Nee liever geklaag dan bij Europa komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef FreezePop het volgende:
Turkije wil toch zo graag Europeaans zijn?
Dat ze met de bananendoos allemaal gezamelijk naar Nederland komen maakt ze nog geen Europeanen.quote:
Zolang ze maar in hun eigen land blijven is het inderdaad best volkquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Of wat ik ook ben? Je hebt het hier wel over het beste volk.
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders zijn geborenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Of wat ik ook ben? Je hebt het hier wel over het beste volk.
Ze trapte zojuist je wereldbeeld aan duigen.quote:
Animequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze trapte zojuist je wereldbeeld aan duigen.
M'n vader zal jou piemelmans lerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn klacht is dat mijn piemelmans nog niet in jou heeft gezeten.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n vader zal jou piemelmans leren
ik snap deze zin nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders
chroestjovquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef chroestjov het volgende:
resimleri olmadan bu konunun kıymeti yoktur!
Dat is niet nodig, hij heeft al ervaringquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turkse vaders met homofiele trekjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schat, je hebt nooit zoveel ervaring als m'n vader. Je durft niet te spreken over je piemelmans in me tegenover hem hoor, houd jezelf niet voor de gek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, hij heeft al ervaring
Eens een turk, altijd een turkquote:
Als hij jou heeft gemaakt, had hij beter nooit ervaring kunnen krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schat, je hebt nooit zoveel ervaring als m'n vader. Je durft niet te spreken over je piemelmans in me tegenover hem hoor, houd jezelf niet voor de gek.
Typisch Nederlands. Je weet niet dat wij Turken verder denken dan die denkbeeldige lijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders zijn geboren
Aaa dat deed pijn. Please kom langs, morgen oke?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als hij jou heeft gemaakt, had hij beter nooit ervaring kunnen krijgen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Typisch Nederlands. Je weet niet dat wij Turken verder denken dan die denkbeeldige lijn.
Welke achterbuurt moet ik wezen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahhahaha grappig sinnie. Ik nodig iedereen die hier zo stoer doet uit bij mij thuis
Kom jij maar hier heen, dan kan je direct mijn bier uit de koelkast pakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aaa dat deed pijn. Please kom langs, morgen oke?
Komen je 56 neven, 34 ooms en 67 homies dan ook?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahhahaha grappig sinnie. Ik nodig iedereen die hier zo stoer doet uit bij mij thuis
Penisbaard denkt dat ie humor heeft gevondenquote:
quote:
Hij is een transexsueel en hij werkt in een bordeel!!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben een lekkere, Turkse jongeman.
De echte achterbuurtbewoners zijn geen Turken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Welke achterbuurt moet ik wezen?
Zeg niet 'volg maar de schotels'
Nee, ik ben alleen. Red me wel in mn eentje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komen je 56 neven, 34 ooms en 67 homies dan ook?
Je hebt je hoofddoek niet op nu wordt je afgeschoten door baarden met theedoeken op hun hoofd en AK-47's.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De echte achterbuurtbewoners zijn geen Turken.
Ik woon in een mooie, rustige wijk. Nogmaals, ik nodig je uit.
Nee, anime is gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Penisbaard denkt dat ie humor heeft gevonden
Daar horen Nederlanders ook bij. Die willen zo graag op die mongooltjes lijken. Je medeNederlanders falen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Turken, marokkanen, antillianen, molukkers...allemaal 1 pot nat
Verschil is dat wij dit wel in ons land doen, jullie komen hier de boel leegroven en vertrekken dan weer met de bananendoos naar een ander land om te plunderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar horen Nederlanders ook bij. Die willen zo graag op die mongooltjes lijken. Je medeNederlanders falen.
Ja man.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Verschil is dat wij dit wel in ons land doen, jullie komen hier de boel leegroven en vertrekken dan weer met de bananendoos naar een ander land om te plunderen.
Turken
Turken met een meningquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man.![]()
En wat is het verschil met jou als ik zo'n achterbuurttype ben en jij ook? Ben tenslotte ook hier geboren en je hebt geen flikker meer bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij. Heb evenveel recht op vervuiling van dit land.
De Bosniërs hadden jullie 400 jaar geleden moeten afmaken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinnie ik ga je afmaken, jij kanker Hollander.
je hebt het volgens mij uberhaupt nooit gezien..quote:
Bosniers en Turken zijnbroeders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
De Bosniërs hadden jullie 400 jaar geleden moeten afmaken.
Waarom durf jij Penisbaard zijn mening in twijfel te trekken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt het volgens mij uberhaupt nooit gezien..
of ben je 1 van de personen die dit zeggen:
"Animatie, gadver dat is dom want het is voor kinderen"
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bosniers en Turken zijnbroeders.
Ik houd van jou.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Biever het volgende:
Merhaba!
Seni seviyorum.
Meer Turks kan ik niet.
Maar ik vind Turken wel super.![]()
![]()
![]()
Echt een bazenvolk!![]()
En kapsalon is onweerstaanbaar!![]()
Als die generatie ze ook weer het land uit hadden gestuurd nadat alle straten weer schoon geveegd waren. Nee, nu zitten wij weer met de gebakken peren. Turken zijn tokkies in het zwartquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Dopeness het volgende:
Er waren nog eens tijden dat me oma zo'n turk in een kelder had
Jij kk kkk kkkkkkkkk joodquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben je er ooit geweest?
En voordat je begint, echte Bosniërs zijn Bosnische Kroaten en Serviers, wie was er eerder?
ik trek iedereen z'n mening in twijfel als hij/zij zegt dat animatie (zowel westerse animatie als japanse Anime; let op het subtiele verschil) voor kinderen vindt..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waarom durf jij Penisbaard zijn mening in twijfel te trekken?
Als hij zegt dat Anime voor kinderen is, dan is het simpelweg zo. Kind.
ZWART?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als die generatie ze ook weer het land uit hadden gestuurd nadat alle straten weer schoon geveegd waren. Nee, nu zitten wij weer met de gebakken peren. Turken zijn tokkies in het zwart
Nee ik ben atheïst, en Joden had je daar helemaal niet.quote:
Er waren nog eens tijden dat jouw opa's bang waren voor mijn opa's hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Dopeness het volgende:
Er waren nog eens tijden dat me oma zo'n turk in een kelder had
Hoe wil je het dan noemen?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee ik ben atheïst, en Joden had je daar helemaal niet.
quote:
Dat was ik toch nie techt mongool.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Jij had toch net je foto hier geplaatst? Zwarter dan dat zal je ze niet vinden. Je bent zeker niet gelijkwaardig aan ons blanken
Of Bosniers van elke soort.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Jij had toch net je foto hier geplaatst? Zwarter dan dat zal je ze niet vinden. Je bent zeker niet gelijkwaardig aan ons blanken
Daarom ben je ook gewoon zwart.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat was ik toch nie techt mongool.
Turkije hihi haha hoehoequote:
Grootspraak van je opa'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er waren nog eens tijden dat jouw opa's bang waren voor mijn opa's hier.
Jammer man ken Bosniers die net zo donker zijn als Turken. Oja, nu zijn het geen Bosniers emer.quote:
Nederlandse vrouwen wel..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Daarom ben je ook gewoon zwart.
Turkvrouwen bestaan niet zonder snor.
Donker? Wil je het zo noemen...?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jammer man ken Bosniers die net zo donker zijn als Turken. Oja, nu zijn het geen Bosniers emer.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Donker? Wil je het zo noemen...?
Het is gewoon zwart hoor. Je hebt 3 kleuren; blank, zwart en chinees.
Dat zijn Albanezen/Shiptars of zigeuners.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jammer man ken Bosniers die net zo donker zijn als Turken. Oja, nu zijn het geen Bosniers emer.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Dopeness het volgende:
Hoe herken je een turk die bij je heeft ingebroken?
De hond is verkracht en de vuilnis bak is leeg.
Ga je school afmaken, klein tering aapjequote:
Dat zijn dus albanezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahahah zo noemt mn mattie bepaalde Bosniers altijd. Shiptars.![]()
![]()
![]()
Het heeft nog vrienden ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahahah zo noemt mn mattie bepaalde Bosniers altijd. Shiptars.![]()
![]()
![]()
Mattie praat ook altijd over shiptars en zigeuners. Is dat typisch Bosnisch ofzoquote:
Nee dat is typisch Roemeens/Albanees.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mattie praat ook altijd over shiptars en zigeuners. Is dat typisch Bosnisch ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke Turk niet? Nu wil je wel n Turk zijn he, eenzame idiioot
En nog steeds eenzaam. GEberquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb liever terminale kanker, dank u.
Als hij over zigeuners praat, heeft hij het dus overduidelijk over jullie volkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mattie praat ook altijd over shiptars en zigeuners. Is dat typisch Bosnisch ofzo
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Als hij over zigeuners praat, heeft hij het dus overduidelijk over jullie volk
Hoezo nou weer molukkers?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Turken, marokkanen, antillianen, molukkers...allemaal 1 pot nat
Realiseer je wel dat je hier op FoK.nl zit, en niet FoK.zwquote:
En je vader neukt elke week ze eigen zoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n Indonesische vriend neukt iedere week een van jullie wijven
Pics van je indonesische vriend?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n Indonesische vriend neukt iedere week een van jullie wijven
Hard man. Je bent een van die types die dit niet in het echt zou zeggen. Hoerenzoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Dopeness het volgende:
[..]
En je vader neukt elke week ze eigen zoon
Verbaas me eerder dat die schoonmaakturk nog niet het land uit is gezet. Ongelofelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef ecktebaas het volgende:
Dat dit topic nog niet gesloten is, de echte Bosniërs hadden hier al lang iets aan gedaan!
Het is gewoon een feit dat turken ras-mongolen zijn en altijd met grootspraak komen. Daarbij komt ook nog eens dat de gemiddelde turk niet boven de 50 kilogram uitkomt en dus geen partij is voor de gemiddelde 70 kilo wegende Nederlander is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hard man. Je bent een van die types die dit niet in het echt zou zeggen. Hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef ecktebaas het volgende:
Dat dit topic nog niet gesloten is, de echte Bosniërs hadden hier al lang iets aan gedaan!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Verbaas me eerder dat die schoonmaakturk nog niet het land uit is gezet. Ongelofelijk
Al m'n neven zijn boven de 70 en niet door het vet, schat. Geen grote praatjes op het net.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat turken ras-mongolen zijn en altijd met grootspraak komen. Daarbij komt ook nog eens dat de gemiddelde turk niet boven de 50 kilogram uitkomt en dus geen partij is voor de gemiddelde 70 kilo wegende Nederlander is.
Niet boven de 50 kilogram? De turken hier zijn juist fatties.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:23 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat turken ras-mongolen zijn en altijd met grootspraak komen. Daarbij komt ook nog eens dat de gemiddelde turk niet boven de 50 kilogram uitkomt en dus geen partij is voor de gemiddelde 70 kilo wegende Nederlander is.
Oja. Als Turken klein zijn, zijn ze niet mager ofzo. En ze moeten wel erg klein zijn om 50 kilo te wegen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet boven de 50 kilogram? De turken hier zijn juist fatties.
die spelen teveel op de computerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet boven de 50 kilogram? De turken hier zijn juist fatties.
och kereltje, over grootspraak gesprokenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al m'n neven zijn boven de 70 en niet door het vet, schat. Geen grote praatjes op het net.
Dus die neven van jou zijn groter dan de gemiddelde turk van 1.64?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al m'n neven zijn boven de 70 en niet door het vet, schat. Geen grote praatjes op het net.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Dopeness het volgende:
[..]
och kereltje, over grootspraak gesproken
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dus die neven van jou zijn groter dan de gemiddelde turk van 1.64?
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.Je komt toevallig kleine Turken tegen. Net zoals ik "toevallig" alleen maar Nederlanders tegenkom die in hun broek schijten voor Turken.
Turken zijn juist een van de hardere werkers. Ik werk en ga naar school.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef GSbrder het volgende:
TS is gelegenheidsturk.
Aangezien Turken niet weten wat werken of school is, klaagt dat ook moeilijk.
Dat zeg je nu..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turken![]()
Morgen ookquote:
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zatquote:
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in levenquote:
even quotenquote:
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zat
Gooi jezelf dan weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in leven
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zijn juist een van de hardere werkers ten opzichte van de andere allochtonen.
Ik werk en ga naar school.
houd jezelf niet voor de gekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef jahdaag het volgende:
Nederlandse meisjes hebben geen snor vandaar
Neppe wereld = fokquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?![]()
Ik ben het wel eens met de beste man, als je de snor en de stinkgeur weg denkt is je zusje best te doen.
neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neppe wereld = fok
alles makkelijk, toetsenbord helden.
Ze had niets te willen hoor, ze werd weggegeven door je pa, maar ze vond het wel lekker hoor en ik heb haar geen pijn gedaan zoals je vader voorheen wel deedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.quote:
Er zijn altijd nog gehandicapten waar hij een kans bij maaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef GSbrder het volgende:
Je zit op het atheneum?
Lekker belangrijk, dat niveau kan iedereen aan.
Maak eerst maar eens een universitaire studie af en werk een paar weken 70 uur.
Dan mag je met de grote mensen praten.
ik ben geen hijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog gehandicapten waar hij een kans bij maakt
Klopt, ik bewaar TS zusje in een kooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.
Wij hebben geen verblijfsvergunning nodig en het wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
TS, vanwaar die intense haat voor Nederlanders?
Ts doet zich voor als vrouwquote:
Dat jij je nou ieder weekend laat uitwonen door die Nederlanders en geen zelfrespect hebt.. .ze mogen jou ook niet hoor, vuil zwart wijf. En maar slijmen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
zou ik ook doen nu het nog kan als je in je eigen land met jongens omgaat word je door je vader en opa levend begraven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik speel metjullie Nederlandse jongens ahahhahaha hihihi hohohohohoho
Vuil zwart wijf?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat jij je nou ieder weekend laat uitwonen door die Nederlanders en geen zelfrespect hebt.. .ze mogen jou ook niet hoor, vuil zwart wijf. En maar slijmen...![]()
Ze vraagt alleen waarom je Nederlanders zo haatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.
Echt waar, je had me te pakken hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanders hebben er moeite mee.
Dat was hun bijdrage aan de mensheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef TheDutchHero het volgende:
Spot niet met turken ja !!
Ik ben ontzettend fan van de kebab die ze maken
Oke ik nam je al niet serieus, maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je formuleerde die zin wel zo dat je m'n haat niet goedkeurde. Terwiljl juist jij ook zou moeten haten. gOre tering slijmbal. Je hebt DUIDELIJK een verkeerd beeld van Turken en Turkije.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oke ik nam je al niet serieus, maar dit slaat echt alles![]()
Uit welke opmerking maak jij op dat ik me laat uitwonen? Ik vroeg alleen waar die haat vandaan kwam.
Zit je soms iets dwars? Word je nu soms gestenigd in Turkije omdat papa jou heeft betrapt terwijl je jezelf door een Nederlander heb laten uitwonen?
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Turken die denken dat ze superieur zijn met die zandbak van ze
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Biever het volgende:
[..]
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.![]()
![]()
En de economie doet het beter dan die in Nederland, ze hebben het 2e groeipercentage ter wereld, net na de Chinezen dus. Het is echt niet te vergelijken met Marokko.
Turkije is een seculiere staat, meer seculier dan Nederland.
Hoezo zou ik ook moeten haten? Ik ben zelf half Nederlandsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je formuleerde die zin wel zo dat je m'n haat niet goedkeurde. Terwiljl juist jij ook zou moeten haten. gOre tering slijmbal. Je hebt DUIDELIJK een verkeerd beeld van Turken en Turkije.
Wie wil er nou gered worden door jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
@juminelle, dan is het helemaal onmogelijk om je te redden (ja ik deed zo onaardig met de goede intentie_
Waar leg jij de link met Marokko?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Biever het volgende:
[..]
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.![]()
![]()
En de economie doet het beter dan die in Nederland, ze hebben het 2e groeipercentage ter wereld, net na de Chinezen dus. Het is echt niet te vergelijken met Marokko.
Turkije is een seculiere staat, meer seculier dan Nederland.
En ditquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.
En Turkije meer schapen (en Koerden, tellen die ook mee?)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.
Turkije heeft geen vee meer, ze moeten alles importeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Turkije meer schapen (en Koerden, tellen die ook mee?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |