Ja,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Groot compliment voor de familie Best, wat een doorzettingsvermogen!
Ook leuk detail: ze hadden plaatsnaamborden van het dorpje Winkel meegenomen, lol!
Volgens mij is dat elk seizoen zo: de eerste aflevering laat kundige en vaardige mensen zien maar bij de tweede aflevering wordt het pas genieten: de klunzenparadequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef rubbereend het volgende:
het kan dus ook weleens goed gaan
![]()
maar ze wisten allemaal wel van aanpakken
Ik miste wel de details. Ze spraken de taal niet zo goed en het leek kansloos en toen kwamen de pientere meisjes in beeld. Maar intussen heeft de man met een klusbedrijf de boel flink draaiende wten te houden. En kennelijk zo goed dat ze daarom een hoge hypotheek hebben gekregen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Groot compliment voor de familie Best, wat een doorzettingsvermogen!
Ook leuk detail: ze hadden plaatsnaamborden van het dorpje Winkel meegenomen, lol!
Ook bij het tiet uitdelen hebben jij en je zus niet achteraan gestaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:32 schreef kelly90 het volgende:
Wat leuk dat iedereen onze uitzending gekeken heeft.
...
We gingen gewoon naar school en gaan nu allebei naar de Universiteit met onze VWO en HAVO diploma's. Dus dom zijn we niet nee
wat is jullie website?quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef kelly90 het volgende:
Haha, ja de kamer was verhuurd (door mijzelf) maar de bouwploeg was nog niet zover, dus dat was even doorwerken.
Elektra aanleggen is trouwens een eitje hoor, dat kan iedereen met hersens. En gipsplaten schroeven valt echt wel mee!
Amber gaat volgend jaar architectuur studeren en ik ga information et communication studeren aan de univeresiteit Blaise Pascal. Maar eerst doen we nog een jaartje frans want dat is toch wel nodig om het op universitair niveau te krijgen.
Respect voor jullie!! Heel goed gedaan!quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:51 schreef kelly90 het volgende:
Haha, ja de kamer was verhuurd (door mijzelf) maar de bouwploeg was nog niet zover, dus dat was even doorwerken.
Elektra aanleggen is trouwens een eitje hoor, dat kan iedereen met hersens. En gipsplaten schroeven valt echt wel mee!
Amber gaat volgend jaar architectuur studeren en ik ga information et communication studeren aan de univeresiteit Blaise Pascal. Maar eerst doen we nog een jaartje frans want dat is toch wel nodig om het op universitair niveau te krijgen.
Wat lelijk zeg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:34 schreef flipsen het volgende:
Leuke uitzending. En heel erg bekend wat die vader op het eind zegt: "Wat een geluk dat we hier mogen wonen" of iets dergelijks, dat gevoel heb ik ook nog bijna dagelijks (met dit uitzicht)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |