Ik kijk wel gewoon in welke stemming ik ben tegen die tijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's nou jammer, anders had ik 't wel voor je kunnen uitkiezen.Als je wakker gemaakt wilt worden zou ik niet voor I am kloot, Air, Jónsi en Groove Armada gaan (alhoewel die laatste dat natuurlijk wel kunnen, maar nét iets minder goed dan The Specials)
Ja ik vind het ook iets dat bij uitstek beter slaagt in een wat kleinere tent die vol isquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
En welke gek heeft bedacht om Mumford and Sons in de Alpha te zetten? Ik snap dat ze opeens erg populair zijn, maar man, als je echt elk greintje sfeer bij deze band weg wil halen moet je ze in de Alpha zetten![]()
Inderdaad. Apart op te weten dat ze op Motel Mozaique vertelde dat de grooste plek waar ze hadden opgetreden de schouwburg in Rotterdam was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef MaJo het volgende:
En welke gek heeft bedacht om Mumford and Sons in de Alpha te zetten? Ik snap dat ze opeens erg populair zijn, maar man, als je echt elk greintje sfeer bij deze band weg wil halen moet je ze in de Alpha zetten![]()
Nou, ik zag ze laatst op de BBC op T in the Park of Glastonbury. Dat gaan ze in de Aplha niet redden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad. Apart op te weten dat ze op Motel Mozaique vertelde dat de grooste plek waar ze hadden opgetreden de schouwburg in Rotterdam was.
Dan staat ze nog wat te wachten.
Groove Armada heeft echter sinds die tijd geen ene interessante creatieve scheet meer gelaten, dus mogelijk zijn ze in populariteit weer wat minder interessant geworden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:54 schreef rubbereend het volgende:
En oja wie heeft bedacht dat Groove Armada weer in de Bravo gepropt moet worden. Was vorige keer al niet te doen![]()
Blink staat zonder iets in de Alphaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Groove Armada heeft echter sinds die tijd geen ene interessante creatieve scheet meer gelaten, dus mogelijk zijn ze in populariteit weer wat minder interessant geworden.
quote:Sat 21 Aug, 2010
Biddinghuizen, The Netherlands - Lowlands Festival (Grolsch Tent)
Als de vrijdag headliner...ik moet m'n excuses aanbieden aan die ene user met die Butters-UI, hij had toch gelijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blink staat zonder iets in de Alpha
ja ik ook, had dat echt niet verwacht....... en blijf het een bijzondere keuze vindenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als de vrijdag headliner...ik moet m'n excuses aanbieden aan die ene user met die Butters-UI, hij had toch gelijk
Touché.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Blink staat zonder iets in de Alpha
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef kciR het volgende:
Het officiële blokkenschema staat online!!
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Nog steeds net zo kut als al die andere schema's die online kwamen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:50 schreef kciR het volgende:
Het officiële blokkenschema staat online!!
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Ik heb 'm er ook bij staan, maar 11.45 is wel erg vroeg, inderdaad!quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou Tim Knol wel willen zien, maar ik denk niet dat ik dat ga halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |