Hij komt wel vrij dominant over.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef jaco het volgende:
Die jongen krijgt hier veel kritiek, maar als het echt zo vreselijk is, dan heeft zij natuurlijk wel de keuze om huiswaarts te keren.
10 septemberquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef snellejelle het volgende:
Weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?
Precies. En ze hadden tijdens de opnamen al een jarenlang en bestendige relatie. Ik vond het wel tof om te zien en dat ze het toch uiteindelijk maar prima bleken te redden en dat is niet alleen maar dankzij haar poetsenboenbaantje. Wel even door de montage heen blijven kijken he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef jaco het volgende:
Die jongen krijgt hier veel kritiek, maar als het echt zo vreselijk is, dan heeft zij natuurlijk wel de keuze om huiswaarts te keren.
Aan de andere kant kun je ook stellen dat de hoofdpersonen weten wanneer de camera op hen gericht staat. Soms regisseren ze het zelfs persoonlijk met die eigen opnamen in mindere kwaliteit. De echte dieptepunten en beschamende momenten zien we waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Duderella het volgende:
Dat doet me vermoeden dat de Tros het wel erg suggestief in beeld brengt (als je er op let zit er ook altijd wel een zelfde spanningsboog in al die uitzendingen, met suggestieve deuntjes en peinzende blikken). En dan vind ik het opeens een stuk minder leuk om al die mensen een beetje uit te lachen. Want dan worden we dus eigenlijk beduveld in het werkelijke drama- en domheidsgehalte.
2 weken geleden ofzo was er nog dat stel dat na 3 maanden al terug ging dus dan heb je heel selectief gekekenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Duderella het volgende:
Wij (ik dus ook) hebben eigenlijk altijd kritiek op de mensen die meedoen, maar volgens mij slagen ze uiteindelijk allemaal in hun plannen. Ik herinner me zo geen stel dat de droom toch heeft opgegeven en na een paar jaar teleurgesteld terugkeerde.
En ook in de terugblikken die ooit zijn uitgezonden zeiden ze unaniem: we hebben er géén spijt van.
Maar al zouden het er een paar zijn, het gros doet het goed.
Dat doet me vermoeden dat de Tros het wel erg suggestief in beeld brengt (als je er op let zit er ook altijd wel een zelfde spanningsboog in al die uitzendingen, met suggestieve deuntjes en peinzende blikken). En dan vind ik het opeens een stuk minder leuk om al die mensen een beetje uit te lachen. Want dan worden we dus eigenlijk beduveld in het werkelijke drama- en domheidsgehalte.
Nee, ik het het over het gros.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:56 schreef Fingon het volgende:
[..]
2 weken geleden ofzo was er nog dat stel dat na 3 maanden al terug ging dus dan heb je heel selectief gekeken
Handigquote:Op woensdag 1 september 2010 08:28 schreef ia het volgende:
Grappig.. Alle uitzendingen zijn hier te downloaden vanuit hun open dir..
http://download.omroep.nl/tros/FLV/ikvertrek/
Enerzijds doet de TROS het erom. Anderzijds doen mensen het zichzelf ook wel aan. Men gaat weg zonder de taal te leren, zonder vergunningen, zonder enige (bijvoorbeeld) horeca ervaring, zonder enig uitgedacht bedrijfsplan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Duderella het volgende:
en wij weer andere dromen waar makenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:34 schreef Duderella het volgende:
Ik snap wel dat die mensen het zelf doen etc., maar de meesten redden het uiteindelijk. En die maken hun droom dus gewoon waar, terwijl wij een beetje zitten te grinneken op de bank thuis.
Haha, ja, met zijn 'u moet ons zien als de gids in deze omgeving', als de lokals daar zelf niet beter in zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een arrogante bal is hij zeg.
Wie zegt dat ze het daar fijn blijven vinden? Wat als ze oud worden, hun familie gaan missen? Je zit dan wel in een bejaardentehuis met de locals, jaar in, jaar uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:34 schreef Duderella het volgende:
Ik snap wel dat die mensen het zelf doen etc., maar de meesten redden het uiteindelijk. En die maken hun droom dus gewoon waar, terwijl wij een beetje zitten te grinneken op de bank thuis.
Als ik een goed gevoel heb bij een bepaalde deelnemer, dan stop ik met grinniken en ben ik blij dat ze hun droom waarmaken. Ik herinner mij bijvoorbeeld dat gezin met motorvakanties in Noorwegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:34 schreef Duderella het volgende:
Gewoon op de site van Ik vertrekquote:Op woensdag 1 september 2010 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die aflevering van gister, waar is die terug te kijken?
quote:Je droom achterna in Ik vertrek
Je hebt er moed, een flinke portie doorzettingsvermogen en een eindeloos goed humeur voor nodig om in pak’m beet Frankrijk een bouwval om te toveren tot bruisend vakantieoord. Dit blijkt al direct in de eerste Ik vertrek van het nieuwe seizoen.
Vanavond zie je hoe de familie Best het Noord-Hollandse dorpje Winkel verruilt voor het Franse gehuchtje Gannat. Daar probeert het gezin een oude watermolen over te nemen van een, op zijn zachtst gezegd, excentrieke Brit.
Vader en moeder Best willen deze watermolen omtoveren tot camping. Naarmate de huidige eigenaar langer draalt met de verkoop raakt het geld van de familie op en zakt de moed hen in de schoenen. Kunnen zij hun droom waarmaken? Of keren ze, een illusie armer maar een ervaring rijker, terug naar Winkel?
Ja,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Groot compliment voor de familie Best, wat een doorzettingsvermogen!
Ook leuk detail: ze hadden plaatsnaamborden van het dorpje Winkel meegenomen, lol!
Volgens mij is dat elk seizoen zo: de eerste aflevering laat kundige en vaardige mensen zien maar bij de tweede aflevering wordt het pas genieten: de klunzenparadequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef rubbereend het volgende:
het kan dus ook weleens goed gaan
![]()
maar ze wisten allemaal wel van aanpakken
Ik miste wel de details. Ze spraken de taal niet zo goed en het leek kansloos en toen kwamen de pientere meisjes in beeld. Maar intussen heeft de man met een klusbedrijf de boel flink draaiende wten te houden. En kennelijk zo goed dat ze daarom een hoge hypotheek hebben gekregen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Groot compliment voor de familie Best, wat een doorzettingsvermogen!
Ook leuk detail: ze hadden plaatsnaamborden van het dorpje Winkel meegenomen, lol!
Ook bij het tiet uitdelen hebben jij en je zus niet achteraan gestaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:32 schreef kelly90 het volgende:
Wat leuk dat iedereen onze uitzending gekeken heeft.
...
We gingen gewoon naar school en gaan nu allebei naar de Universiteit met onze VWO en HAVO diploma's. Dus dom zijn we niet nee
wat is jullie website?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef kelly90 het volgende:
Haha, ja de kamer was verhuurd (door mijzelf) maar de bouwploeg was nog niet zover, dus dat was even doorwerken.
Elektra aanleggen is trouwens een eitje hoor, dat kan iedereen met hersens. En gipsplaten schroeven valt echt wel mee!
Amber gaat volgend jaar architectuur studeren en ik ga information et communication studeren aan de univeresiteit Blaise Pascal. Maar eerst doen we nog een jaartje frans want dat is toch wel nodig om het op universitair niveau te krijgen.
Respect voor jullie!! Heel goed gedaan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef kelly90 het volgende:
Haha, ja de kamer was verhuurd (door mijzelf) maar de bouwploeg was nog niet zover, dus dat was even doorwerken.
Elektra aanleggen is trouwens een eitje hoor, dat kan iedereen met hersens. En gipsplaten schroeven valt echt wel mee!
Amber gaat volgend jaar architectuur studeren en ik ga information et communication studeren aan de univeresiteit Blaise Pascal. Maar eerst doen we nog een jaartje frans want dat is toch wel nodig om het op universitair niveau te krijgen.
Wat lelijk zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef flipsen het volgende:
Leuke uitzending. En heel erg bekend wat die vader op het eind zegt: "Wat een geluk dat we hier mogen wonen" of iets dergelijks, dat gevoel heb ik ook nog bijna dagelijks (met dit uitzicht)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |