlands, ik ga ook naar sziget en daar is het allemaal al bekend via internets enzo, dus daarom was ik nu opzoek naar die van lowlands.
Volgens mij ookquote:
quote:@Rapid_Razor_Bob Ok, doen we maandag de allerlaatse muzieknamen en dan lees je donderdag alle tijden en tenten in de Lowlands programmakrant! #LL10
Doen ze dat ook niet een beetje expres voor de 'crowd control' ? Verder morgen programmakrantquote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:12 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Geen probleem, weet niet of dit je eerste keer Lowlands, maar anders had je het toch wel gewetenIk ben er zelf ook benieuwd naar, ze hebben er altijd een handje om de leukste dingen tegelijk te programmeren.
Ja ik, maar ik houd hem lekker voor mezelf. Ha ha ha [dr evil lach]!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:08 schreef kesselman het volgende:
Is er nou echt niemand die t nrc al stiekum heeft?????]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel flauw dit hoor!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef conobram het volgende:
Dit meen je niet, zetten ze Laura Marling en Mumford & Sons tegelijk. Verdomme!
hoe kom jij aan t programma dan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:25 schreef conobram het volgende:
Voor de rest geen overlappingen in mijn geval
oke daar zet je echt mijn 2 favorieten tegenover elkaarquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:39 schreef conobram het volgende:
Dit meen je niet, zetten ze Laura Marling en Mumford & Sons tegelijk. Verdomme!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |